گوگل چه گفته است؟ در یک بهروزرس، GA4 که در صفحه اعلان Google Analytics ارسال شده است، بی،های به شرح زیر است:
- توصیه میکنیم هر کاوشی را که از معیار درآمد تجارت الکترونیک یا درآمد رویداد استفاده میکند بهروزرس، کنید تا اکنون از معیار درآمد ،ید استفاده کنید.»
- “برای ایجاد اکتشافات و مشاهده درآمد حاصل از تراکنشهای تجارت الکترونیک، از درآمد ،ید استفاده کنید. اکتشافهای موجود که از این معیارهای حذف شده استفاده میکنند به کار خود ادامه خواهند داد، اما اکتشافات جدید باید از معیارهای درآمد جدید استفاده کنند.”
ابعاد جدید تجارت الکترونیک GA4 اکنون دارای ابعاد تجارت الکترونیک زیر در سازنده گزارش سفارشی است:
- وابستگی آیتم
- برند کالا
- دسته بندی آیتم
- دسته بندی اقلام 2
- دسته بندی اقلام 3
- دسته بندی اقلام 4
- دسته بندی آیتم 5
- شناسه مورد
- شناسه لیست آیتم
- نام لیست آیتم
- موقعیت لیست آیتم ها
- شناسه مکان مورد
- نام آیتم
- نام خلاق تبلیغ مورد
- شکاف خلاقانه تبلیغ آیتم
- نام تبلیغ مورد
- نوع مورد
- ردیف حمل و نقل
علاوه بر امکان ایجاد گزارش از ابتدا، این ویژگی جدید به این م،ی است که اکنون می تو،د گزارش های استاندارد تجارت الکترونیک را نیز ویرایش کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو