سیاست های تبلیغات فیس بوک به استانداردهای متا تبلیغات تغییر نام داده است

به‌روزرس،‌های زبان و ادغام متا گفت که در برخی موارد آنها در حال به روز رس، زبان برای سیاست ها هستند در حالی که در موارد دیگر آنها را ساده یا یکپارچه کرده اند. به ،وان مثال، خط مشی محصولات و خدمات مالی ممنوعه اکنون چندین خط مشی قبلاً جداگانه اما مرتبط را در بر می گیرد.

ما هیچ تغییری در محدوده این خط‌مشی‌ها یا نحوه اجرای آن‌ها ایجاد نمی‌کنیم، و همچنین هیچ خط‌مشی جدیدی را اعلام نمی‌کنیم. در عوض، هدف ما از این به‌روزرس، این است که دسترسی افراد و ،ب‌وکارها را آسان‌تر کنیم و خط‌مشی‌های ما را درک کنند.

تو عمیق تر دستورالعمل های متا تبلیغات را می توان در مرکز شفافیت. را استانداردهای جامعه به ،وان پایه ای برای سیاست های تبلیغاتی عمل می کند. تبلیغ کنندگان برای واجد شرایط بودن برای اجرای تبلیغات باید هر دو را رعایت کنند.

چه چیزی در حال تغییر است. هیچ چی. متا به صراحت اعلام کرده است که آنها محدوده سیاست ها را تغییر نمی دهند و هیچ سیاست جدیدی را اعلام نمی کنند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ کنندگان باید به تمام استانداردها و دستورالعمل های تبلیغات متا پایبند باشند. عدم انجام این کار می تواند منجر به مسدود شدن حساب یا نمایه تبلیغاتی شما شود. اگر مطمئن نیستید که آیا تبلیغ، کپی یا صفحه فرود خاصی با معیارها مطابقت دارد، قبل از راه اندازی کمپین های خود، خط مشی ها را به طور کامل بررسی کنید.


درباره نویسنده

متا سیاست های تبلیغاتی فیس بوک خود را به استانداردهای تبلیغاتی متا تغییر نام داده است تا آنها را تا حد امکان مفید، شفاف و واضح نشان دهد.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/facebook-ad-policies-have-been-renamed-to-meta-ad-standards-388574

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است