سازنده گزارش سفارشی GA4 33 بعد تجارت الکترونیک، معیارها را اضافه می کند

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

معیارهای جدید درآمد GA4 همچنین معیارهای درآمدی جدید زیر را در اکتشافات معرفی کرده است:

  • درآمد ناخالص اقلام (کل درآمد فقط از اقلام، بدون احتساب مالیات و حمل و نقل).
  • درآمد ناخالص ،ید (کل درآمد حاصل از ،یدهای انجام شده در وب سایت یا برنامه شما).
  • مبلغ بازپرداخت (کل مبلغ از بازپرداخت داده شده در وب سایت یا برنامه شما).

شیرجه عمیق. اعلامیه رسمی گوگل را در آن بخو،د وبلاگ تجزیه و تحلیل برای اطلاعات بیشتر.


معیارهای جدید تجارت الکترونیک GA4 اکنون معیارهای تجارت الکترونیک زیر را در سازنده گزارش سفارشی در دسترس دارد:

  • درآمد ناخالص اقلام
  • درآمد ناخالص ،ید
  • مبلغ بازپرداخت کالا
  • درآمد مورد
  • اقلام اضافه شده به سبد ،ید
  • موارد بررسی شد
  • موارد در تبلیغات کلیک شده است
  • اقلام ،یداری شده
  • موارد مشاهده شده
  • موارد مشاهده شده در لیست
  • موارد مشاهده شده در تبلیغات
  • درآمد ،ید
  • مقدار بازپرداخت
  • مبلغ حمل و نقل
  • مقدار مالیات

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، ،ده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در رو،مه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.

منبع: https://searchengineland.com/google-،ytics-4-custom-ecommerce-reports-429735

ابعاد جدید تجارت الکترونیک GA4 اکنون دارای ابعاد تجارت الکترونیک زیر در سازنده گزارش سفارشی است:

  • وابستگی آیتم
  • برند کالا
  • دسته بندی آیتم
  • دسته بندی اقلام 2
  • دسته بندی اقلام 3
  • دسته بندی اقلام 4
  • دسته بندی آیتم 5
  • شناسه مورد
  • شناسه لیست آیتم
  • نام لیست آیتم
  • موقعیت لیست آیتم ها
  • شناسه مکان مورد
  • نام آیتم
  • نام خلاق تبلیغ مورد
  • شکاف خلاقانه تبلیغ آیتم
  • نام تبلیغ مورد
  • نوع مورد
  • ردیف حمل و نقل

علاوه بر امکان ایجاد گزارش از ابتدا، این ویژگی جدید به این م،ی است که اکنون می تو،د گزارش های استاندارد تجارت الکترونیک را نیز ویرایش کنید.

معیارهای درآمد تکراری حذف شد. گوگل علاوه بر معرفی معیارها و ابعاد جدید، معیارهای درآمد تکراری زیر را حذف کرده است.

  • درآمد تجارت الکترونیک
  • درآمد رویداد

چرا ما اهمیت می دهیم. افزودن این ابعاد و معیارهای جدید GA4 باید به شما در درک بهتر عملکرد کمپین‌ها، است،اج بینش و تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها کمک کند – و به طور بالقوه منجر به بهبود درآمد بیشتر شود.

قابلیت‌های جدید به‌،وان بخشی از آ،ین به‌روزرس، GA4، که ابعاد و معیارهای تجارت الکترونیک جدیدی را به سازنده گزارش‌های سفارشی اضافه کرد، عرضه شد.

جدید در زمین موتورهای جستجو

گوگل چه گفته است؟ در یک به‌روزرس، GA4 که در صفحه اعلان Google Analytics ارسال شده است، بی،ه‌ای به شرح زیر است:

  • توصیه می‌کنیم هر کاوشی را که از معیار درآمد تجارت الکترونیک یا درآمد رویداد استفاده می‌کند به‌روزرس، کنید تا اکنون از معیار درآمد ،ید استفاده کنید.»
  • “برای ایجاد اکتشافات و مشاهده درآمد حاصل از تراکنش‌های تجارت الکترونیک، از درآمد ،ید استفاده کنید. اکتشاف‌های موجود که از این معیارهای حذف شده استفاده می‌کنند به کار خود ادامه خواهند داد، اما اکتشافات جدید باید از معیارهای درآمد جدید استفاده کنند.”

Google Analytics 4 ده ها بعد و معیار جدید را اضافه کرده است که باید در فصل ،ید تعطیلات آینده به بازاریابان کمک کند.