زمانی که 4 مدل ارجاع بازنشسته می شوند، Google به روزرسانی می کند
انتشار: تیر 02، 1402
بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1404

زمانی که 4 مدل ارجاع بازنشسته می شوند، Google به روزرسانی می کند

چرا ما اهمیت می دهیم: این به روزرس، بر حساب های Google Ads همه بازاریاب هایی که هنوز از این مدل های انتساب استفاده می کنند، تأثیر می گذارد. با حرکت رو به جلو، نظارت بر هر مدلی که آ،ین کلیک نباشد دشوارتر خواهد بود زیرا هر بازاریاب فرمول های انتساب مبتنی بر داده های متفاوتی دارد.

  • «در گذشته، می توانستید از خطی استفاده کنید و به هر لمس اعتبار ی،، بدهید. شما دیگر قادر به انجام این کار نخواهید بود. هیچ تاثیری بر آ،ین لمس نخواهد داشت، زیرا هنوز در دسترس است. اما یافتن برخی از اطلاعات اولیه بسیار مبهم تر خواهد بود، زیرا دیگر راهی برای دیدن فرمول هایی که امتیازهای انتساب را مح،ه می کنند وجود نخواهد داشت.

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، ،ده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در رو،مه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون "تسلط بر سئوی داخلی" را در نویسندگی خود بنویسد.



منبع: https://searchengineland.com/google-when-retire-attribution-models-ads-،ytics-428541

تو عمیق تر: اسناد مبتنی بر داده: چگونه در مورد مدل اسناد پیش فرض گوگل فکر کنیم


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل
بازاریابان چگونه تحت تاثیر قرار خواهند گرفت؟ اگر حساب شما با استفاده از این مدل ها تبدیل داشته باشد، می تو،د تا سپتامبر به استفاده از آن ها ادامه دهید، اما پس از این مهلت، مدل ها حذف می شوند و ممکن است داده ها از بین بروند. اگر روی تبدیل هایی کار می کنید که از این مدل ها استفاده نمی کنند، پس از اواسط ژوئیه گزینه تعویض را نخواهید داشت. علاوه بر این، تبدیل های جدید ایجاد شده دیگر حتی گزینه انتخاب این چهار مدل را نخواهند داشت.

چرا حالا؟ به گفته یکی از سخنگویان گوگل، گوگل تصمیم گرفته است که چهار مدل انتساب را به دلیل "نرخ پذیرش فزاینده پایین، با کمتر از 3٪ تبدیل ها در Google Ads با استفاده از این مدل ها" بازنشسته کند.

  • «به این دلایل، مدل های انتساب اول کلیک، خطی، زوال زم، و موقعیت محور در Google Ads و Google Analytics 4 حذف خواهند شد. اسناد مبتنی بر داده، آ،ین کلیک و اسناد خارجی تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.»

Google از اواسط ژوئیه شروع به بازنشستگی چهار مدل اسناد مبتنی بر قانون در تبلیغات و تجزیه و تحلیل خواهد کرد:

  • ابتدا کلیک کنید.
  • خطی.
  • زوال زمان
  • مبتنی بر موقعیت.
بازاریاب هایی که هنوز از این مدل های انتساب استفاده می کنند، می توانند تا سپتامبر که به طور کامل حذف می شوند، به این کار ادامه دهند.

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

جدید در زمین موتورهای جستجو