و این یک مشکل بزرگ برای سئو است.
مردم می روند. قدرت تصمیم گیری تغییر می کند همه آن اسناد احتمالاً فراموش خواهند شد.
در اغلب موارد، سایت ها هیچ محدودیتی توافقی ندارند. بدون قرارداد نامگذاری بدون روش فقط جنون
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
و این یک مشکل بزرگ برای سئو است.
مردم می روند. قدرت تصمیم گیری تغییر می کند همه آن اسناد احتمالاً فراموش خواهند شد.
در اغلب موارد، سایت ها هیچ محدودیتی توافقی ندارند. بدون قرارداد نامگذاری بدون روش فقط جنون
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
به دنبال آن بحثها و کارگاههای به ظاهر بیپایان با ذینفعان برای ،ید و پس از سازشهای فراوان، توافق صورت میگیرد.
این احتمال وجود دارد که طبقه بندی سایت شما شما را عقب نگه دارد.
این اجازه می دهد تا محتوا در گروه هایی که ویژگی های مشابهی دارند سازماندهی شود. این به مخاطبان کمک می کند تا محتوا را پیدا کنند و Googlebot آن را فهرست کند.
با ایجاد تعداد زیادی صفحه تگ اضافی، ارزش ویژه پیوند در چندین صفحه ت،یم می شود و سایت با صفحات محتوای مشابه اما نازک پر می شود، که سیگنال های متفاوتی را به Google ارسال می کند.
با افزودن اصطلاحات و نگاشت آنها بر اساس نوع طبقه بندی، URL و کلمات کلیدی مرتبط، واقعیت طبقه بندی های فعلی خود را درک کنید.
برای بسیاری از سایتها، مشابه صفحات بر،ب، ورود به فرم آزاد تاریخی مسئله بوده است. بنابراین شما با یک فیلتر رنگی با رنگ های آبی، بنزینی و فیروزه ای مواجه خواهید شد.
راه حل بلند مدت سئو: کل لیست بر،ب ها را مرور کنید. بر،ب هایی را که برای کاربران ارزشمند هستند نگه دارید. 301 را تغییر مسیر دهید یا با 410 آنهایی را که نیستند حذف کنید. سپس محدودیت های مربوطه را در ایجاد بر،ب، چه از طریق فرآیندهای تجاری یا یک رویکرد تکنولوژیکی، اعمال کنید.
به خاطر داشته باشید، بهترین طبقه بندی سایت که تا به حال طراحی شده است، اگر به درستی اعمال نشود، عملکرد خوبی نخواهد داشت تا محتوای من، بر،ب های من، را دریافت کند.
من تعداد زیادی تگ را دیده ام که تنها یک مقاله اختصاص داده شده است. نه به این دلیل که این موضوع بارها پوشش داده نشده بود، بلکه به این دلیل که افرادی که به صورت دستی صفحات را بر،ب گذاری می کنند، همه به یک کلمه فکر نمی کنند. بنابراین شما انواع صفحات بر،ب تغییر کلمه کلیدی را دریافت می کنید.
درباره نویسنده
چرا ممکن است این اتفاق بیفتد؟
سه طبقه بندی سایت رایج عبارتند از:
طبقه بندی سایت روشی است که در آن یک وب سایت محتوای خود را طبقه بندی می کند.
هرگز تمام نخواهد شد و هرگز کامل نخواهد بود زیرا محتوا دائماً در جریان است:
سپس، برای هر ترم، می تو،د تعادل تقاضای موضوع را در مقابل عرضه محتوا شروع کنید.
هنگامی که یک دسته، بر،ب یا جنبه جدید ایجاد می کنید، در حال ایجاد یک مدت، اصطلاح در طبقه بندی شما
بسیاری از سایتها ناوبری وجهی خود را با پارامترهای پویا مدیریت میکنند و به اشتباه معتقدند که این عمل به تنهایی تمام موارد سئو را انجام میدهد. با این حال، بسته به نحوه اجرای آن، می تواند تأثیرات گسترده ای بر سئوی شما داشته باشد.
این باعث ایجاد مشکلات محتوای نازک برای رنگهای غیرمعمول میشود – و کاربر را آزار میدهد زیرا تنها سه مورد در بنزین وجود دارد، یکی در واقع آبی تیره و دیگری فیروزهای است.
باید برنامه ای برای بهینه سازی طبقه بندی سایت به طور منظم وجود داشته باشد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
این بر،بها برای صحبت با موجودات موجود در داستان – چیزهایی مانند یک شخص، یک رویداد، یک مکان یا یک موضوع گستردهتر طراحی شدهاند.
تعمیر سریع: از تکمیل خودکار برای پیشنهاد بر،بهای موجود در حین شروع تایپ سازندگان محتوا استفاده کنید.
اغلب اوقات، هر عبارت جدید به طور خودکار صفحه جدیدی را بر اساس ساختار URL ایجاد می کند. و این دقیقا همان جایی است که مشکلات سئو شروع می شود.
احتمالاً نه تنها از تعداد، بلکه از اصطلاحات استفاده شده نیز شوکه خواهید شد.
با اتصال به Google Search Console API برای جلب نمایش، CTR و موقعیت، تقاضای در سایت را با بازدید از صفحه و دادههای جستجوی سایت از API گزارش Google Analytics و تقاضای خارج از سایت درک کنید. برای تقاضای بازار گستردهتر، میتو،د دادهها را از Google Ads API یا Google Trends API غیررسمی است،اج کنید.
واقعیت این است که مردم عاشق انتشار محتوای جدید هستند، اما از حذف صفحات می ترسند.
برای سایتهای دیگر، مسئله متعادل ، نیازهای کاربر برای فیلتر ، دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستند در برابر صفحات قابل فهرستبندی با کیفیت بالا و منحصر به فرد بودن. به ،وان مثال، شما می تو،د بر اساس هر محله در یک شهر فیلتر کنید، اما تنها سه محله محتوای قابل توجهی دارند.
آیا سیستم دقیق و کارآمد است؟ یا این یک مجموعه صفحات بدون مدیریت و سازماندهی نشده است؟
چرا به جای بررسی دوره ای و اسناد رسمی از یک ابزار زنده استفاده کنید؟
مشکل؟ بهترین برنامه ریزی ها به ندرت در دراز مدت جواب می دهند.
به جای داشتن طبقه بندی سایت به ،وان چیزی که باید به صورت دوره ای مورد بررسی قرار گیرد، با API ها آشنا شوید (یا توسعه دهنده ای را استخدام کنید) و برای خود یک ابزار طبقه بندی سایت بسازید که تمام داده هایی را که برای اتخاذ تصمیمات طبقه بندی درست در مورد نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد. صورت مداوم.
اگر شما خود را یک سئوی فنی مینامید، به احتمال زیاد ساعتهای بیپای، را برای طراحی درخت دستهبندی صرف کردهاید.
به ،وان مثال، برای یک موضوع (به ،وان مثال، مسابقه درگ RuPaul)، میتواند چندین تگ آزاد وجود داشته باشد:
این منجر به انبوهی از محتوای منسوخ، بد سازماندهی شده و بالقوه آدمخوارانه می شود که توسط ناوبری طراحی شده برای اکنون مبهم شده است.
با این حال، بسیاری از طبقهبندیهای وبسایت ناآگاهانه به دوران تاریک یک کلمه کلیدی در هر صفحه بازمیگردند. گاهی به دلیل عدم درک. گاهی اوقات چون محتوا آنقدر قدیمی است. اغلب به دلیل طبقه بندی ضعیف نگهداری می شود.
در یک وبسایت در سطح سازم،، ممکن است 50 تا 300 دسته و زیرمجموعه داشته باشید، اما دهها هزار صفحه بهطور خودکار توسط طبقهبندیهای دیگر، مانند بر،بها یا ،یبهای وجهی تولید شدهاند.
بنابراین وقتی Googlebot به وبسایت شما میآید، دستهها تنها بخش کوچکی از کل هستند.
URL ها تنها بر اساس شایستگی خود رتبه بندی نمی شوند. هر صفحه ای که توسط موتورهای جستجو نمایه می شود بر نحوه ارزیابی الگوریتم های کیفیت تأثیر می گذارد شهرت دامنه.
یک صادرات پایگاه داده از هر بر،ب در وب سایت خود دریافت کنید.
و این مست،م حاکمیت طبقه بندی – طرحی برای محتوای موجود و آینده برای پیروی از طبقه بندی با دستورالعمل های روشن در مورد اینکه چه زم، باید عبارات اضافه، ویرایش یا حذف شوند و توسط چه ،ی نیازهای در حال تغییر کاربران را منع، کند.
راز طراحی تا،ونومی وب سایت؟
دوران تاریک SEO را به خاطر بسپارید هدف گذاری کلمات کلیدی – جایی که توصیه حاکم این بود که برای هر نوع یک صفحه ایجاد کنید. مفرد، جمع، کلمات به ترتیب متفاوت و غیره.
علاوه بر این، شانس زیادی برای برخی از صفحات دسته بندی انتخاب شده شما وجود دارد که در کمین یک صفحه بر،ب دیده نشده که برای همان موضوع رقابت می کند، وجود دارد. به ،وان مثال، اگر یک سایت رستوران ممکن است هم یک صفحه دسته بندی و هم بر،ب برای “پیتزا” داشته باشد.
الگوریتمهای کیفیت ما به طور کلی به وبسایت نگاه میکنند، بنابراین به هر چیزی که ایند، شده است نگاه میکنند. و اگر ببینیم که بخش عمده ای از محتوای نمایه شده در واقع محتوای با کیفیت پایین تر است، ممکن است بگوییم “خب، شاید این سایت به طور کلی کیفیت پایین تری داشته باشد.”
Jes Sc،lz تیمی را رهبری میکند که مسئول ایجاد بهترین شیوههای بازاریابی و انتقال آموختهها در سراسر جهان در سراسر مجموعه متنوع برندهای Ringier غول رسانهای سوئیسی است. جس بیشتر وقت خود را صرف آزمایش تئوری ها در مورد آینده جستجو، پروژه های پیشرو در چت بات ها، بینایی کامپیوتر، واقعیت مجازی، هوش مصنوعی برای اتوماسیون و هر چیز دیگری می کند که بتواند برندهای آینده را اثبات کند. او که به بازاریابی مبتنی بر داده و روشهای چابک معتقد است، همیشه در حال آزمایش تاکتیکهای جدید با کمک تیم خود است.
منبع: https://searchengineland.com/site-taxonomy-seo-guide-386837
سپس، در نهایت، زمان راه اندازی اعصاب ،دکن است که امیدواریم منجر به روند صعودی جلسات جستجوی ارگ،ک شود.
هر کدام یک صفحه بر،ب قابل نمایه سازی ایجاد می کنند (سلام، BuzzFeed):
آن روزها پشت سر ماست. جایگزین شده توسط تمرکز موضوع رنسانس که در آن ما به ،وان سئوکار باید بیشتر از تغییرات کلیدواژه فکر کنیم و روی ارضای نیت کاربر در پشت پرس و جو تمرکز کنیم.
این اغلب شامل یک واژگان کنترل شده – یک لیست معتبر و محدود از اصطلاحات برای طبقه بندی محتوا برای پشتیب، از قابلیت یافتن.
اما طبقه بندی سایت فراتر از طراحی درخت دسته بندی به تنهایی است.
شما به تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا، رفتار کاربر فعلی (ال،ای پیمایش، ورودیهای صفحه، زمان در صفحه، نرخ تبدیل، رفتار جستجو و غیره)، موقعیتیابی برند و پوشش محتوا پرداختهاید تا ببینید آیا نه تنها میتو،د مطابقت داشته باشید بلکه راضی باشید. قصد کاربر
همه آن صفحات طبقه بندی که در اعماق سایت شما کمین کرده اند باعث ایجاد این موضوع می شوند نفخ شاخص، که در آن تعداد بیش از حد صفحات کم ارزش وارد فهرست شده اند و توانایی شما را برای رتبه بندی همه صفحات در وب سایت شما کاهش می دهند.
بر،ب زدن بیش از حد جرم است. بدترین متخلفان در سایتهایی هستند که سازندگان محتوا میتوانند بر،بهای رایگان را برای هر پست اختصاص دهند.
میزان و کیفیت عرضه از پایگاه داده خود را با جمع آوری تعداد قطعات محتوایی که به آن عبارت طبقه بندی اختصاص داده شده است، تازه بودن بر اساس میانگین سنی جدیدترین قطعات محتوا یا نرخ پرش از API گزارش Google Analytics را درک کنید.
و این فقط یک موضوع بود.
شما صفحه اصلی، محصولات و مقالات خود را بهینه کرده اید – اما هنوز به KPIهای SEO خود دست پیدا نکرده اید.
این بر تجربه کاربر تأثیر منفی می گذارد زیرا یافتن محتوای مورد نظر کاربر را دشوارتر می کند. همچنین اعتبار موضوعی سایت و در نتیجه توانایی آن در رتبه بندی هر یک از صفحات را کاهش می دهد.
هر وب سایت دارای ساختاری است که به ،وان داربستی از صفحات محتوای فردی شما پشتیب، می کند. بحث کیفیت است.
علاوه بر این، افزایش بی رویه وجوه ناگزیر به صفحاتی منجر می شود که محتوای بسیار کمی برای توجیه وجود خود دارند. آنها برای کاربر مفید نیستند و سیگنال قدرت موضعی قوی به موتورهای جستجو ارسال نمی کنند.
گوگل جان مو، گفته است:
و بهینه سازی تنها ،ری از وب سایت شما، حتی اگر صفحاتی با بیشترین حجم جستجو باشند، کافی نیست. نفخ ایند، می تواند بر اعتبار سایت شما تأثیر بگذارد.