بر اساس این گزارش، تا 98 درصد از مردم در سال 2022 از اینترنت برای یافتن اطلاعات در مورد یک ،ب و کار محلی استفاده ،د تحقیق BrightLocal. و 87 درصد از مصرف کنندگان از گوگل برای ارزیابی یک ،ب و کار محلی استفاده ،د.
تاکتیکهای بیشماری SEO میتوانند به رتبهبندی وبسایتهای محلی در نتایج جستجو کمک کنند. با این حال، روشهای انگشت شماری وجود دارد که ،بوکارهای محلی میتوانند بیشترین سود را برای سرمایهشان داشته باشند، خواه به تنهایی آنها را پیادهسازی کنند یا بودجه بازاریابی را برای استخدام متخصصان خارجی صرف کنند.
پدید آوردن، راستی آزمایی و بهینه سازی نمایه ،ب و کار گوگل یکی از حیاتی ترین تاکتیک ها برای رتبه بندی مشاغل محلی در بسته محلی است.
ناوبری یک وب سایت برای کمک به بازدیدکنندگان برای یافتن سریع محتوای مورد نظر مهم است. همچنین می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا بفهمند صاحب وب سایت چه محتوایی را مهم می داند. اگرچه نتایج جستجوی گوگل در سطح صفحه ارائه می شود، اما گوگل همچنین دوست دارد این احساس را داشته باشد که یک صفحه در تصویر بزرگتر سایت چه نقشی ایفا می کند.”
– گوگل، راهنمای شروع بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO).
رتبهبندیها و بررسیهای یک ،بوکار محلی میتواند بر رتبهبندی آن تأثیر بگذارد، از جمله تعداد نظرات (ردهبندی ستارههای مبتنی بر متن و عددی) و امتیازات واقعی. این هست مستقیم از دهان گوگل. پس بررسی ها و رتبه بندی ها را جدی بگیرید.
،ب و کارهای محلی باید روی بهینه سازی دو حوزه از نتایج جستجو تمرکز کنند:
- بسته محلی Google / یاب محلی یا Maps.
- لیست های ارگ،ک گوگل
یک چیز مطمئن است: توانایی افراد برای یافتن مشاغل محلی آنلاین بسیار مهم است.
برای اینکه ،ب و کارهای محلی در نتایج جستجو رتبه بندی کنند، باید زمینه های زیر را در نظر بگیرند:
- نمایه ،ب و کار Google
- بررسی ها و رتبه بندی ها
- محتوای با کیفیت
- لینک سازی داخلی
- بهینه سازی صفحات وب و وب سایت
- لینک های ورودی

6 تاکتیک سئو که هر ،ب و کار محلی حداقل باید انجام دهد
Si،g سیستم پیوند داخلی را برای اتصال صفحات لایک ساده می کند و به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای مرتبط بیشتری را کشف کنند تا بهتر بفهمند سایت در مورد چیست.
به ،وان مثال: وقتی یک ،ب و کار بیش از یک مکان دارد، یک یا چند صفحه اختصاص داده شده به هر مک، که ،ب و کار در آن است ایجاد کنید.
یک مثال می تواند استراتژی سیلوی برای کلمه کلیدی مانند “شرکت مهندسی” باشد.
آن مب، چیست؟
و به یاد داشته باشید، اگر از محتوای هوش مصنوعی برای یک وبسایت استفاده میکنید، باید سیستمی برای بازبینی و ویرایش آن توسط انسان برای اطمینان از کیفیت داشته باشید.
در اینجا چند نکته وجود دارد:
- مشتریان را تشویق کنید تا نظرات خود را بنویسند. گوگل توضیح می دهد چگونه یک پیوند را به اشتراک بگذاریم با مشتریان برای ، نظرات. انجام این کار به صورت مداوم به اطمینان از جدید بودن بررسی ها کمک می کند، که می تواند سیگنال مثبتی برای Google باشد.
- به یاد داشته باشید: Google نمیخواهد ،بوکارها انگیزههایی برای ارائه نظرات ارائه دهند. با این حال، بسیاری از مشاغل محلی این کار را انجام می دهند. مهم این است که اطمینان حاصل شود که نمایه بررسی یک ،ب و کار تصویری صادقانه از تجارت را نشان می دهد. اگر همه بررسیها مثبت و بدون بررسی منفی باشند، ممکن است یک کاربر به این ،بوکار اعتماد نداشته باشد.
- در نظر گرفتن نمایش درg بررسی های شخص ثالث برای افزودن ارزش به فهرست. این می تواند به کاربران کمک کند تا در مورد یک تجارت تصمیم بگیرند.
،ب و کارهای محلی باید کیفیت و محلی داشته باشند پیوندهایی برای نشان دادن اینکه آنها یک ،ب و کار محلی قابل اعتماد هستند. در اینجا چند ایده برای ،ب درآمد وجود دارد:
- همانطور که قبلاً ذکر شد، محتوای مفید و باکیفیت که برای یک جامعه هدف گذاری شده است می تواند به طور طبیعی پیوندهایی را به دست آورد.
- فقط پیوندهایی که از آدرس های IP منحصر به فرد، دامنه ها و WHOIS برای یک منطقه جغرافیایی به دست می آیند کمک خواهند کرد.
- برخی از ایده های دیگر برای کمک به دریافت پیوندهای محلی عبارتند از: پیوستن به یک سازمان محلی، فهرست شدن در فهرست محلی، میزب، یک رویداد محلی و هدایت مخاطبان به سایت، حمایت مالی از یک رویداد محلی، راه اندازی یک وبلاگ یا مصاحبه با مطبوعات محلی.
روی آنچه مهم است تمرکز کنید
دو گلوله آ، ممکن است مناطقی باشند که یک ،ب و کار محلی پول کمی را برای کمک متخصص ،ج می کند.
6. پیوندها
راههای بیشماری برای بهینهسازی یک سایت وجود دارد، اما برای ،بوکارهای محلی که بهتازگی شروع به کار کردهاند، در اینجا چند کار وجود دارد که میتوانند و باید برای افزایش سئو انجام دهند:
- صفحات وب محلی را با گنجاندن شهر، محله، اصطلاحات جغرافیایی مرتبط و سایر عبارات کلیدی در مکانهایی مانند متا تگها و محتوای صفحه وب، از جمله تگهای ،وان و متن لنگر، بهینه کنید.
- پیاده سازی طرح واره از نوع ،ب و کار محلی در صفحات وب برای روشن شدن بیشتر برای موتورهای جستجو در مورد تجارت و ارائه آن اطلاعات به جستجوگران. نام، آدرس، تلفن، شماره و وب سایت حداقل هدف خواهد بود. این کمی فنی تر است و ،ب و کارهای محلی ممکن است بخواهند از چیزهایی مانند استفاده کنند راهنمای نشانه گذاری داده های ساخت یافته برای انجام این کار گوگل همچنین یک فایل راهنما در این زمینه دارد اینجا.
- عملکرد وب سایت را بهینه کنید. از آنجایی که بیشتر جستجوهای محلی در یک دستگاه تلفن همراه انجام می شود، مشاغل محلی باید یک وب سایت سازگار با موبایل داشته باشند. این یکی دیگر از سرمایه گذاری های فنی است، اما گوگل این کار را کرده است ابزار و فایل های راهنما برای شروع مردم علاوه بر این، اطمینان از ایمن بودن سایت توسط فعال ، HTTPS کلیدی است
محتوای باکیفیت احتمالاً یکی از آنهاست – اگر نه را مهم ترین – عامل رتبه بندی در صفحه در بیشتر موارد.
در اینجا سه تا از موثرترین تکنیک های بهینه سازی برای نمایه ،ب و کار آورده شده است:
- مرتبط ترین را انتخاب کنید دسته اولیه برای ،ب و کار، سپس دو تا سه دسته را اضافه کنید (یا فقط آنهایی که مرتبط هستند). دسته اولیه مهمترین عامل کمک به رتبه بندی در بسته محلی است. ممکن است همیشه در اولین بار آن را به درستی انجام ندهید، بنابراین از آزمایش با دسته های مختلف و آزمایش نتایج نترسید. PlePler یک ابزار مفید است که می تواند با ارائه داده های مفید در این زمینه کمک کند.
- نمایه ،ب و کار Google را تا حد امکان کامل پر کنید. برای پر ، وقت بگذارید تمام اطلاعات موجود در یک پروفایل با استفاده از کلمات کلیدی غنی تا جایی که ممکن است به روشی طبیعی، توصیفی قانع کننده از ،ب و کار و پیشنهادات آن ایجاد کنید.
- اطمینان حاصل کنید که نام، آدرس، تلفن و وب سایت (NAP+W) ،ب و کار دقیق است. آدرس فیزیکی یک سیگنال کلیدی برای رتبه بندی گوگل خواهد بود، زیرا به ،ب و کارهای نزدیک به نقطه جستجو (جایی که جستجوگر در آن قرار دارد) نگاه می کند. دادههای NAP+W باید در همه منابع آنلاین – نه فقط نمایه ،بوکار Google – ی،ان باشد، زیرا باعث افزایش اعتماد موتور جستجو به دقت فهرست ،بوکار میشود. به یاد داشته باشید که از یک شماره تلفن محلی (نه یک شماره تلفن رایگان) استفاده کنید.
2. رتبه بندی و بررسی
سئو si،g تکنیکی است که من بیش از 20 سال پیش اختراع کردم. با گروه بندی صفحات وب مرتبط در دسته بندی های سلسله مراتبی از طریق دایرکتوری و پیوندهای آن، محتوای یک وب سایت را ساختار می دهد.
در عمل، برای وب سایت یک ،ب و کار محلی، سایت به احتمال زیاد با مواردی مانند موارد زیر سازماندهی می شود:
- بخشی با صفحات خدمات فردی.
- بخشی با صفحات مکان، در صورت ،وم.
روی سلسله مراتب نیازهای سئو محلی تمرکز کنید و پایه های سئوی من، را برای فرصتی برای رقابت ایجاد کنید.
همچنین به کاربران کمک می کند تا به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.
با توجه به اینکه ،ب و کارهای محلی ممکن است بودجه محدودی داشته باشند، روی کدام عوامل سئو باید تمرکز کنند؟
برای اطلاعات بیشتر به مقاله من در مورد سرزمین موتورهای جستجو مراجعه کنید: ChatGPT و محتوای SEO: از اینجا به کجا می رویم؟
4. پیوند داخلی
و سئو یکی از مؤثرترین فعالیتهای بازاریابی برای یک ،بوکار محلی برای نمایش آنلاین است، زیرا برخی از بهترین بازده سرمایهگذاری را در بلندمدت ارائه میدهد.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
برای رتبه بندی ارگ،ک
3. محتوای با کیفیت
در حالی که فهرست زیر یک لیست جامع نیست، برخی از تاکتیکهای ضروری سئو را برای کمک به رتبه ،بوکار محلی در حداقل ممکن انجام میدهد.
برای رتبه بندی بسته های محلی
1. نمایه ،ب و کار گوگل
این برای هر مکان یک ،ب و کار صدق می کند. با منحصر به فرد ، هر بخش مکان، از مشکلات محتوای تکراری جلوگیری کنید.
5. بهینه سازی صفحات وب و وب سایت
با داشتن صفحه فرود برای آن عبارت که از پیمایش بالا به آن پیوند داده شده است، بخشی برای مکان ها ایجاد می کنید. سپس صفحات فرعی را در زیر آن اضافه میکنید که هر مکان و خدماتی را که ارائه میدهد را به تفصیل شرح میدهد.

داشتن حجم من،ی از محتوای مفید در سرتاسر سایت که به خوبی سازماندهی شده باشد، به مرتبط تر شدن وب سایت برای جستجو کمک می کند.
راه های زیادی برای تعریف کیفیت وجود دارد، اما در اینجا چند راه برای اطمینان از آن در سایت وجود دارد:
- مطمئن شوید که صفحات کلیدی در سراسر سایت، مانند صفحات خدمات، محتوای کافی در آنها وجود دارد که برای بازدیدکنندگان وب سایت مفید و مفید باشد. از رقبای با رتبه برتر برای کلمه کلیدی آن صفحه خدمات جاسوسی کنید تا ببینید چه مقدار محتوا باید ایجاد کنید.
- خارج از صفحات خدمات یا صفحات مکان، در نظر بگیرید که چگونه ،ب و کار با محتوا به جامعه کمک می کند. شما می تو،د با صحبت در مورد موضوعاتی که ،ب و کار در آنها متخصص است، گفتن داستان های محلی یا نقش راهنما، ،ب و کار را به ،وان یک مقام محلی ایجاد کنید. همچنین: محتوای خوب و محلی می تواند لینک های خوب و محلی را جذب کند.
- محتوای متنوعی برای فرصتهای بیشتر برای رتبهبندی و یافتن داشته باشید – برای مثال، ویدیوها، تصاویر YouTube یا چیز دیگری.
و مجموعه دیگری از سیگنال های بی شماری وجود دارد که از آن برای لیست های ارگ،ک استفاده می کند، از جمله “پیوندهای آبی”.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/local-seo-hierarchy-needs-396019
برای ،بوکارهای محلی با زمان، پول و منابع محدود، دشوار است که بدانند تلاشهای بازاریابی را کجا متمرکز کنند.
به عبارت دیگر، نحوه تنظیم دایرکتوری ها و ناوبری در یک وب سایت مهم است.
چه زم، رتبه بندی مشاغل محلی در بسته محلی، Google ارتباط، فاصله و برجستگی را در نظر می گیرد.
در اینجا، من شش حوزه را که ،بوکارهای کوچک میتوانند بهطور منطقی انجام دهند (یا کمی پول برای کمکهای خارجی برای کارهای فنی ،ج کنند) و حداقل، پایههای سئو را مشخص میکنم.
به یاد داشته باشید که گاهی اوقات گوگل کل وب سایت را در نظر می گیرد و نه تنها یک صفحه وب را هنگام تعیین رتبه بندی سایت ها: