پس از راه اندازی به روز رس، محتوای مفید، مانند هر به روز رس، الگوریتم گوگل، اولین قانون این است که وحشت نکنید.
ما هنوز نمی د،م که به روز رس، محتوای مفید گوگل چقدر بزرگ خواهد بود. اما ما می د،م که در هنگام ضربه زدن تاثیر “م،ی” خواهد داشت.
اینجاست که برخی از افراد در گروه «محتوای من مفید است» باید مراقب باشند.
من تعجب می کنم که بسیاری از مردم فکر می کنند محتوای خودشان مفید است. اما همه ما تعصب داریم که فکر کنیم محتوایمان عالی است. پس از همه، ما آن را تولید می کنیم! دقیقاً به همین دلیل است که داشتن یک روش عینی و مبتنی بر داده برای ارزیابی محتوا (ی،ی معیارها) مهم است.
به یاد داشته باشید، به روز رس، محتوای مفید یک سیگنال در سراسر سایت است. این بدان م،است که اگر محتوای غیر مفید زیادی در بخشی از وب سایت خود دارید، می تواند به توانایی شما در رتبه بندی آسیب برساند – حتی اگر محتوای مفیدی داشته باشید.
درباره نویسنده
آیا اطلاعیه شما را نگران کرده است؟ Aleyda Solis a نظرسنجی در توییتر از سئوکاران بپرسید نتایج نهایی:
- نه! مطالب من مفید است: 44.1٪
- مطمئن نیستم tbh! اجازه بدید ببینم: 46.6٪
- آره! هرس / بهبود می یابد: 9.3٪
بنابراین مطمئن شوید که همه سوالات و راهنماییهایی را که Google درباره Panda، Core، بررسی محصول و بهروزرس،های محتوای مفید به اشتراک گذاشته است، مرور میکنید. به گفته گوگل، من همه اینها را برای شما در محتوای مفید چیست گردآوری کرده ام.
برای ،، که در پایان بازنده بودند، ترافیک یک شبه ناپدید شد. مردم شغل خود را از دست دادند. مشاغل تعطیل شدند. جدی بود ،ن زده شد که پاندا یک میلیارد دلار تأثیر داشته است.
بری شوارتز خودمان دارد آن را با پاندا مقایسه کرد از سال 2011. و پاندا احتمالاً بزرگترین به روز رس، پس از فلوریدا در سال 2003 بود که یکی از اولین و تأثیرگذارترین تغییرات در Google و SEO بود.
در اینجا چند مقاله وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند:
دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامهریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک میکند. گودوین قبل از پیوستن به Search Engine Land، سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقالهای را برای این برند رهبری میکرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی بزرگ و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پاد،تها منبع داده شده است.