رتبه‌دهندگان کیفیت جستجوی گوگل تمرکز خود را به رتبه‌بندی پاسخ ربات چت تغییر می‌دهند

اینسایدر گزارش می دهد که گوگل از ژانویه اولویت را به پاسخ های سریع ربات چت بالاتر از رتبه بندی کیفیت نتایج جستجو، حداقل برای برخی از کارکنان قراردادی خود داده است.

ولی. ارزیاب ها خود را در حال حدس زدن در مقابل ارزیابی و تأیید پاسخ های ربات چت می دانند. به گفته اینسایدر، به این دلیل است که برخی از ارزیاب‌ها می‌گویند که زمان کافی برای تحقیق در مورد اینکه کدام پاسخ بهتر است، ندارند، به خصوص در مورد موضوعات فنی یا پیچیده که ممکن است با آن‌ها آشنا نباشند.

گزارش Insider را بخو،د (هشدار: paywall). پیمانکاران گوگل می گویند که زمان کافی برای تایید پاسخ های صحیح از چت ربات هوش مصنوعی این شرکت ندارند و در نهایت حدس می زنند. از طریق توماس ما،ول


منبع: https://searchengineland.com/google-chatbot-response-raters-395361

چرا ما اهمیت می دهیم. گوگل به وضوح در حال حاضر منابع زیادی را به بارد و سایر ابتکارات هوش مصنوعی اختصاص داده است. جستجو همچنان محصول اصلی آن – و پولساز اصلی – است، بنابراین جالب است بد،د که گوگل آنقدر روی بارد سرمایه گذاری کرده است که گزارش شده منابع را از رتبه بندی نتایج جستجو دور کرده است، که به طور بالقوه می تواند بر کیفیت تاثیر بگذارد.

از کارمندان Google نیز خواسته شد تا به بهبود Bard کمک کنند. همانطور که در ماه فوریه گزارش کردیم، گوگل از کارمندان خود خواست 2 تا 4 ساعت را صرف آزمایش بارد، بازنویسی پاسخ ها یا ارائه سایر اشکال بازخورد کنند.

خیلی برای EEAT. ارزیاب های گوگل زمان مشخصی برای انجام وظایف خود دارند که از 60 ث،ه تا چند دقیقه متغیر است.

  • یک رتبه‌بندی به اینسایدر گفت: «سه ساعت تحقیق برای تکمیل یک کار 60 ث،ه‌ای، این یک راه عالی برای چارچوب‌بندی مشکلی است که در حال حاضر با آن روبرو هستیم.

بررسی دستورات هوش مصنوعی، نه جستجو. به ارزیاب‌ها یک درخواست کاربر (به ،وان مثال، یک سوال، بی،ه یا دستورالعمل) به همراه دو پاسخ احتمالی ایجاد شده توسط یک ربات چت هوش مصنوعی داده می‌شود (از نام “Bard” استفاده نشده است). به ارزیاب ها دستور داده شد که بهترین پاسخ را انتخاب کنند.

جستجوگرهای کیفیت گوگل حداقل 15 سال است که از ارزیابی‌کننده‌های انس، استفاده می‌کند و به آنها وظیفه می‌دهد تا با استفاده از مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها، کیفیت صفحات، وب‌سایت‌ها و نتایج جستجو را ارزیابی کنند. گوگل همیشه گفته است که بازخورد ارزیابی‌کنندگان مستقیماً بر رتبه‌بندی جستجوی ارگ،ک تأثیر نمی‌گذارد، اما بازخورد آنها می‌تواند برای ارزیابی تغییرات استفاده شود.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است