دنی سالیوان پاسخ داد توییتر با ارجاع به نظرات قبلی، آنها در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا گفتند. او گفت: “همانطور که قبلاً در مورد هوش مصنوعی پرسیده شد، محتوایی که در درجه اول برای رتبه بندی موتورهای جستجو ایجاد می شود، هر طور که انجام شود، خلاف راهنمایی های ما است. اگر محتوا در ابتدا برای مردم مفید باشد و ایجاد شود، مشکلی نیست.”
من از گوگل پرسیدم ماستودون اگر ممکن است بخواهند در مورد بر،ب جدیدی فکر کنند تا چنین محتوایی را برای آنها شناسایی کند، من شک دارم، اما هی، ما nofollow داریم.
او این اسکرین شات را به اشتراک گذاشت که در آن میتو،د بنکریت را ببینید که میگوید: «این مقاله با استفاده از فناوری خودکار تولید شده و توسط یک ویرایشگر در کادر تحریریه ما بهطور کامل ویرایش و بررسی شده است.»
دنی افزود که “کلید موفقیت با سیستم محتوای مفید ما – و اگر محتوای مفیدی نباشد، سیستم آن را می گیرد.” سپس به گوگل ارجاع می دهد سیاست های هر،مه جایی که او گفت: “خط مشی های هر،مه ما همچنین محتوای تولید شده به صورت خودکار هر،مه را مورد توجه قرار می دهد، جایی که اگر محتوا “از طریق فرآیندهای خودکار بدون توجه به کیفیت یا تجربه کاربر تولید شود” اقدام خواهیم کرد.
و به هر حال، SISTRIX در این قطعات محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی حفاری کرد و گفت که اینطور است رتبه خوب در گوگل – فعلا…
در چند روز اخیر یا بیشتر، Bankrate توجه زیادی را در فضای سئو به خود جلب کرده است. آنها از هوش مصنوعی برای نوشتن مطالب زیادی استفاده می کنند و آن را پنهان نمی کنند. با آن، رابط جستجوی گوگل، دنی سالیوان، به جامعه SEO در مورد موضع گوگل در مورد چنین محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی پاسخ داد.
در نهایت، او به دستورالعملهای جدید EEAT میپردازد و مینویسد: «برای هر ،ی که از *هر روشی* برای تولید محتوای زیادی عمدتاً برای رتبهبندی جستجو استفاده میکند، سیستمهای اصلی ما به سیگنالهای بسیاری برای پاداش دادن به محتوا نگاه میکنند که به وضوح EEAT (تجربه، تخصص، اعتبار) را نشان میدهد. و امانتداری).”
حداقل 20 سال است که مردم از ماشینها برای کمک به نوشتن محتوا به طور جزئی یا کامل استفاده میکنند، اما اکنون ماشینها در نوشتن محتوا بسیار خوب هستند – تفاوت این است. در واقع جان مو، ادامه داد ماستودون دیشب، “اسپمرها 10-20 سال است که این کار را انجام می دهند. برخی افراد دوستانه و خوبی هستند، خلاقیت باهوش و خلاق دارند، اما نتایج اغلب موها را افزایش می دهد.”
برای هر ،ی که از *هر روش* برای تولید محتوای زیادی در درجه اول برای رتبه بندی جستجو استفاده می کند، سیستم های اصلی ما به سیگنال های زیادی برای پاداش دادن به محتوا نگاه می کنند که به وضوح EEAT (تجربه، تخصص، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن) را نشان می دهد. pic.twitter.com/JDWjQguaTR
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 12 ژانویه 2023
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-ai-content-guidelines-bankrate-34732.html
در اینجا همه این توییت ها آمده است:
تونی هیل این مثال را در توییتر که تقریبا 80 هزار بار دیده شد و نزدیک به صد بار ریتوئیت شد. او گفت: “یکی از بزرگترین سایت های مالی در وب اکنون شروع به استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن برخی از محتوای خود کرده است. لحظه ای بزرگ در انتشار وب و سئو.”
خطمشیهای هر،مه ما همچنین محتوای تولید شده به صورت خودکار هر،مه را مورد بررسی قرار میدهد، جایی که اگر محتوا «از طریق فرآیندهای خودکار بدون توجه به کیفیت یا تجربه کاربر تولید شود» اقدام خواهیم کرد. pic.twitter.com/oBQXXvvma1
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 12 ژانویه 2023
باز هم، گوگل محتوایی را برای مردم میخواهد، اما شما میتو،د از هوش مصنوعی برای ایدهها استفاده کنید و در این راه به شما کمک کند.
گلن گیب آنچه را که بانکرات انجام می دهد حرکتی جسورانه نامید:
همانطور که قبلاً گفته شد وقتی در مورد هوش مصنوعی پرسیده شد، محتوایی که در درجه اول برای رتبه بندی موتورهای جستجو ایجاد می شود، هر طور که انجام شود، برخلاف راهنمایی های ما است. اگر ابتدا محتوا مفید و برای مردم ایجاد شده است، این مشکلی نیست.https://t.co/3rs3Yrrrk1https://t.co/TlFEbdXGAphttps://t.co/Yl9XWr5CAN pic.twitter.com/gFTE2C2wq1
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 12 ژانویه 2023
فوق العاده جسورانه داشتن سطوح بالای EEAT برای ریسک ، باید خوب باشد! با ابزارهایی مانند Content at Scale، شاهد پر شدن محتوای بیشتر وب خواهیم بود. منطق به من می گوید در آن نقطه سیگنال های مربوط به شهرت سایت و نویسنده و UX ممکن است نیاز به شماره گیری داشته باشند
– تونی هیل (@tonythill) 10 ژانویه 2023