سئو داخلی در مقابل استعداد آژانس برون سپاری: چه کسی برنده بحث است؟

نمودار سئو و نسبیتمنبع: آنتونی پالومرز

سئو دیگر یک جزیره نیست. تنها زم، می تواند واقعاً مؤثر باشد که به خوبی در تمام فرآیندهای یک سازمان، از جمله توسعه محصول، فناوری اطلاعات، ادغام شود. حراجی، و پشتیب، مشتری.

اگر در استخدام مهارت دارید، احتمالاً فردی مسئول پیدا خواهید کرد که آموزش و وظایف خود را جدی بگیرد. این شخص مالکیت واضحی خواهد داشت که زندگی همه را آسان تر می کند و ،ب و کار شما را موثرتر می کند.

علاوه بر این، هنگامی که هر چیزی را برون سپاری می کنید، به ناچار بسیاری از داده ها را از دست خواهید داد، مانند مخاطبینی که به دست آمده اند، ال،ایی که بهتر کار می کنند و سایر دارایی ها.

البته تکنولوژی امروزی کار را بسیار آسان کرده است. شما یک توسعه دهنده وب ندارید که یک صفحه فرود بسازید، یا م،ومات سئوی درون صفحه را مدیریت کنید. لازم نیست شما یک گرافیک باشید طراح برای خلق تصاویر بصری، یا حتی کنار هم قرار دهید یک آهنربای سرب موثر.

این به م،ای داشتن یک مدیر سئو است که هم در سئو و هم در مدیریت پروژه مهارت دارد.

با وجود چنین مهارت های متنوعی که مورد نیاز است، ایجاد تیمی که تقریباً همه چیز را اداره کند، حتی برای نهادهای شرکتی تقریباً غیرممکن است.

سئو همیشه شامل تولید و بهینه سازی محتوا، پشتیب، فنی، و لینک بیلدینگ (که معمولاً شامل اطلاع رس، ایمیل، ایجاد رابطه، و ایجاد دارایی قابل پیوند است که به ،ه خود شامل طراحی گرافیک یا وظایف تولید ویدیو می شود).

اگر نیاز دارید که همه این قطعات متحرک را بهتر درک کنید، من یک نمودار جریان ساده برای شما دارم:

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

بزرگترین مشکل در سئو این است که چندین بخش متحرک وجود دارد که به آموزش و مجموعه مهارت های کاملاً متفاوتی نیاز دارد.

وقتی کار را به صورت داخلی انجام می دهید، در نهایت مخاطبینی را جمع آوری می کنید که می تو،د به آینده روی آنها تکیه کنید. شما همچنین در نهایت داده‌های خود را می‌سازید و راه‌های خلاقانه‌ای برای گنجاندن آن در استراتژی بازاریابی جستجوی خود پیدا می‌کنید.

منفی 4: کندتر است

اجازه بدید ببینم…

مزایا و معایب ساخت تیم خود

طرفدار شماره 1: شما استعداد و دانش درونی خود را می سازید

داشتن یک تیم داخلی برای تکیه بر استراتژی سئو شما، سازگارتر و همسوتر با فرهنگ شرکت و استراتژی موقعیت یابی محصول شما است. به علاوه، جریان روان‌تری از ایده‌ها و ارتباطات وجود دارد که منجر به نتایج بهتر می‌شود. همچنین از گرده افش، متقابل استعدادها که به نوآوری و حل مشکلات بیشتر کمک می کند، سود خواهید برد.

منفی شماره 1: استعدادها تمایل به حرکت دارند

فراموش نکنیم که بسیاری از این بخش‌ها باید بر اساس دستورالعمل‌های گوگل در حال تغییر و الگوریتم‌های جستجوی در حال توسعه تکامل پیدا کنند. همگام شدن با آن سخت است.

حفظ استعدادها اغلب سخت (و پرهزینه) می شود، حتی اگر سازمان شما ،ی باشد که آن را رشد داده است.

طرفدار شماره 2: شما شخصی را مسئول می د،د

یک مشکل بزرگ در مورد افراد با استعداد وجود دارد: آنها تمایل دارند ،ب و کارهای استخدام کننده خود را بیش از حد رشد دهند و این کار را خیلی سریع انجام می دهند.

تیم های داخلی کنترل آسان‌تر است، می‌تو،د ظرف یک روز گزارش‌ها را درخواست کرده و دریافت کنید. می‌تو،د بدون اتمام ساعت کاری خود، توضیحاتی را درخواست کنید.

منفی شماره 2: گران است

مدیریت سئو کار سختی است. احساس ناامیدی نکنید هیچ جایگزین معتبری برای ترافیک جستجوی ارگ،ک وجود ندارد. فرد من،ی را پیدا کنید که بتواند این فرآیند را برای شما مدیریت کند و شرکای قابل اعتمادی را برای برون سپاری وظایف مختلف سئو به آن بیابید. به این ترتیب شما استراتژی را تحت کنترل خواهید داشت و در عین حال قادر به پرداخت آن هستید. موفق باشید!


بسیاری از ،ب‌وکارها نمی‌توانند سئوی داخلی داشته باشند که چیزی جز سئو ندارد… به غیر از حقوق و دستمزد منظم و اجتناب‌ناپذیر، فرآیندهای منابع انس، که به هزینه های کلی کمک می کند. و بیایید بیمه کارمندان و سایر مزایا را فراموش نکنیم.

بله، یافتن فرد من، زمان می برد، اما یافتن فرد من، هرگز آسان نیست.

آن اسمارتی بنیانگذار Viral Content Bee، مدیر برند و انجمن در نینجاهای بازاریابی اینترنتی است. او را می توان در توییتر پیدا کرد @seosmarty.

هرچند ارزش وقت گذاشتن را دارد:

  • شخص داخلی شما می‌تواند هر زمان که نیاز به درک آنچه در جریان است، هر اصطلاحات سئو را برای شما «ترجمه» کند.
  • شما شخصی را خواهید داشت که صاحب استراتژی و فرآیند است
  • شخصی وجود خواهد داشت که در داخل شرکت شما حضور خواهد داشت تا اطمینان حاصل کند که استراتژی سئوی شما با استراتژی کلی موقعیت یابی محصول شما همراستا است و تیم های دیگر را در فرآیندهای سئو شامل می شود.

نمودار را به خاطر دارید؟

اما حتی با فناوری هوشمند، برای مدیریت تمام بخش‌های یک استراتژی سئو، به یک تیم بسیار بزرگ نیاز دارید که – دوباره – گران است.

حقیقت جایی در وسط است

مگر اینکه تیم بزرگی داشته باشید، وظایف سئو انباشته خواهد شد. سازماندهی و مقیاس بندی آنها بدون کمک خارجی بسیار سخت است، زیرا متغیرهای زیادی وجود دارد و ا،ر آنها به طور مداوم و منظم انجام می شوند.

دامنه سئو

تیم شما بزرگترین دارایی شماست. شرکت شما فقط به اندازه افراد پشت سر آن خوب است. اینها همه کلیشه هستند اما درست هستند.

هر ابتکار تجاری تنها در صورتی موفق خواهد بود که فردی در داخل شرکت باشد برای “مالک شدن” آن.

با تکیه بر فریلنسرها برای برون سپاری سئو وظایف اغلب تنها راه برای انجام کارها و وقت گذاشتن برای بررسی تجزیه و تحلیل است تا استراتژی سئوی شما را بهتر همسو کند.

طرفدار شماره 5: فرآیند را می توان بهتر ادغام کرد

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/09/26/in-،use-seo-vs-outsourced-agency-talent-w،-wins-the-debate/

در واقع، اگر می‌خواهید استراتژی سئوی شما نتایجی را به همراه داشته باشد، به هر دو نیاز دارید: یک فرد داخلی (یا یک تیم) و فردی خارج از شرکت شما که به آنها تکیه کنید. این مسئله انتخاب یکی نیست.

نتیجه

بله، رشد تیم خود به طور کلی یک سرمایه گذاری عالی است اما تنها در صورتی که بودجه شما اجازه دهد. به علاوه، همیشه این خطر وجود دارد که سرمایه‌گذاری شما به سادگی یک روز شرکت شما را ، کند (به بالا مراجعه کنید).

طرفدار شماره 3: شما مالک داده های خود هستید

سئو داخلی در مقابل استعداد آژانس برون سپاری چه ،ی در بحث برنده می شود

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • سئو شامل بسیاری از وظایف، فرآیندها و نکات فنی است که تسلط و مدیریت آنها سخت است
  • سرمایه گذاری در یک تیم داخلی می تواند مزایای زیادی داشته باشد، مانند ایجاد استعدادهای تخصصی، کنترل بیشتر بر عملکرد، بهره وری، همسویی برند و فرآیند.
  • با این حال، برون سپاری به یک آژانس سئو ممکن است مزایای ذکر شده در بالا را ارائه نکند، اما می تواند برای بودجه بازاریابی و هزینه های شما آسان تر باشد.
  • بنابراین، چگونه می تو،د من، برای ،ب و کار خود را شناسایی کنید؟

بخش های زیادی از سئو وجود دارد و بسیاری از آن بخش ها دائما در حال حرکت و تغییر هستند. هرچه یک سایت بیشتر رشد کند، سئو چالش برانگیزتر خواهد بود. بنابراین چه روشی بهتر است: شروع به ساختن تیم سئو داخلی خود کنید یا به یک آژانس یا فریلنسرها تکیه کنید؟

تلاقی تجارب دیجیتالی و فیزیکی مصرف کننده نیز دلیلی قوی برای این است که چرا سئو باید با بازاریابی دیجیتال، بازاریابی دیجیتال و فروش ادغام قوی داشته باشد. ،ب و کار شما تنها در صورتی می تواند به اه، خود دست یابد که ردپایی یکپارچه داشته باشد.

مشکل شماره 5: شما نمی تو،د تیمی بسازید که در همه چیز خوب باشد

برداشت از موارد بالا تا حدودی یک معضل است: شما می خواهید یک تیم چیزی را کنترل کند که ممکن است هرگز نتو،د آن را کنترل کنید.

بهترین راه حل معمولا در وسط است:

  • یک مدیر سئو استخدام کنید که دانش کاملی از سئو داشته باشد
  • اجازه دهید آن مدیر سئو شرکت ها و فریلنسرها را پیدا کند تا قطعات متحرک مختلف را به آنها برون سپاری کنند

وقتی صحبت از اجازه دادن به دیگران برای انجام بازاریابی برای شما می شود، حریم خصوصی یک مسئله بزرگ است. از سوی دیگر، شما همچنین می تو،د کنترل کنید تکنولوژی و حریم خصوصی بسیار کارآمدتر تضمین می کند که داده های شما فقط برای تیم داخلی شما قابل دسترسی است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است