سارا برک در مورد مزایای Google Analytics 4 و چرا داشبوردهای داده مهم هستند

شما می تو،د از طریق کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

برخی از مزایای Google Analytics 4 عبارتند از:

  • ردیابی بین دامنه بهتر است
  • فیلتر ربات بهتر است
  • نمای اشکال زدایی خوب است
  • بخش‌های حوزه رویداد
  • گزینه مدل Attribution
  • ادغام Big Query
  • نوار کناری را سفارشی کنید
بحث انجمن در یوتیوب.




منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-185-33927.html

در بخش اول، با سارا برک، مدیر داده و تجزیه و تحلیل در این شرکت آشنا شدیم سرو شمال. ما همچنین در مورد برخی از تفاوت های Google Analytics 4 و Universal Analytics 3 صحبت کردیم. در اینجا در مورد مزایای Google Analytics 4 صحبت می کنیم.

این ویدیو توسط حمایت مالی رتبه بندی SE.

سارا برک

می تو،د در توییتر درباره سارا برک بیشتر بد،د @DataBySarah یا در لینکدین.

من به برخی سردرگمی‌ها در مورد Firebase و Google Analytics 4 اشاره کردم و اینکه چگونه ایجاد یک نمایه جدید برای Firebase می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی شود. این موضوعی است که ا،ر مردم در مورد آن صحبت نمی کنند و شما باید آگاه باشید.

سپس به سمت دفتر Hubs، رفتم و از خانه کار کردم، از این بابت متاسفم.

سارا سپس در مورد اهمیت صحبت ، داده ها با یکدیگر در یک ابزار داشبورد صحبت کرد. بنابراین اهمیت آوردن تمام داده ها از پلتفرم های داده های مختلف در یک مکان برای به دست آوردن یک نمای کلی. بنابراین تبلیغات گوگل، تبلیغات مایکروسافت، کنسول جستجو، GA4 و غیره را در یک مکان بیاورید. او از نرم‌افزارهای CRM زیادی استفاده می‌کند و Hubs، را ترجیح می‌دهد، اما همه آنها مک،سم‌هایی برای ادغام دارند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است