کوه، می گوید که آن را ساده و فشرده نگه می دارند. آنها چیزها را خیلی به هم نمی ریزند.
حدا،ر عملکرد به سمت تجارت الکترونیکی طراحی شده است، نه B2B یا نسل اصلی. کنترل مستقیم و ت،یم بندی کافی وجود ندارد. کوه، گفت که آنها پرفورمنس م، را امتحان کرده اند و موفقیتی ،ب نکرده اند.
این کمی «تئوری توطئه» است، اما ما دادههای Google را برای کمک به ایجاد مخاطب برای رقبا ارائه میکنیم.
از قو،ن و اقدامات سفارشی در Google Ads Editor استفاده کنید. اگر با اشتباه یا دامی مواجه شدید، قانونی ایجاد کنید تا در آینده این موارد را پرچمگذاری کنید.
کوه، امیدوار است که انواع مسابقه ای که داریم را از دست ندهیم. اگر گوگل آنها را حذف کند تعجب می کند زیرا تبلیغ کنندگان از آنها به صورت استراتژیک استفاده می کنند. شاید عبارت از بین برود
با ظهور RSA ها، شما می خواهید تا حد امکان داده های بیشتری را در مورد هر ،وان دریافت کنید. فشرده سازی گروه های تبلیغاتی و دریافت داده های بیشتر را در نظر بگیرید تا Google بتواند بهینه سازی کند. شما دیگر نیازی به 200 گروه تبلیغاتی برای یک موضوع ندارید.
هیچ یک از قالبها و ویژگیهای تبلیغاتی جدید مبتنی بر کلمات کلیدی نیستند – حدا،ر عملکرد، DSA، و غیره. در حالی که جستجوی پولی تنها جایی است که ما از طریق کلمات کلیدی قصد داریم، کروز همچنان فکر میکند کلمات کلیدی از بین خواهند رفت. او فکر میکرد که در این Google Marketing Live این اتفاق میافتد، اما آنها این کار را ن،د.
در گذشته، سازماندهی کمپین را بر اساس کلمات کلیدی، انواع تطبیق و غیره دیدهایم. آیا کلمات کلیدی و انواع تطابق دیگر اهمیت دارند؟
من می خواهم از آندریا کروز و گرگ کوه، برای شرکت در این پانل جذاب تشکر کنم! تبلیغکنندگان نکات عملی زیادی را برای سازماندهی کمپین ارائه ،د.
بنابراین وقتی به این شکل به آن نگاه می کنیم، مسیری به دور از کلمات کلیدی وجود دارد. آیا گوگل به دوری از کلمات کلیدی ادامه می دهد یا به ما اجازه می دهد به پیشنهاد کلمات کلیدی خاص ادامه دهیم؟
امروز چگونه به سازمان کمپین برای خدمات محلی نزدیک می شوید؟
مایک رایان در کتاب خود این موضوع را برجسته می کند لینکدین پست. هوش مصنوعی یک کارآموز با یادگیری سریع است، اما هنوز باید کار آنها را بررسی کنید.
آیا کلمات کلیدی از بین می روند؟
کروز می گوید که یا مشتری بسیار به حریم خصوصی علاقه دارد و همه داده ها را در اختیار دارد یا مردم بسیار ترسیده اند. هیچ ، نمی خواهد جریمه شود.
کروز از تبلیغ کنندگان می خواهد که فراموش کنند SKAG ها همیشه وجود داشته اند! ما به اینها نیاز نداریم
به جای ش،تن، تحکیم کنید. آیا موضوع این کمپین یا گروه تبلیغاتی دقیق است؟ این کلید است.
اشاره کردم که بسیاری از مردم با جستجو مانند پخش رفتار می کنند. تاکتیک های پخش برای جستجو خوب کار نمی کنند. آن را محدود نکنید.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
تفاوت های ظریف برای سازمان کمپین B2B چیست؟
اما برای به دست آوردن بهترین نتایج، باید تا حد امکان سیگنالهای بیشتری ارائه دهیم – به این م،ی که در این سطح بودجه بسیار نازک هستیم.
یک کلیک یا چک لیست مدیر وظیفه دیگر داشته باشید تا بد،د که آنها را انجام داده اید.
به جمعیت شناسی و موقعیت جغرافیایی نگاه کنید و سپس بر اساس آنچه کار می کند محدود کنید. یک دام بزرگ این است که فرض کنید مشتری کامل خود را بشناسید. این تأثیرات شما را بسیار محدود می کند و دسترسی نخواهید داشت.
من احساس می کنم که برای B2B، مخاطبان شخص اول عالی هستند زیرا پیدا ، ،یداران B2B دشوار است. اما پس از آن نگر،هایی در مورد حفظ حریم خصوصی ایجاد میکنید، به علاوه دادههای خود را در اختیار شما قرار میدهید.
با این حال، کروز فکر می کند که انواع مسابقه چه بخواهیم چه نخواهیم از بین می روند. این همان چیزی است که ما در طول تاریخ دیدهایم – خطوط بین انواع تطبیق محو میشوند.
کروز تبلیغکنندگان B2B را بر اساس هزینهها به دو بخش فرعی ت،یم میکند.
کوه، به طور فعال از آنها استفاده نمی کند، اما به طور کلی، بهترین روش استفاده از DSA ها برای یافتن پرس و جوها و ایجاد یک کمپین با استفاده از این پرس و جوهای خاص است.
به علاوه، داده های گوگل در این مورد چقدر صحیح است؟ بهتر است تا زم، که کاربران در منطقه محلی من، هستند، همه چیز را برای کاربر، که خدمات شما را جستجو می کنند باز نگه دارید.
برای کوه،، ریسک در این مرحله ارزش آن را ندارد. آنها می توانند کارهای دیگری را برای هدف قرار دادن مخاطبان خود انجام دهند.
کوه، فکر می کند که تغییری از کلمات کلیدی در فضای خدمات محلی صورت گرفته است. تبلیغات خدمات محلی همه در مورد سیگنال هستند. عمودی، مکان و بودجه خود را انتخاب کنید. سپس گوگل بقیه کارها را انجام می دهد. شما نمی تو،د کلمات کلیدی یا منفی را انتخاب کنید.
ابتدا روی هدف/اه، تمرکز کنید، سپس کمپین های خود را بسازید.
به طور کلی بهترین توصیه شما برای ساده ، مدیریت کمپین چیست؟
از داده های شخص اول استفاده کنید! به Google بگویید ارزش این شخص 10 برابر بیشتر از هر سرنخ دیگری است. B2B گران است زیرا همه میخواهند با شرکتهای بزرگ صحبت کنند، بنابراین بسیاری از افراد بر روی کلمات کلیدی مشابه رقابت میکنند.
مخاطبان شخص اول و حریم خصوصی
کروز معتقد است بهترین روش گوگل برای دنبال ، ساختار وب سایت خوب است. اگر B2B هستید، روی دستهها، محصولات یا مشکلاتی که میخواهید حل کنید تمرکز کنید.
من این امتیاز را داشتم که یک پانل را در SMX Advanced در ساختار کمپین تبلیغاتی PPC مدیریت کنم.
سعی نکنید کاربران خاصی را که فکر می کنید می خواهید در آنها نشان دهید محدود کنید. آن را بازتر نگه دارید و ببینید اوضاع چگونه پیش می رود.
در عوض، روی مناطقی تمرکز کنید که حجم و محتوای خوبی برای ارسال افراد دارید. این امر مانع از آن میشود که تبلیغکنندگان کمپینهای بسیار کوچکی داشته باشند که روزانه 20 دلار ،ج کنند. ،ج گروهی و قصد داشتن عملکرد بهتر.
کروز احساس می کند که برای نسل اصلی B2B، Performance Max اینجا و آنجا برای حجم کار می کند اما با کیفیت مشکل دارد. برای تجارت الکترونیک، داستان متفاوت است، زیرا Performance Max به بازاریابان کمک می کند مخاطبان جدیدی پیدا کنند.
کلمات کلیدی و هدفی که ارائه می کنند دلیلی است که مردم برای تبلیغات در گوگل پول زیادی ،ج می کنند. اگر این از بین برود، مرز بین گوگل و سایر پلتفرم های تبلیغ کننده را محو می کند.
به ،وان مثال، میتو،د بررسی کنید که آیا شرکای جستجو فعال هستند، مکانیابی را بررسی کنید، و غیره. قانون را کپی و در هر حساب جایگذاری کنید. آنوقت دیگر این مشکل را نخواهید داشت. از قو،ن و اسکریپت ها کم استفاده می شود!
کوه، میگوید کارهای هفتگی و ماهانه خود را مشخص کنید و به آنها پایبند باشید. شما به فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید نیاز دارید وگرنه می پرید و چیزها را فراموش می کنید.
برای تبلیغکنندگ، که کمتر از 100000 دلار در ماه هزینه میکنند، چالش این است که تا آنجا که ممکن است سرنخها را افزایش دهند و کل وبسایت را پوشش دهند.
تطابق دقیق و گسترده هر کدام دارای ارزش همراه با مناقصه هوشمند هستند – گسترده به یافتن جستجوگران یکباره کمک می کند. اما او فکر نمی کند که انواع مسابقه از بین برود.
زاویه حریم خصوصی با اتوماسیون و مناقصه هوشمند از بین می رود، اما مهم است که به خاطر بسپارید.
آیا مناقصه هوشمند اصلاً در سازماندهی کمپین نقش دارد؟
کوه، می گوید به این فکر کنید که کمپین ها در کجای قیف مشتری قرار می گیرند. با ش،تن آن، میتو،د روی جایی که دلارهایتان ،ج میشود تمرکز کنید و برای کمپینهای قیف پایینتر پیشنهاد بیشتری بدهید.
من اشاره کردم که همه چیز در مورد واگذاری اطلاعات به دستگاه است. گروههای تبلیغاتی دانهبندی دادههای کافی برای یادگیری و بهینهسازی دستگاه ارائه نمیکنند.
در مورد انواع کبریت چطور؟
به گفته کوه،، همچنین برای تبلیغ کنندگان جدید و صاحبان مشاغلی که می خواهند به سرعت کمپین راه اندازی کنند، عالی خواهد بود. هوش مصنوعی به ،وان یک چک لیست برای ساخت کمپین عمل می کند.
همچنین، چقدر می خواهید در مورد مشتریان خاص خود به گوگل بگویید؟ آیا مخاطبان درون بازار فقط از داده های مشتریان دیگران ساخته می شوند؟
بازگشت به این سوال که آیا کلمات کلیدی در حال حذف شدن هستند یا خیر: اگر قرار بود گوگل از کلمات کلیدی دور شود، این یکی از بزرگترین اشتباهات آنها خواهد بود زیرا کلمات کلیدی بسیار قدرتمند هستند. شما به ،ی پیشنهاد می دهید که به دنبال خدمات دقیق شما باشد.
کوه، دوست دارد بهترین مستندات عملی را از Google در مورد عبارتبندی خطمشی رازداری و غیره ببیند. اما پس از آن Google مسئول میشود، بنابراین احتمالاً این کار را انجام نخواهند داد.
کوه، از داده های شخص اول زیادی برای هدف گیری یا ت،یم بندی استفاده نمی کند. مهم است که ابتدا با وکلای خود صحبت کنید، زیرا Google روشن کرده است که حریم خصوصی است شما مسئوليت.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/get-،ized-ppc-ad-campaign-structure-428978
کروز آنها را آزمایش کرده است و برای چند حساب به خوبی کار می کنند. تبلیغات جستجوی پویا (DSA) روش خوبی برای است،اج داده ها، یافتن پرس و جوهایی است که ممکن است از دست داده باشیم، و درک تفسیر گوگل از صفحات فرود.
با آندریا کروز، مدیر استراتژی مشتری در Tinuiti، و گرگ کوه،، مدیر بازاریابی دیجیتال در ServiceMaster Brands، بحث روشنگرانهای داشتم. در اینجا خلاصه ای از جلسه است.
دریافتهام که Performance Max به تبلیغکنندگان B2B آنچه را که ما برای نسل اصلی نیاز داریم، نداده است.
هوش مصنوعی چگونه بر ساختار کمپین تأثیر می گذارد؟
در همین حال، کوه، خاطرنشان میکند که با از بین رفتن SKAG و ت،یمبندی فوقالعاده، باید به این فکر کنیم که مردم را در سایت به کجا هدایت میکنیم و موضوع گروه تبلیغاتی.
گوگل به اندازه کافی به نگر، ها رسیدگی نکرده است. کروز دوست دارد Google ،بوکارهای کوچک را برای حفظ حریم خصوصی بررسی کند یا وکلای مورد تأیید Google داشته باشد که میتوانند مطابقت را توصیه کنند. او فکر نمی کند که گوگل واقعاً این کار را انجام دهد، اما دیدن آن خوب است.
کلمات کلیدی نیز ممکن است ناپدید شوند و با سیگنال جایگزین شوند. حریم خصوصی باعث شده است تا گوگل اندکی ترمز کند.
DSA ها: آیا از آنها استفاده می کنید؟
Google در Google Marketing Live اذعان کرد که ما ارتباطات داده بهتری خواهیم داشت و راههای آسانتری برای وارد ، دادههای شخص اول خواهیم داشت. پس حریم خصوصی و دادههای شخص اول چگونه بازی میکنند؟
با تبلیغات بزرگی که بیش از 200000 دلار در ماه هزینه می کنند، واقعاً می تو،د چیز جدیدی را آزمایش کنید. می تو،د از تطابق گسترده استفاده کنید زیرا داده های کافی برای تغذیه الگوریتم دارید.
موافقم. خلاص شدن از شر کلمات کلیدی، جستجو را با از بین بردن قصد، به اجتماعی پولی تبدیل می کند، که نقطه فروش بزرگ جستجو است.
کروز بر اساس مناقصه هوشمند کمپین ایجاد نمی کند، اما بر هدف کمپین و بهترین استراتژی پیشنهاد تمرکز دارد.
با توجه به سفر ،یدار – کروز همچنان بر اساس سفر ،یدار ت،یم بندی می کند. کمپین های مرحله اولیه باید از مرحله آ، جدا باشند. نیت متفاوت است.
همچنین، او در اوایل کار خود آموخت که همیشه مسئله “شکلات شیر” و “شیر شکلات” وجود دارد. چگونه الگوریتم را متوجه این تفاوت ها کنیم؟
کروز معتقد است که هوش مصنوعی بر ساختار تأثیر نخواهد گذاشت، اما برای تبلیغکنندگان کوچک یا جدید (نه بازاریابهای با تجربه) مفید خواهد بود. هوش مصنوعی به شما کمک می کند بد،د که آیا تمام تنظیمات خود را به درستی پوشش داده اید یا خیر.
نگر، این است که پر از دام است. به ،وان مثال، انتخاب شرکای نمایش و جستجو و هدف قرار دادن برنامه های تلفن همراه. هوش مصنوعی این کار را دوست دارد تا تاثیرگذار باشد، اما تبلیغکنندگان جدید ممکن است ندانند که شما نباید با آن شروع کنید.