رونق اقتصاد خالق، رکود، و نیاز به سئو!

این ادغام ها در تحول چشم انداز بازاریابی تأثیرگذار بسیار مهم هستند، به طوری که با رشد و تکامل این جایگاه ها و صنایع، قابل دوام تر و ارزشمندتر باشد. همچنین به بخش سئو کمک می‌کند تا به شکلی ارگ،ک‌تر در عصر جدید بازاریابی دیجیتال غوطه‌ور شود.


در نهایت، راه موفقیت در کمپین اینفلوئنسر این است که مطمئن شوید که سه چیز اتفاق می افتد:

  1. مخاطب محتوای مورد علاقه خود را دریافت می کند
  2. سازنده تجربه بسیار خوبی دارد
  3. برند پیام خود را می رساند

رویکرد فرم کوتاه TikTok بیشتر با محتوای تلویزیونی مرتبط است، جایی که سرگرمی با فشار فوری دکمه یا در این مورد با کشیدن انگشت انجام می شود. اما آیا این بهترین شکل بازاریابی تأثیرگذار جدید است که بازگشت سرمایه قابل قبولی را ارائه می دهد؟

اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر در مورد ایجاد روابط و بهینه سازی آن روابط به شیوه ای برای ایجاد تأثیر و پتانسیل بازگشت سرمایه است – دو جذابیت یک کمپین بازاریابی موفق.

و همانطور که چشم‌انداز اینفلوئنسر مارکتینگ به تکامل خود ادامه می‌دهد، مبارزات خاص خود را خواهد داشت و سناریوهای “ریسک و پاداش” و “رونق یا رکود” خود را ارائه می‌کند، که عمودی را مجبور می‌کند دوباره تغییر کند و پلتفرم‌ها را تغییر دهند.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/08/02/the-creator-economy-boom-bust-and-need-for-seo/

ما، در Gamactica، نشان داده اند که SEO می تواند در صنایع و حوزه های بازی و تولید محتوا، هم در سطح جه، ارگ،ک و جستجوی هدفمند مرحله. این نشان می‌دهد که این ،اصر خاص واقعاً می‌توانند برای افزایش موفقیت بالقوه، ROI و تأثیر برای هر کمپین بازاریابی تأثیرگذار کار کنند.

منصفانه است که فرض کنیم این می تواند بر برندهایی که از بازاریابی تأثیرگذار به ،وان ستونی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده می کنند تأثیر منفی بگذارد.

و آیا منصفانه است که پخش‌کننده‌های توییچ را به‌،وان جنبه‌های پرجنب‌وجوش اینفلوئنسر مارکتینگ در نظر بگیریم، همانطور که سازندگان TikTok و یوتیوب‌رها به وضوح هستند؟

به نظر می رسد که ادامه این روندها کوته فکرانه باشد، به خصوص که بازاریابی اینترنتی برای وارد ، اینفلوئنسر مارکتینگ به این طیف تکامل می یابد.

چندی پیش، بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی به دسته‌های بسیار خاصی ت،یم شدند، از بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) تا بازاریابی موتورهای جستجو (SEM/PPC) و از مدیریت شهرت آنلاین (ORM) تا بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (SMM). چند چین و چروک، این جاده ها اغلب سفر می ،د.

یا، آیا پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، که در آن کانال‌ها سفر طول،‌مدت‌تری به سوی موفقیت دارند، به برندسازی و ایجاد جامعه متکی هستند و بازدهی بسیار بهتری را برای تبلیغ‌کنندگان و شرکت‌ها به ارمغان می‌آورند؟

بر اساس اطلاعات، بیش از 39000 حساب TikTok بیش از یک میلیون دنبال کننده دارند. در حالی که افراد بیشتری در حال یافتن شهرت هستند، همه از آن پول به دست نمی آورند.

تصویری از اینکه چرا هر کانال رسانه اجتماعی می‌خواهد TikTok باشد

فقط زمان می تواند بگوید.

،صر سئو

اما، آیا برای نشان دادن دوام این روندها، دلارهای بازاریابی را قیف می کند؟

اما جفت شدن آن با سئو یک «گی، بالای سر» از سئو است.

به سرعت به امروز و آب و هوا تغییر کرده است، زیرا مارک ها به دنبال راه های من، برای نفوذ به بازار سازندگان هستند، و ROI را در فضایی بسیار آشفته که دارای تعدادی متغیر و زوایای مختلف است، ایجاد می کنند.

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

همچنان حفظ SEO در گوشه های مربوطه، جایی که مشاغل محلی در فلوریدا از آن استفاده می کنند، دشوار است سئو میامی، و جراحان استفاده می کنند سئوی پزشکی، اما سازندگان محتوا و تأثیرگذاران این کار را نمی کنند.

مطمئناً در اینجا پاسخ روشنی وجود ندارد و از صنعتی به صنعت دیگر و از حوزه‌ای به سمت دیگر متفاوت است، اما موفقیت و محبوبیت بی‌شمار TikTok تغییری در اقتصاد سازنده ایجاد می‌کند که تأثیر جدی بر دیگر پلتفرم‌ها دارد.

جایی که اینستاگرام زم، حکومت می کرد، ظاهرا به خودی خود، TikTok اکنون به یک تهدید بزرگ تبدیل شده است، به طوری که فیسبوک جارو ، تغییراتی را برای گرفتن روند موفقیتی که TikTok داشته است، تغییر می دهد.

TikTok نه تنها فیس بوک را تحت فشار قرار داده است، بلکه پلتفرم هایی مانند YouTube را نیز تحت فشار قرار داده است برای گنجاندن نسخه خود را از محتوای ویدئویی فرم کوتاه، “S،rts”.

با این حال، کمی تغییر کرده است، و با وجود معیارها، با وجود فرمول اثبات شده، و با وجود سال ها داده، عدم وجود سئو همچنان دردسرساز است.

با استفاده از سئو برای تقویت جنبه های بازاریابی محتوا در بازاریابی تأثیرگذار، می توان ارزش افزوده واقعی برای تأثیر و دیده شدن کمپین ایجاد کرد.

هزینه های بازاریابی، در این موج جدیدتر بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی، در زیر، از طریق The Insider نشان داده شده است.

نمی توان انکار کرد که اقتصاد خالق چه شده است.

اقتصاد خالق محتوا بیشتر مسئول رونق آن بوده است اینفلوئنسر مارکتینگ، و رونق آنقدر شتاب گرفته است، رشد سنگینی که موفقیت های زیادی را ایجاد کرده است. اما با این موفقیت‌ها، که در زیر سطح حباب می‌کند، فضای رو به رشدی از ریسک متورم، بازگشت سرمایه ناپایدار، و دور زدن اقدامات حیاتی به جای آنچه که می‌توان به ،وان «مسیر سریع‌تر» برای موفقیت در نظر گرفت، وجود داشته است.

اما از آنجایی که اقتصاد پدیدآورنده همچنان از سقف‌ها عبور می‌کند، عملاً به نقطه‌ای رسیده است که اکنون تورم پدیدآورندگان وجود دارد، اما بیشتر و بیشتر از آن پول نقد نمی‌شوند. از پلتفرم و سازندگان؟

جایی که موفقیت‌های این شکل جدید بازاریابی دیجیتال را جشن می‌گیریم، جنبه‌های دیگر در فضاهای خاصی مانند بازی و تولید محتوا پشت سر گذاشته می‌شوند.

،ب‌وکارها تمایل خود را برای سرمایه‌گذاری دلارهای بازار در پلتفرم‌هایی نشان می‌دهند که دارای ارزش بازاریابی تأثیرگذار پر جنب و جوش برای آن‌ها هستند و آژانس‌ها بر تامین این نیازها تمرکز می‌کنند.

آنتونی دی مورو مدیر عامل شرکت Gamactica است. او را می توان در توییتر پیدا کرد @Ant،nyDiMoro.

رونق اقتصاد خالق، رکود، و نیاز به سئو!

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • اقتصاد خالق محتوا، رونق اینفلوئنسر مارکتینگ را ایجاد کرده است که شتاب گرفته و رشد زیادی داشته است
  • با این حال، حباب زدن در زیر سطح، جو رو به رشدی از ریسک متورم، بازگشت سرمایه ناپایدار، و دور زدن اقدامات حیاتی به جای چیزی است که می‌توان آن را «مسیر سریع‌تر» برای موفقیت تلقی کرد.
  • اینفلوئنسر و مدیر عامل Gamactica، آنتونی دی مورو دیدگاه اصلی را از بازاریابی تأثیرگذار، کانال های اجتماعی و نیاز به استفاده از سئو برای نتایج بازاریابی دیجیتال تقویت شده به اشتراک می گذارد.

منبع: The Insider

برندان گاهان، شریک و مسئول اجتماعی در Mekanism در اوایل سال جاری گفت: «کار با سازندگان محتوا و تأثیرگذاران مطمئناً با تبلیغات سنتی متفاوت است.از طریق Gamactica).

در حالی که ممکن است بسیاری در ابتدا به طور خودکار سئو و اینفلوئنسر مارکتینگ را به یکدیگر پیوند ندهند، تقارن زیادی وجود دارد و این سوال پیش می آید که چرا سئو در ا،ر کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ گنجانده نشده است.

اما در گذشته چند بار به این موضوع پرداخته ایم.

وقتی با سازندگان کار نمی کنید، واقعاً از یک لوح خالی شروع می کنید. کاملاً باز است. اما، زیبایی کار با سازندگان در اجتماع آنهاست. آن جامعه (در تئوری) آنها را می شناسد، به آنها اعتماد می کند، توجه می کند و می خواهد از آنها بشنود. در نتیجه، تبلیغ کنندگان نیاز به همکاری دارند. آنها باید خیلی بیشتر روی آن دو نکته اول تمرکز کنند.”

یک رویکرد یک مسیر می تواند یک دام بالقوه باشد

آمار مربوط به اینفلوئنسر مارکتینگ، اقتصاد سازندگان و سئو

علاوه بر این، در حالی که به نظر می‌رسد پلتفرم‌ها به طور روان با روند بازار حرکت می‌کنند، Twitch ظاهراً در مسیر بهتر یا بد خود باقی مانده است. شاید این یک دیدگاه صعودی باشد، یا شاید حتی Twitch از این جنبه خارج از دسترس باشد.

پلتفرم توییچ آمازون همچنان در صدر بازی پخش زنده ایستاده است، اما تا کی ادامه خواهد داشت استریم ها را تکان دهید با تمام مسائلی که پلتفرم باید از طریق آنها عبور کند، مانند سمیت، یک بازیگر اصلی باشید، نفرت، و آزار و اذیت?

مانند بسیاری از چیزها، تنوع در رویکرد شما کلیدی است، و این نکته بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، زیرا ما همچنان به بررسی صنایع ارائه دهنده محتوایی که بازاریابی تاثیرگذار را هدایت می کند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است