روندهای وفاداری مصرف کننده را تماشا کنید

جدید در زمین موتورهای جستجو

به رهبران وفاداری Merkle و Salesforce بپیوندید تا آ،ین روندها در وفاداری مصرف کننده – از جمله یافته های گزارش فشارسنج وفاداری 2022 Merkle را تجزیه کنند – و راه هایی را به اشتراک بگذارید که شرکت ها می توانند از این روندها برای ایجاد روابط عمیق تر و سودآورتر استفاده کنند.

ثبت نام امروز برای «روندهای وفاداری مصرف کننده برای تماشای ایجاد یا ش،تن روابط با برندارائه شده توسط مرکل.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-consumer-loyalty-trends-to-watch-388332

همانطور که رقابت برای زمان و توجه مصرف کنندگان داغ می شود، ترویج وفاداری واقعی مشتری دشوارتر از همیشه خواهد بود. جلوتر ماندن از رقبا به م،ای ماندن در مقابل آ،ین روندهای وفاداری مصرف کننده است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است