مرکز /advice/ کار می کند زیرا یک حلقه رشد هوشمندانه برای Linkedin است، به ،وان جولیانا مندز، معاون رشد ،ری و مشاور B2B SaaS، توضیح می دهد:
“تحصیلحلقه: هوش مصنوعی و محتوای تولید شده توسط کاربر، کاربران جدیدی را از طریق تأثیر سئو وارد می کند. اینها به طور بالقوه به این مقالات کمک می کنند و آنها را به اشتراک می گذارند – که باز هم تأثیر سئو (محتوا و ارجاعات) را افزایش می دهد و دوباره کاربران جدید بیشتری را به دست می آورد یا کاربران موجود را درگیر می کند.
نامزدیحلقه: بهروزرس،ها و مشارکتهای جدید اعلانها را راهاندازی میکنند و از این رو تعامل و احتمال بازگشت به پلتفرم بالاتر را ایجاد میکنند.”
مقالات مشارکتی با فشار کلی لینکدین برای تبدیل شدن به مک، که حرفه ای ها برای یادگیری می آیند همسو هستند.
این /pulse/ Slug برای بیش از 7 میلیون کلمه کلیدی رتبه بندی می کند. نکته خوب این است که نیازی به اشتراک گذاری فضا با هوش مصنوعی ندارید.
از آنجایی که تیم تحریریه لینکدین مرکز محتوا را توسعه میدهد، بسیار متمرکز و ساختار یافته است و از نظر استراتژیک با حوزههای اصلی پیشنهادات حرفهای لینکدین صحبت میکند. (نه چندان لینکدین، پلت فرم رسانه های اجتماعی.)
می تو،د در مورد موارد زیر بیاموزید:
حرفه.
جستجوی کار.
محل کار.
فن آوری.
مهارت های شغلی.
منابع انس،.
و بیشتر.
این هاب قبلاً 343 دامنه ارجاع دهنده را جمع آوری کرده است و محبوبیت آن در حال افزایش است.
در حال حاضر در صفحه 2 برای خوشه کلمات کلیدی “کار تیمی در رزومه” با 2290 جستجوی ماهانه در ایالات متحده وجود دارد.
فرضیه من: مقالات مشارکتی، شرط بندی سئوی لینکدین در سال جاری است.
برخی از افراد به این سئوی روی SERP می گویند زیرا به شما امکان می دهد در صفحه 1 املاک و مستغلات داشته باشید حتی اگر وب سایت شما در آنجا نباشد.
محتوای تولید شده توسط شرکا: محتوای اخبار لینکدین
دو نوع مقاله دیگر برای درک و تمایز از مقالات مش، وجود دارد:
کاربران قبلاً می توانستند مقالات خود را در لینکدین منتشر کنند و رتبه بندی کنند.
لینکدین در حال حاضر تولید محتوای خود را به طور گسترده از طریق “لینکدین نیوز” افزایش داده است.
محتوای تولید شده توسط کاربر: انتشار مقالات خود
در 3 مارس، لینکدین مقالات مش،ی را معرفی کرد، نوع جدیدی از محتوا که لینکدین با کمک هوش مصنوعی و کاربران لینکدین منتشر می کند.
مقالات مش، نمونه خلاقانه ای از محتوای هوش مصنوعی در مقیاس هستند. مشارکتهای کاربران لینکدین ویرایش انس،، داستانها و نمونههایی را اضافه میکند بدون اینکه تیم محتوای لینکدین را در طول رشد به گلوگاه تبدیل کند.
تصور کنید 30000 مقاله با هر کدام 1200 کلمه و هزینه و زمان مرتبط با آن ایجاد کنید.
مقالات مش، به وضوح به این صورت بر،ب گذاری می شوند:
مقالات مشارکتی لینکدین و سئو
“[Identify] اعضایی که احتمالاً بر اساس تجربه کاری، مهارتها، و مشارکت قبلی در پلتفرم، در یک موضوع خاص متخصص هستند. آنها همچنین باید با رعایت توافقنامه کاربری لینکدین و سیاست های انجمن حرفه ای، استانداردهای اعتماد بالایی داشته باشند.
بنابراین، اگر به دنبال رتبهبندی برای یک دوره رقابتی هستید و هنوز رتبهبندی مقاله لینکدین را در صفحه 1 نمیبینید، مقالات منحصر به فرد و بهینهشده با کلمات کلیدی خود را بنویسید و با کمی شانس (و بک لینک) میتو،د موقعیت بالا را تضمین کنید
هوش مصنوعی به LinkedIn اجازه داد تا مقیاس گستردهای داشته باشد – مؤلفه جامعه بازدید از صفحه، اشتراکگذاریهای اجتماعی و بک لینکها را تضمین میکند، دو حلقه عالی برای رشد و تعامل.
چرا می خواهید در یک مقاله مش، مشارکت کنید؟
این مقاله به بررسی نحوه عملکرد آ،ین ابتکار محتوای مرتبط با هوش مصنوعی و اعضا و عملکرد چشمگیر آن در جستجوی گوگل می پردازد.
مقاله مشارکتی لینکدین چیست؟
با مشارکت در مقالات مش،، شما این شانس را دارید که:
در عبارات جستجویی که در غیر این صورت شانسی برای رتبه بندی ندارید، در معرض دید قرار بگیرید.
همانطور که لینکدین بیان می کند، “… برای اطمینان از اینکه مشارکت کنندگان برای صرف وقت و تجربه خود پاداش دریافت می کنند، می توانند نشان صدای برتر جامعه را در زمینه مهارت خود (به ،وان مثال، “صدای فروش برتر”) برای افزودن بینش خود به دست آورند. میتو،د نشان را در نمایهها و در کنار مشارکتهای مقالهها ببینید.»
کل مرکز مشاوره در حال حاضر در جستجوی Google شتاب زیادی پیدا کرده است.
مقالات مشارکتی در لینکدین با هوش مصنوعی ایجاد شده و توسط متخصصان انس، ویرایش شده است.
از آنجایی که تیم تحریریه لینکدین در اصل این صفحات را خلاصه می کند، آنها رویکردی ساختاریافته برای مقیاس بندی محتوا در مناطق جدید دارند، به ،وان مثال، برنامه ریزی تجاری، تجربه مشتری، آموزش کارکنان یا مدیریت رویداد.
در حالی که بود به بازار عرضه شد به ،وان ابتکاری برای آشکارسازی تخصص کاربران لینکدین (به ،وان مثال، “بازسازی دانش نزدیک به 10 میلیارد سال برای کمک به شما برای مق، با مشکلات کاری روزمره”)، همچنین یک بازی درخشان SEO مبتنی بر هوش مصنوعی است.
در مورد انتخاب افرادی که می توانند مشارکت کنند، پیوند داده شده است ایالت ها که آنها:
در اینجا، شما پیدا خواهید کرد لینکدین داستان های خبری تولید شده توسط سازندگان محتوای پلت فرم و همکاران.
محتوا به وضوح با یک H1، چندین H2 و یک ،وان صفحه منحصر به فرد و توضیحات متا – همه برای خوشه کلمات کلیدی بهینه شده است.
نحوه استفاده را یاد بگیرید مهارتهای کار گروهیاز سرگیری نمونه هایی برای تحت تاثیر قرار دادن مدیران استخدام مهارت های مربوطه را انتخاب کنید، از افعال عمل و نتایج استفاده کنید و مثال بزنید.
توضیحات متا 1 طول
152
H1
چگونه خود را به نمایش می گذارید کار گروهیمهارت ها در رزومه شما؟
H2
مربوطه را انتخاب کنید کار گروهیمهارت ها از افعال عمل و نتایج قابل سنجش استفاده کنید مثال هایی از زمینه های مختلف ارائه دهید
این اجازه می دهد تا لینکدین تلاش های محتوایی خود را با هوش مصنوعی افزایش دهد و در عین حال کیفیت را از طریق بینش های جامعه حفظ کند. (مشابه اینکه ویکیپدیا به کاربران اجازه ایجاد و ویرایش محتوا را میدهد.)
از طریق جعبه نقل قول که در آن سهم شما ظاهر می شود، قرار گرفتن در معرض قرار خواهید گرفت:
دنبال ، آنها راه خوبی برای اطلاع از انتشار مقالات جدید است.
آموخته های سئو از مقالات مش، لینکدین
این مقالات هوش مصنوعی شرط بزرگ سئوی لینکدین هستند
در حالی که این قطعه 920 کلمه دارد، میانگین مقاله مش، حتی طول، تر است – بین 1000 تا 1500 کلمه. و با اضافه شدن هر نقل قول و بینش کاربر طول، تر می شوند.
لینکدین همچنین 17658 کلمه کلیدی به دست آورد و ،ن زده می شود که هزاران جلسه ارگ،ک در هر داده Ahrefs جمع آوری کند.
حجم جستجو برای کلمات کلیدی اصلی 4069 صفحه اول رتبه بندی شده در ایالات متحده در حال حاضر 710080 در ماه است – و صفحات بیشتری روزانه رتبه بندی می شوند.
LinkedIn در پرسشهای متداول خود به این موضوع اشاره میکند، جایی که آنها یادداشت میکنند موتورهای جستجو به ،وان یکی از بهترین راه ها برای یافتن این مقالات جدید.
حلقه رشد
هر ستون اصلی به زیرمجموعه ها ت،یم می شود. به ،وان مثال، “جستجوی شغل” به موارد زیر ت،یم می شود:
رزومه و نامه های پوششی
مصاحبه ،
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
درک محتوای تولید شده توسط کاربر در لینکدین
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
مقالات مش، جدید توسط صفحات مهارت منتشر می شوند که شبیه به نظر برسید به صفحات شرکت
مقالات LinkedIn خودتان در حال حاضر در نتایج جستجو نمایه می شوند. آنها بر روی ح،ون / پالس / زندگی می کنند. همه افراد دارای حساب لینکدین می توانند این مقالات را ایجاد کنند – مشابه Medium.
متوجه خواهید شد که /advice/ Slug تغییر مسیر می دهد به /pulse/ هاب وب سایت با ،وان:
“لینکدین را کاوش کنید: آنچه را که در لینکدین ترند است بررسی کنید. چیز جدیدی بیاموزید، موضوع مورد علاقه خود را دنبال کنید، الهام بگیرید و به گفتگو بپیوندید.”
در کمتر از سه هفته، مرکز محتوا /advice/ تقریباً 30000 مقاله (9000 مقاله در هفته گذشته) منتشر کرد.
هر SEO این ساختار سایت تمیز را دوست دارد. و /pulse/ مطمئناً یک بازی سئو برای لینکدین بوده است.
مقالات مش، و صفحات مهارت
با ،یب منحصر به فرد خود از هوش مصنوعی و محتوای تولید شده توسط کاربر، آنها فقط بازاریابی محتوایی و SEO خود را بر روی استروئیدها قرار می دهند.
برخی از صفحات مهارت در حال حاضر صدها هزار دنبال کننده دارند. لینکدین به طور خودکار شما را به صفحات مرتبط اضافه می کند بر اساس پروفایل شما.
لینکدین یکی از قویترین دامنههای وب است که امتیاز دامنه ۹۸ (Ahrefs) دارد. اگر وب سایت شما نمی تواند برای یک کلمه کلیدی یا موضوع رتبه بندی کند، لینکدین احتمالاً می تواند رتبه بندی کند.