سایت های دیگر برای ارسال ویدیوهای خود • Yoast

بیشتر بخو،د: 5 معیار مهم YouTube برای سئو »

فیل ناتینگهام

مخاطبان فیس بوک بسیار گسترده هستند و بسیاری از جمعیت شناسی را پوشش می دهند. بنابراین اگر در حال تولید محتوا برای یوتیوب هستید، باید در فیسبوک نیز حضور ویدیویی داشته باشید.

توجه داشته باشید که لیست بالا شامل پلتفرم‌های میزب، ویدیو مانند نمی‌شود ویستیا، سینکوپا یا VideoPress. به این دلیل که آنها پلتفرم هایی را میزب، می کنند که عملکرد توزیع بومی ندارند. ما هم اشاره نکردیم TikTokاز آنجایی که از کاربران می‌خواهد به‌جای آپلود یک دارایی رسانه‌ای موجود، محتوایی را برای پلتفرم درون برنامه‌ای ایجاد کنند. تکان دادن به همین ترتیب محدود کننده است. این فقط از ویدیوهای پخش زنده پشتیب، می کند، به همین دلیل در این لیست گنجانده نشده است.

یوتیوب بزرگترین وب سایت ویدیویی در جهان است. بیش از یک میلیارد ساعت ویدیو هر روز تماشا می شوند. اما در حالی که یوتیوب خانه اصلی ویدیوها در اینترنت است، مکان‌های دیگری نیز وجود دارد که ارزش بارگذاری ویدیوهای خود را برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تری دارند.

فیل ناتینگهام یک استراتژیست بازاریابی است که در سئو ویدیو و استراتژی برند و بهینه سازی موتور جستجو تخصص دارد.

آواتار فیل ناتینگهام


منبع: https://yoast.com/beyond-youtube/

Reddit یک پلت فرم اغلب نادیده گرفته شده برای توزیع ویدئو است. اما دارای یک عملکرد بومی است که از ویدیوهای حدا،ر 15 دقیقه پشتیب، می کند. ناگفته نماند، جوامعی درگیر تقریباً در هر موضوعی که قابل تصور است. همچنین نیازی نیست که محتوا در صفحه اول قرار گیرد تا بازدهی م،ادار داشته باشد. کاربران اغلب محتوای قدیمی تر را از طریق جستجوهای طول، گوگل نیز پیدا می کنند. به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم Reddit را به ،وان منبعی برای بازدیدهای ویدیویی م،ی دار در مدت زمان طول، تری در نظر بگیرید.

لینکدین از منظر سبک محتوا تقریباً ع، اینستاگرام است، حتی اگر محدودیت‌های فرمت مشابهی را حفظ کند. در اینجا، سر صحبت‌ها، سخنر،‌ها و آموزش‌های نرم‌افزاری خیلی خوب کار می‌کنند. نیازی نیست که محتوا مانند اینستاگرام از نظر بصری جذاب باشد. از آنجایی که لینکدین حدا،ر مدت زمان ویدیو 10 دقیقه دارد، وب سایتی عالی برای ارسال محتوای معمولی و کوتاه B2B است.

در این پست، لیست جامعی از سایر وب سایت ها و پلتفرم های اجتماعی را ارائه می دهیم که می توانند تعداد قابل توجهی بازدید داشته باشند. ما همچنین به جزئیات در مورد نوع محتوایی که روی هر یک به خوبی کار می کند می پردازیم.

با این حال، Reddit یک نقطه ضعف دارد. شما اغلب باید از قبل کمی کار کنید تا مشخص کنید که پست ، ویدیوها در کدام زیرمجموعه‌ها من،‌تر است. علاوه بر این، باید از طریق تعامل پایدار، حساب‌هایی با اقتدار واقعی ایجاد کنید. در غیر این صورت، ناظران مطالب ارسالی شما را نخواهند پذیرفت. به ،وان یک قاعده کلی، شما باید در مورد مکان پست ، ویدیوهای خود متفکر باشید. ما به شما توصیه می کنیم که ویدیوها را فقط به subreddit هایی ارسال کنید که محتوای شما واقعاً مورد استقبال قرار گیرد.

اگرچه یک شبکه اجتماعی بسیار گسترده و چند وجهی است، اما درست است که فیس بوک را به ،وان دومین پلتفرم بزرگ ویدئو در وب پس از یوتیوب در نظر بگیریم. زیرساخت اکتشاف بسیار منفعل تر از YouTube است، زیرا این پلت فرم به شما امکان پخش خودکار محتوای بی صدا را از طریق فید می دهد. با این حال، فیس بوک می تواند یک روش مهم برای توزیع ویدیو برای طیف گسترده ای از محتوا باشد.

این روزها، Vimeo در درجه اول یک پلت فرم میزب، ویدیویی است که هدف آن مشاغل است. اما هنوز یک فهرست راهنمای عمومی و یک موتور جستجو برای ویدیوها دارد. محتوای بسیار خلاقانه و صیقلی برای Vimeo به‌جای ویدیوهای سخنگو یا اسکرین‌،ت‌های کم‌هزینه، دستور روز است. با این حال، محتوای برند و تبلیغات می توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

مانند لینکدین، محتوای ویدیویی در توییتر ماندگاری کوتاهی دارد. اما توییتر هنوز یک ابزار فوق العاده مفید برای توزیع ویدیوها است. به دلیل محدودیت کوتاه مدت ویدیو (2 دقیقه و 20 ث،ه)، نمی‌تو،د ویدیوهای YouTube خود را به طور کامل در توییتر نشان دهید. به همین دلیل است که توصیه می کنیم کلیپ ها یا تری،های ویدیوهای طول، تر را در توییتر به اشتراک بگذارید و به ویدیوی کامل در YouTube یا وب سایت خود پیوند دهید. این می تواند یک راه موثر برای به دست آوردن بیشترین استفاده از پلتفرم باشد.

با این حال، عملکردهای جستجو و کشف محتوا لینکدین در مقایسه با یوتیوب و فیس بوک نسبتاً توسعه نیافته است. به همین دلیل می تواند خوب باشد که یک محتوا را چندین بار در یک بازه زم، چند هفته و چند ماه بازنشر کنید تا دسترسی آن به حدا،ر برسد.

با این حال، فرمت‌های ویدیویی محدودتر از فیس‌بوک هستند. به ،وان مثال، مدت زمان ویدیو به 10 دقیقه محدود شده است. اینستاگرام همچنین حول محتوای جذاب بصری و میان وعده های سریع و سرگرم کننده متمرکز است. سخنر،‌ها، اسکرین‌،ت‌ها و ویدیوهای آموزشی خشک به خوبی کار نمی‌کنند. به همین دلیل بهتر است زیرمجموعه کوچکتری از محتوای بازاریابی خلاقانه خود را در اینستاگرام قرار دهید.

همچنین پلتفرم‌هایی که قبلاً فهرست‌های عمومی bing داشتند اما آپلود در آنها را محدود کرده‌اند نیز در این فهرست وجود ندارند، مانند DailyMotion، یا پلتفرم های جدید در حال ظهور با تعداد کمی کاربر، مانند DTube.

اگر نامزد مشخصی وجود دارد که فکر می کنید ما از دست داده ایم، لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید!

همچنین پلتفرمی از متا، اینستاگرام مانند فیس بوک کار می کند. به خصوص از نظر کشف محتوای آن و تجربه کاربر در درجه اول برنامه محور. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه، ا،را زیر 35 سال، راهی عالی برای دسترسی به افراد جوان است.

توجه داشته باشید که نوع محتوایی که در YouTube به خوبی کار می کند معمولاً در فیس بوک به خوبی کار نمی کند. 95 درصد از بازدیدهای ویدیوی فیس بوک بی صدا هستند و مردم به سرعت از ویدیوهای گذشته رد می شوند. این بدان م،است که اگر می‌خواهید علاقه ایجاد کنید، ویدیوهای شما باید جذاب به نظر برسند. علاوه بر این، آنها باید به‌جای صدا، با زیرنویس‌ها به خوبی کار کنند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است