طرحی برای افزایش فروش و تسلط بر کمپین های پولی و ارگانیک

بسیاری از کمپین‌ها در TikTok، YouTube، Facebook و سایرین فقط به این دلیل ش،ت می‌خورند که تیم‌های بازاریابی به ابزارهای من، برای به حدا،ر رساندن تبدیل نیاز دارند. هنگام افزایش فروش در آمازون و سایر بازارها، ممکن است علامت هدف گذاری، ردیابی و انتساب را از دست بدهید.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


ثبت نام و شرکت کنید طرحی برای افزایش درآمد برای افزایش فروش در بازار و تسلط بر کمپین های پولی و ارگ،ک،ارائه شده توسط URLgenius.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.

منبع: https://searchengineland.com/a-blueprint-for-boosting-sales-and-dominating-paid-and-،ic-campaigns-429682

در این وبینار، بیاموزید که چگونه با نکات عملی که تیم بازاریابی شما می‌تواند برای تاثیر فوری و قابل اندازه‌گیری، درآمد را افزایش دهید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه قدرت کامل تبلیغات رسانه های اجتماعی و تعامل ارگ،ک را برای تقویت دید برند خود و جلب توجه مشتریان ایده آل خود آزاد کنید.

بهینه سازی تبلیغات آمازون