اگر رهبری هستید که چیزی جز ایراد نمی بیند، مستقیم و غیرمستقیم این موضوع را در میان می گذارید. وقتی این اتفاق میافتد، افرادی که قرار است رهبری کنید دلسرد میشوند.
او درس های خود را در کار تیمی و زندگی خانوادگی به کار برد، اما خطرات نفس بیش از حد مستقیماً به رهبری و روابط تجاری نیز صدق می کند.
سخنر، ها با سرعت برق آسا برگزار می شد تا زم، که ،ی از آنها سوالی می پرسید. سپس، آنها به صحبت ، با ک، مانند یک مجمع مهدکودک ها روی می آوردند.
یک رهبر خوب یاد می گیرد که چگونه با موقعیت های منفی کنار بیاید و از آنها به ،وان فرصت های آموزشی استفاده کند.
بحثی مانند این، منفی بودن را در پرتو چیزهای مثبت چارچوب بندی می کند.
منیت خود را کنار بگذارید و یاد بگیرید که چگونه با افرادی که با آنها در ارتباط هستید ارتباط بهتری برقرار کنید. ارتباط با آنها بدون ایگو به شما کمک می کند ارزش آنچه را که به رابطه می آورید را بهتر نشان دهید.
یکی از بهترین خلاصه های کنار گذاشتن نفس در روابط تجاری توسط بیل ریب، مدیر عامل سابق Wilsonart International بود.
در اوایل سال جاری، چهار درس رهبری را به اشتراک گذاشتم تا به افراد کمک کنم در رهبری تیمشان مؤثرتر باشند. درس 2 یک ،صر مهم برای رهبری خدمتگزار داشت: “نفس خود را در درب خانه بررسی کنید.”
خودخواهی می تواند قاتل روابط باشد
خیلی ساده بود: “خدمت به مشتری. خدمت به شرکت. خدمت به مردم.”
داوز خاطرنشان کرد که وقتی به نفس خود اجازه می دهید بر شما مسلط شود، عیب های دیگران را بزرگتر می بینید. وقتی شروع به دیدن همه چیز «اشتباه» با دیگران می کنید، تیم (یا خانواده یا ،ب و کار) را از هم جدا می کند.
در این فرآیند، زم، را برای گفتن به فرد اختصاص دهید:
- کاری که آنها درست انجام دادند.
- چه اشتباهی ،د.
- سپس، دوباره روی کارهایی که به خوبی انجام می دهند تمرکز کنید.
گاهی اوقات، ممکن است مرز باریکی بین اعتماد به نفس و خودخواهی وجود داشته باشد. اولی یک ویژگی کلیدی رهبری است، در حالی که دومی یک بازدارنده رهبری است.
رفتار خودخواهانه اغلب می تواند نقطه کوری برای همه ما باشد.
المر بوتین معاون عملیات در WrightIMC، یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل مستقر در دا،. او پس از حرفه ای در ارتش ایالات متحده به ،وان مترجم و تحلیلگر اطلاعاتی، بیش از 25 سال در بازاریابی دیجیتال کار کرده است و همه چیز را از کدنویسی و بهینه سازی وب سایت ها گرفته تا مدیریت تلاش های مدیریت شهرت آنلاین به ،وان یک پیمانکار مستقل، مدیر وب سایت شرکتی و در تنظیمات آژانس انجام داده است. او دارای تجربه و تخصص گسترده ای است که برای مشاغل در هر اندازه کار می کند، از SMB ها گرفته تا شرکت های با اندازه 5 فورچون، از جمله Wilsonart، Banfield Pet Hospital، Corner Bakery Cafe، Ford Motor Company، Kroger، Mars Corporation، و Valvoline. بهینه سازی وب سایت ها با تمرکز بر تجارت الکترونیکی، اطلاعاتی، آموزشی و بین المللی.