سئوکاران احساس می کنند که محتوا جلوتر از به روز رسانی محتوای مفید گوگل است

ما هنوز نمی د،م که به روز رس، محتوای مفید گوگل چقدر بزرگ خواهد بود. اما ما می د،م که در هنگام ضربه زدن تاثیر “م،ی” خواهد داشت.

ماری هاینز با مقایسه آن با پنگوئن در سال 2012، نظرات خود را در مورد آنچه که باید انتظار داشت، به اشتراک گذاشت.

اینجاست که برخی از افراد در گروه «محتوای من مفید است» باید مراقب باشند.

در اینجا چند مقاله وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند:

بری شوارتز خودمان دارد آن را با پاندا مقایسه کرد از سال 2011. و پاندا احتمالاً بزرگترین به روز رس، پس از فلوریدا در سال 2003 بود که یکی از اولین و تأثیرگذارترین تغییرات در Google و SEO بود.

فقط به یاد داشته باشید: الگوریتم جدید گوگل از یادگیری ماشینی برای تشخیص “مفید بودن” محتوا استفاده می کند. امروزه محتوای بسیار زیادی تولید می‌شود – و بسیاری بدون آن – بنابراین جالب است که ببینیم آیا گوگل واقعاً می‌تواند بین محتوای مفید و غیر مفید تمایز قائل شود.

از طرف دیگر، کاملاً ممکن است که به‌روزرس، محتوای مفید بیشتر شبیه به‌روزرس،‌های از پیش اعلام‌شده گذشته باشد (به این فکر کنید: Mobilegeddon که برای بیشتر وب‌سایت‌ها چیزی جز آ،ا،م، بود، یا به‌روزرس، تجربه صفحه، که تبلیغات زیادی را به همراه داشت، اما اساساً یک برنامه بود. به روز رس، ناچیز).

حالا چکار کنیم؟

آیا اطلاعیه شما را نگران کرده است؟ Aleyda Solis a نظرسنجی در توییتر از سئوکاران بپرسید نتایج نهایی:

  • نه! مطالب من مفید است: 44.1٪
  • مطمئن نیستم tbh! اجازه بدید ببینم: 46.6٪
  • آره! هرس / بهبود می یابد: 9.3٪

آیا قبلاً قصد بهبود یا حذف محتوا از سایت خود را داشتید؟ اگر چنین است، احتمالاً به این دلیل است که آن محتوا خوب نیست یا قدیمی است. بنابراین ادامه دهید – آن را به روز کنید یا آن را حذف کنید. این به روز رس، نباید برنامه های شما را تغییر دهد.

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. گودوین قبل از پیوستن به Search Engine Land، سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله‌ای را برای این برند رهبری می‌کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی بزرگ و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پاد،ت‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/seos-react-google-helpful-content-update-387415

بنابراین مطمئن شوید که همه سوالات و راهنمایی‌هایی را که Google درباره Panda، Core، بررسی محصول و به‌روزرس،‌های محتوای مفید به اشتراک گذاشته است، مرور می‌کنید. به گفته گوگل، من همه اینها را برای شما در محتوای مفید چیست گردآوری کرده ام.

اما فقط به ،وان یک یادآوری سریع – یا در صورتی که یک دهه پیش یا بیشتر در سئو کار نمی کردید – این به روز رس، ها آسیب زیادی وارد ،د.

شما می خواهید به یک به روز رس، پاسخ دهید، نه واکنش نشان دهید. اگر خیلی سریع واکنش نشان دهید، می‌تو،د آسیب بیشتری وارد کنید، در حالی که اگر داده‌های خود را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کنید، همه چیز را در مورد به‌روزرس، بخو،د و یاد بگیرید، می‌تو،د آگاهانه‌تر و هوشمندانه‌تر پاسخ دهید.

من در حال حاضر کاملاً در اردوگاه “نامطمئن” هستم. مطمئناً چند سایت وجود دارد که در روزهای بعد از عرضه، آنها را تماشا خواهم کرد تا ببینم آیا Google می تواند عمق واقعی و مفید بودن محتوا را تشخیص دهد یا خیر.

آیا به‌روزرس، محتوای مفید به اندازه پاندا، پنگوئن یا فلوریدا خواهد بود؟

پس از راه اندازی به روز رس، محتوای مفید، مانند هر به روز رس، الگوریتم گوگل، اولین قانون این است که وحشت نکنید.

درباره نویسنده

است همه از محتوای شما مفید است؟ یا فقط بخشی از آن؟


ما انتظار داریم که به‌روزرس، محتوای مفید Google در این هفته راه‌اندازی شود.

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

برای ،، که در پایان بازنده بودند، ترافیک یک شبه ناپدید شد. مردم شغل خود را از دست دادند. مشاغل تعطیل شدند. جدی بود ،ن زده شد که پاندا یک میلیارد دلار تأثیر داشته است.

به یاد داشته باشید، به روز رس، محتوای مفید یک سیگنال در سراسر سایت است. این بدان م،است که اگر محتوای غیر مفید زیادی در بخشی از وب سایت خود دارید، می تواند به توانایی شما در رتبه بندی آسیب برساند – حتی اگر محتوای مفیدی داشته باشید.

گوگل اعلام کرد دو هفته طول می کشد تا این به روز رس، به طور کامل عرضه شود. مطمئن شوید که داده‌های کافی جمع‌آوری کرده‌اید تا بد،د که آیا تغییراتی در ترافیک شما موقتی است یا باقی می‌ماند.

من تعجب می کنم که بسیاری از مردم فکر می کنند محتوای خودشان مفید است. اما همه ما تعصب داریم که فکر کنیم محتوایمان عالی است. پس از همه، ما آن را تولید می کنیم! دقیقاً به همین دلیل است که داشتن یک روش عینی و مبتنی بر داده برای ارزیابی محتوا (ی،ی معیارها) مهم است.

فعلا منتظریم

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است