سناتور ادعا می کند که گوگل به اندازه کافی برای جلوگیری از کلاهبرداری های تبلیغاتی انجام نمی دهد
تاریخچه مشکلات گوگل شایعات در مورد شکایت از و، دادگستری ایالات متحده مدتی است که در حال چرخش است. در ماه ژوئن، گوگل پیشنهاد داد تا بخشی از تجارت تبلیغاتی خود را ت،یم کند تا از شکایت ضد تراست جلوگیری کند.
سال گذشته کمیسیون تجارت فدرال یک گزارش رسانه های اجتماعی را «معدن طلا» برای کلاهبرداران نامید و به این اشاره کرد که 95000 نفر از 770 میلیون دلار به دلیل کلاهبرداری در رسانه های اجتماعی کلاهبرداری شده اند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
اگرچه گوگل یک رسانه اجتماعی نیست، اما این گزارش نشان می دهد که چقدر برای کلاهبرداران استفاده از ابزارهای آنلاین مشابه موجود در دسترس تبلیغ کنندگان برای هدف قرار دادن افراد آسان است.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغات فریبنده همه را از مصرف کننده گرفته تا تبلیغ کننده تحت تاثیر قرار می دهد. اگر گوگل نتواند کلاهبرداری های تبلیغاتی و وب سایت های جعلی را سرکوب کند، ،ب و کارهای قانونی ممکن است در نتیجه آسیب ببینند. خطمشیهای تبلیغات سختتر میشوند و عموم مردم اعتمادشان را از دست میدهند و موفقیت آنلاین را برای برندها سختتر میکنند.
گوگل به اندازه کافی برای سرکوب تبلیغات فریبنده انجام نمی دهد، و “سوابق نگران کننده ای از بررسی ناکافی در برابر تقلب و سوء استفاده” را نشان می دهد. این بر اساس نامه ای است که سناتور ریچارد بلومنتال (D-Conn.) به ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل نوشته است.
Blumenthal تا 2 سپتامبر به گوگل فرصت می دهد تا تغییراتی را برای “جلوگیری از نمایش تبلیغات گمراه کننده یا تقلبی برای مصرف کنندگان” اعلام کند. او همچنین از گوگل میخواهد به سؤالات مربوط به تحقیقاتی که در مورد نحوه تعامل کاربران با تبلیغات انجام میدهند پاسخ دهد.
پرونده بلومنتال علیه گوگل بلومنتال استناد می کند تحقیق و بررسی از سال گذشته ادعا کرد که تبلیغ کنندگان گوگل جعل هویت وب سایت های ،تی و ،ید تبلیغات در تلاش برای کلاهبرداری از مصرف کنندگان هستند.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
گوگل ادعا میکند که وبسایتهای فریبنده را حذف کرده است، اما بررسی اخیر دفتر Blumenthal نشان داد که جستجو برای کلمات کلیدی مقالات همان تبلیغات را نشان میدهد.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
آنچه سناتور می گوید.
من عمیقاً نگران هستم که به نظر میرسد گوگل تمایلی به محافظت از مصرفکنندگان و ،بوکارهای کوچک در Google Ads ندارد و دقت لازم را در برابر تقلب و سوء استفاده نشان داده است.»
بلومنتال همچنین ادعا می کند که دفتر او به یافتن تبلیغاتی برای مکمل های بهداشتی و درمان های گمراه کننده مانند سم زدایی و چای کاهش وزن، دو مکمل که محصور از تبلیغات در گوگل
پاسخ گوگل دیویس تام،، سخنگوی گوگل در بی،های میگوید: گوگل «سیاستهای سختگیرانهای برای محافظت از افراد و تبلیغکنندگان در برابر سوءاستفاده» دارد و «تبلیغات جستجو نیز به وضوح بر،بگذاری شدهاند». تام، همچنین گفت که این شرکت در حال بررسی نامه است و قصد دارد “پاسخ کامل” ارائه دهد.