بیشتر از آژانسها یا فریلنسرها، تیمهای بازاریابی داخلی تجارت الکترونیک تمایل بیشتری به دادهها دارند و آنها را به واسطهای عالی بین آن دادهها و کمپینهایی که مدیریت میکنند تبدیل میکند.
این امکان استفاده کارآمدتر از زمان را فراهم میکند و در عین حال بازده سرمایهگذاری بالاتری را از طریق پیامهای هدفمند که در طول زمان با مشتریان بالقوه طنینانداز میشود، فراهم میکند.
در واقع، تجزیه و تحلیل باید حدود 99٪ از داده های پشتیبان شما برابر باشد. توصیه Lolk: تبدیل های پیشرفته دریافت کنید
تبدیل های میکرو
مواقعی وجود دارد که سود را افزایش می دهید اما درآمد شما همچنان پایین است. اما با نگاه ، به دادههای بکاند، میتو،د ببینید کدام محصولات پرفروشترین، بالاترین نرخ تبدیل یا بیشترین کلیک را داشتهاند.
لولک گفت که برندها و تبلیغکنندگان باید با ROAS منفی برای برخی محصولات در دستههای خاص راحت باشند تا بتوانند سود را به حدا،ر برسانند و مشتریان جدید را متعادل کنند.
لولک گفت که مدیران باید تبدیل های میکرو را دنبال کنند.
درباره نویسنده

در زیر ویدیوی کامل از ارائه SMX Next Lolk را مشاهده می کنید.
برای مح،ه ROAS ،یبی، کل درآمد خود را می گیرید و آن را بر هزینه کل خود در همه پلتفرم ها ت،یم می کنید.
هنگامی که تمام این تبدیلهای میکرو را که میخواهید ردیابی کنید، فهمیدید، باید یک مقدار را تعیین کنید. دلیلی که میخواهید یک مقدار را اختصاص دهید این است که مگر اینکه نوعی از مقادیر تبدیل را به این تبدیلهای ،د قرار دهید، نمیتو،د از آن برای ،ید استفاده کنید زیرا نمیتو،د CPA هدف را انجام دهید یا تبدیلها را به حدا،ر برس،د یا استراتژیهای پیشنهاد ارزش تبدیل را به حدا،ر برس،د. “
موارد استفاده کنید
ROAS ،یبی شامل ،ج و بازده برای گوگل، فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، مایکروسافت و هر پلتفرم تبلیغاتی دیگری است که در آن کمپینها را اجرا میکنید.
ROAS منفی
بینش دقیق و به موقع از پلتفرم های تجزیه و تحلیل یا سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند به بازاریابان کمک کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد نحوه بهترین تخصیص منابع هنگام خودکارسازی وظایف (به ،وان مثال، توالی ایمیل، استراتژی های ت،یم بندی) اتخاذ کنند.
لولک گفت: «ما باید تا آنجا که ممکن است سیستم را با دادههای بیشتری تغذیه کنیم و سپس از روشهای دیگر برای تعریف انتساب استفاده کنیم. «آنچه در تبلیغات گوگل می بینیم نباید چیزی باشد که شما واقعاً برای تعیین اینکه آیا برای ما خوب است یا خیر، به ،وان سودآور یا نه، استفاده می کنید. بخش دوم اطمینان از این است که دادههایی که در واقع به موتور وارد میکنیم نیز با اه، برابری میکنند.»
تجزیه و تحلیل
اندرو لولک، بنیانگذار SavvyRevenue، در ارائه SMX Next خود، آنچه را که لازم است تیمهای بازاریابی تجارت الکترونیک داخلی برای پیادهسازی دادههای لازم برای کارآمدی الگوریتمهایشان، انجام دهند و اطمینان حاصل کند که دادههایی که ما در واقع به آن وارد میکنیم، میپردازد. موتور نیز با اه، برابر است.
غذا دادن به جانور
غذا دادن به جانور به م،ای دادن هر چه بیشتر داده است. این شامل:
- ردیابی سمت سرور
- تبدیل های پیشرفته
- دادن هر چه بیشتر به الگوریتمها داده
می تو،د از آن داده ها برای ایجاد امتیاز محصول سفارشی استفاده کنید و به شما امکان می دهد آنها را اولویت بندی کنید.
تماشا کنید: تغذیه دادهها به اتوماسیون: سس مخفی تیمهای داخلی به Google Ads
جدید در زمین موتورهای جستجو
موارد استفاده برای تخصیص مقدار به تبدیل های میکرو به شرح زیر است:
- سفر طول، مشتری، جایی که مصرف کنندگان 3-6 هفته طول می کشد تا ،ید کنند.
- ارزش متوسط سفارش بالا، مانند تشک و صندلی های اداری با کیفیت بالا
- ردیابی میکرو تبدیل ها و تخصیص یک مقدار به آن ها. خواه از ویژگی چت استفاده می کنند یا روی نظرات کلیک می کنند
ROAS ،یبی
بازاریابان PPC باید روی چه چیزی تمرکز کنند؟ به گفته لولک، نه پیشنهاد دستی، کلمات کلیدی و قو،ن.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/feeding-data-to-automation-in-،use-teams-secret-sauce-to-google-ads-390081
در عوض، تمرکز شما باید بر روی صندلی کاپیتان باشد. یک مینی مدیر یا رهبر تیم شوید. به منظور بهینه سازی حساب ها، باید به تغذیه داده های من، در الگوریتم توجه شود.