بله، به نظر می رسد ما در نهایت چگالی کلمات کلیدی را پشت سر گذاشته ایم (مگر اینکه گوگل نیروها اما اساساً هیچ چیز تغییر نکرده است: ما ابزارهای کلمه کلیدی را اجرا می کنیم، رشته های کلیدواژه مرتبط را پیدا می کنیم و تا آنجا که می تو،م در یک صفحه اختصاصی از آنها استفاده می کنیم.
گوگل با مرغ مگس خوار روشن کرد که آنها در تلاش برای درک عمیق تر از سفرهای جستجو هستند و این در نهایت همه مشکلات آنها را برطرف می کند. از آنجایی که آنها دقیقاً میدانند یک جستجوگر چه میخواهد و یاد میگیرند که به آنها بدهند، هیچ سیگنال جعلی یا دستکاری الگوریتم بر کیفیت جستجوی آنها تأثیر نمیگذارد.
جستجوهای مارک تجاری شما باید بخشی از قیف فروش شما شوند – همه چیز از صفحه درباره به صفحات محصول و آهنرباهای سربی باید آن فرصت های برند محور را جذب کند.
هر روز گوگل با 15 درصد از پرس و جوهای جستجوی کاملاً جدید. به این ترتیب رفتارهای جستجوی متنوع هستند.
آن اسمارتی بنیانگذار Viral Content Bee، مدیر برند و انجمن در نینجاهای بازاریابی اینترنتی است. او را می توان در توییتر پیدا کرد @seosmarty.
این ویدیو تکامل سئو را کاملا توضیح می دهد:
- زمینه چیزی است که اهمیت دارد
- گوگل در حال مبارزه است، اما به آرامی در درک “زمینه، لحن و قصد” موفق است.
- پرسوجوهای جستجو کمتر قابل پیشبینی میشوند، زیرا افراد بیشتر و بیشتری با موتور جستجوی مورد نظر خود صحبت میکنند
- کلمات توقف در واقع م،ی را اضافه می کنند و اغلب در تغییر آن بسیار مهم هستند.
هر چه فرآیند تحقیق کلمه کلیدی به احتمال زیاد هنوز معتبر است: این به شما کمک می کند تا تقاضا برای درخواست های خاص را درک کنید، دارایی های محتوای خود را اولویت بندی کنید و سایت خود را ساختار دهید.
غذای آماده در اینجا: ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی هنوز مفید هستند. آنها به شما کمک می کنند تا ال،ا را درک کنید: چگونه مردم تمایل دارند یک پرس و جو را هنگام جستجوی پاسخ و راه حل در جایگاه شما بیان کنند.
خلاصه 30 ث،ه ای:
- کلمات کلیدی تطبیق دقیق برای تحقیق در مورد ال،ا و روندها مفید هستند اما برای اه، بهینه سازی چندان مفید نیستند
- هنگام بهینه سازی برای کلمات کلیدی، برای هدف بهینه سازی کنید و مشکلات را حل کنید، فقط صفحه خود را با کلمه کلیدی مطابقت ندهید.
- کلمات کلیدی مبتنی بر برند باید اولویت اصلی شما باشند زیرا نمی تو،د SERP ها را کنترل کنید اما می تو،د دارایی هایی را رتبه بندی کنید که افراد را به سایت خود بازگرداند.
- بهجای تمرکز بر رشتههای کلیدواژه، در مورد نهادهای تخصصی خود تحقیق کنید و راههایی برای مرتبط ، ،بوکار خود با آنها از طریق محتوای در سایت و تلاشهای روابط عمومی/لینکسازی بیابید.
توجه داشته باشید که چگونه هیچ یک از اسناد با رتبه بالا آن عبارت جستجوی دقیق را شامل نمی شود:
منبع تصویر: اسکرین شات توسط نویسنده
یک مطلب کوتاه اما بسیار روشنگر وجود دارد ویدئو در مورد مبارزات و راهحلهای مهندسان گوگل که سعی میکنند به ماشین یاد بدهند تا چیزهای بدیهی را درک کند: منظور مردم هنگام تایپ یک عبارت جستجو چیست؟
منبع تصویر: اسکرین شات توسط نویسنده
2. کلمات کلیدی مارک دار اولویت شما هستند
حقیقت این است که ا،ر وظایف سئو این روزها کاملاً متفاوت به نظر می رسند، اما تعداد کمی از متخصصان سئو روش اساسی خود را برای تحقیق کلمات کلیدی و بهینه سازی محتوا برای آن کلمات کلیدی تغییر داده اند.
بنابراین هنگام ایجاد یک استراتژی بهینه سازی برای هر کلمه کلیدی که شناسایی می کنید:
- سعی کنید بفهمید چه چیزی رضایت شما را برآورده می کند هدف جستجو در پشت آن پرسش: جستجوگر واقعاً به دنبال چیست؟ یک لیست؟ یک ویدیو؟ محصولی برای ،ید؟ راهنمایی برای دنبال ،؟ حتی تغییرات جزئی در یک رشته کلمه کلیدی قابل جستجو (مثلا جمع در مقابل مفرد) می تواند نشانه ای از هدف جستجویی باشد که باید از آن آگاه باشید.
- آن پرس و جو را در گوگل جستجو کنید و قطعات جستجو را جستجو کنید: گوگل در شناسایی نیازهای جستجوگر بسیار خوب عمل می کند، بنابراین آنها قطعات جستجو را تولید می کنند که می توانند سرنخ های زیادی را در اختیار شما قرار دهند.
نهادها باید هسته فرآیند تحقیق کلمات کلیدی شما باشند: نهادهای شناخته شده در جایگاه شما قرار دارند و چگونه برند خود را با آن نهادها مرتبط می کنید؟
نتیجه
به عبارت دیگر، مشتریان شما که احتمالاً در مورد نام تجاری شما میدانند و احتمالاً آماده ،ید هستند – آن مشتری، که به سختی به دست آوردهاند، مجبور میشوند نام برند شما یا درخواست برند شما را جستجو کنند.
مرغ مگس خوار اولین باری بود که گوگل اعلام کرد که می خواهند به جای تطبیق «رشته های کلمات»، «چیزها» را بفهمند. به عبارت دیگر، با تطابق دقیق پرنده مگس خوار، رشته های کلیدواژه کم و کمتر مفید می شوند.
اما آن کلمات کلیدی با حجم جستجو همیشه آن چیزی نیست که مردم برای تحقیق در مورد موضوع مورد نظر شما استفاده می کنند. به گفته گوگل، افراد به روش های متنوع و اغلب غیرقابل پیش بینی جستجو می کنند. مطابق با گوگل، روزانه 15% از جستجوها جستجوهایی هستند که گوگل قبلا ندیده است.
موجودیت گوگل بودن به این م،ی است که در جستجوهایی که به طور ضمنی به شما اشاره شده بود، وارد شوید:
سال ها پیش با معرفی مرغ مگس خوار آغاز شد و سپس در آگوست 2013 رسما اعلام شد.
و چه خواهند دید؟
موجودیت ها به گوگل کمک می کنند تا زمینه و هدف جستجو را درک کند.
و با این حال، شما کنترلی بر آنچه که مردم هنگام جستجوی نام تجاری شما می بینند، ندارید. در واقع، نظارت و بهینهسازی برای آن پرس و جوهای مبتنی بر نام تجاری یک کار یکباره نیست. تا زم، که برند شما وجود دارد وجود دارد.
- نام برند خود را به ،وان یک کلمه کلیدی در نظر بگیرید: آن را گسترش دهید، برای آن بهینه کنید، رنکینگ سایت خود را رصد کنید
- مشکلات سطح عمیق تری را در پشت ال،ای جستجوی برند محور مشتریان خود شناسایی کنید: چه چیزی را می تو،د برای حل مشکلات پشت آن پرس و جوها بهبود بخشید؟
این است بهينه سازي قدمی که این روزها کاملا متفاوت است. دیگر استفاده از آن کلمه در آن کافی نیست ،وان صفحه، توضیحات و سرفصل ها.
حیرتانگیز است که بسیاری از شرکتها نمیدانند چه چیزی برای جستوجوی برندشان به دست میآید، یا چه تعداد مشتری را به دلیل مدیریت نامن، مدیریت شده (یا اغلب غیرموجود) در SERP از دست میدهند.
نهادها همه نامهای خاص هستند: مکانها، افراد، برندها و غیره.
منبع تصویر: اسکرین شات توسط نویسنده
سه نکته مهم در مورد جستجوی برند محور وجود دارد:
- اینها اغلب پرس و جوهایی با هدف بالا هستند: این جستجوگران نام تجاری شما را تایپ می کنند که قصد ،ید از شما را دارند.
- اینها اغلب مشتریان فعلی و بازگشتی شما هستند که تمایل به ،ید بیشتر از مشتریان بار اول دارند
- هر دو عامل فوق این موارد را در اولویت اول برندهای شما قرار می دهد.
در این بین، درک و رفتار گوگل از کلمات کلیدی کاملاً تغییر کرده است.
1. کلمات کلیدی منطبق دقیق در حال منسوخ شدن هستند
از طریق انجمنهای موجود، Google میداند هر جستجو در مورد چیست.
افراد بیشتری از جستجو برای پیمایش به یک وب سایت استفاده می کنند و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد:
- چند مرورگر قوی به افراد امکان جستجو از نوار آدرس را میدهند (این مرورگرها شامل Safari در دسکتاپ و موبایل و بدیهی است که Google Chrome)
- مردم به جستجوی صوتی عادت می کنند، بنابراین برای انجام جستجو فقط با نام های تجاری صحبت می کنند.
و موفق شدند.
منبع تصویر: گوگل
سپس، بعد از مرغ مگس خوار آمد برت که به گوگل کمک کرد تا درک خود را از نحوه جستجوی افراد افزایش دهد.
گوگل نقشهای از موجودیتها دارد – به نام نمودار دانش – که درک گوگل از جهان را تشکیل میدهد.
بهینه سازی موتورهای جستجو به سرعت در حال پیشرفت است، بنابراین برای برندها نیاز به یک استراتژی چابک دارد. اگر به روش قدیمی و منطبق بر کلمات کلیدی تحقیق می کنید، ،ب و کار شما حدود 10 سال عقب مانده است!
نهادها راه گوگل برای درک این دنیا هستند.
گوگل سابقه طول، در تلاش برای درک سوالات جستجو فراتر از تطبیق رشته های کلمه در آنها با اسناد موجود در فهرست جستجو دارد.
برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.
با این حال، تعداد کمی از سئوکارها واقعاً این بهروزرس، را درک کردهاند یا متوجه شدهاند که چه میزان تغییر در همه چیزهایی که میدانستند.
گوگل با دور شدن از تطبیق کلمات کلیدی، تلاش می کند تا ارائه دهد پاسخ های کامل و کاربردی به پرس و جو و این همان چیزی است که استراتژی سئوی شما نیز باید به دنبال آن باشد.
جستجوی تصویر: راهنمای مبتدیان برای جستجوی م،ایی
در بسیاری از موارد، هنگامی که تعداد زیادی از کلمات کلیدی مبتنی بر برند را مشاهده می کنید، ممکن است به یک رویکرد سطح بالاتر نیاز داشته باشید، مانند راه اندازی یک پایگاه دانش مستقل
3. نهادها کلیدی هستند
اگر از یک متخصص سئو بخواهید که یکی از تاکتیکهای سئو را که در طول سالها تغییر کرده است را نام ببرد، احتمالاً با اطمینان پاسخ «لینکسازی» را خواهد داد. برخی به “وظایف فنی” اشاره می کنند و تعداد کمی از آنها به “تحقیق کلمات کلیدی” فکر می کنند.
منبع تصویر: اسکرین شات توسط نویسنده
به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.
منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/05/19/three-critical-keyword-research-trends-you-must-em،ce/