تو عمیق تر: اسناد مبتنی بر داده: چگونه در مورد مدل اسناد پیش فرض گوگل فکر کنیم
بازاریابان چگونه تحت تاثیر قرار خواهند گرفت؟ اگر حساب شما با استفاده از این مدل ها تبدیل داشته باشد، می تو،د تا سپتامبر به استفاده از آن ها ادامه دهید، اما پس از این مهلت، مدل ها حذف می شوند و ممکن است داده ها از بین بروند. اگر روی تبدیل هایی کار می کنید که از این مدل ها استفاده نمی کنند، پس از اواسط ژوئیه گزینه تعویض را نخواهید داشت. علاوه بر این، تبدیل های جدید ایجاد شده دیگر حتی گزینه انتخاب این چهار مدل را نخواهند داشت.
چرا حالا؟ به گفته یکی از سخنگویان گوگل، گوگل تصمیم گرفته است که چهار مدل انتساب را به دلیل "نرخ پذیرش فزاینده پایین، با کمتر از 3٪ تبدیل ها در Google Ads با استفاده از این مدل ها" بازنشسته کند.
- «به این دلایل، مدل های انتساب اول کلیک، خطی، زوال زم، و موقعیت محور در Google Ads و Google Analytics 4 حذف خواهند شد. اسناد مبتنی بر داده، آ،ین کلیک و اسناد خارجی تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.»
Google از اواسط ژوئیه شروع به بازنشستگی چهار مدل اسناد مبتنی بر قانون در تبلیغات و تجزیه و تحلیل خواهد کرد:
- ابتدا کلیک کنید.
- خطی.
- زوال زمان
- مبتنی بر موقعیت.
بازاریاب هایی که هنوز از این مدل های انتساب استفاده می کنند، می توانند تا سپتامبر که به طور کامل حذف می شوند، به این کار ادامه دهند.
درباره نویسنده
جدید در زمین موتورهای جستجو
نویسنده: تیم تحریریه علی جهانی