با این حال، مانع سئو این است که چندین ماه، یا حتی سال ها، و تخصص باورن،ی برای به دست آوردن موقعیت در نتایج جستجوی برتر در گوگل طول می کشد. با این حال، فقط به این دلیل که در رتبه اول گوگل قرار نمی گیرید، به این م،ی نیست که نمی تو،د به ترافیک سئو با بهترین کیفیت دسترسی داشته باشید و حتی موقعیت های متعددی را اشغال کنید – حتی بدون اینکه وب سایت خود را رتبه بندی کنید.
ممکن است فکر کنید که انجام سئو برای شرکت شما به م،ای بهینه سازی وب سایت و رسیدن به رتبه آن است، اما چرا در نظر نگیرید که چه ،ی قبلاً در صفحه 1 است و آیا می تو،د به نوعی با آنها شریک شوید. از سایتهای مقایسه قیمت، سایتهای خبری یا فقط برندهای فردی، ممکن است راهی برای کمک به ،ب درآمد از ترافیک یا همکاری به آنها وجود داشته باشد.
وقتی به خوبی اجرا میشوید، ممکن است برای برخی از محصولات واقعاً رتبه خوبی ،ب کنید، اما برخی دیگر نه، اما در نهایت میتو،د انرژی خود را روی جایی که انجام میدهید متمرکز کنید.»
مارک گومر از Proper Finance توضیح می دهد: «سایت مقایسه قیمت بودن می تواند یک مزیت برای Google باشد. «شما محصولات زیادی را هدف قرار میدهید و میتو،د بک لینکهایی را در صنایع مختلف به دست آورید و همچنین از ،ید مردم سود ببرید که باعث افزایش زمان کلی کاربر شما در سایت میشود.»
اگر از صنایع کمتر رقابتی یا کلمات کلیدی سفارشی تر استفاده کنید، ممکن است به داشتن سایتی با اعتبار دامنه 60 یا 70 در صفحه 1 عادت نداشته باشند و وقتی با یک مقاله جدید وارد می شوید، فهرست بندی سریع را دریافت می کنید. یک سایت خبری است و اغلب می تواند در عرض یک روز به صفحه 1 برسد، زیرا فقط در Google News است.
افکار پای،
اما همانطور که توسط کارشناسان ما بحث شد، رتبه بندی در گوگل ،وماً نباید فقط وب سایت شما باشد. با دیدن افرادی که در صفحه 1 هستند و استفاده از سایتهایی با دامنه معتبر برای شرکت شما، میتو،د موقعیتهای متعددی را در اختیار بگیرید. و با توجه به نوسانات گوگل، می تو،د از این تکنیک ها استفاده کنید تا همیشه در هر زمان به نوعی در صفحه 1 حضور داشته باشید.
بنابراین، هنگامی که یک صفحه فرود در سایت خود ایجاد می کنید، ممکن است مجبور شوید ماه ها یا سال ها منتظر بم،د تا اقتدار ایجاد کنید – یا ممکن است اصلاً رتبه ای نداشته باشید. اما اگر این صفحه فرود را با تمام کلمات کلیدی من، و محتوای مبتنی بر هدف انتخاب کرده اید و این مقاله را در یک سایت خبری بزرگ مانند SF Gate یا Forbes قرار داده اید، گاهی اوقات می تو،د با استفاده از اعتبار دامنه آنها، به سرعت در این صفحه قرار بگیرید.
Sithara Ranasinghe، یکی از بنیانگذاران سایت بیمه سلامت، MediCompare، توضیح می دهد: “10 لیست برتر دارای برتری بسیار قدرتمندی در رتبه بندی گوگل هستند.”
فاکتورهای سئوی زیادی وجود دارد که باید با آنها مبارزه کرد، مانند بهینه سازی فنی خوب، سرعت سایت و محتوای با کیفیت. اما گاهی اوقات داشتن بک لاگ خوب و اعتبار دامنه بالا سریعترین و ساده ترین راه برای رتبه بندی در گوگل و رسیدن به صفحه 1 برای عبارات کلیدی است.
ترافیک سئو فوقالعاده با کیفیت است و مورد توجه قرار میگیرد، اما همانطور که هر متخصص سئو به شما میگوید: برای رسیدن به آن زمان زیادی طول میکشد و همیشه برای همیشه دوام نمیآورد.
سایت های مقایسه قیمت برای محصولاتی مانند وام مسکن، کارت های اعتباری، رزرو هتل، بیمه مسافرتی و حتی فناوری در دهه گذشته بسیار بزرگ شده اند.
منبع: https://www.searchenginewatch.com/2023/06/08/the-incredible-ways-to-get-seo-traffic-wit،ut-ever-ranking/
“اگر ما در گوگل برای چیزی مانند وام مسکن یا وام تضمین شده جایگاه قوی داشته باشیم، می تو،م با 50 یا 100 شرکت همکاری کنیم تا به مشتریان کمک کنیم بهترین نرخ ها را مقایسه کنند – که همه به ترافیک SEO دسترسی دارند، حتی اگر رتبه ای نداشته باشند. هر جا.”
استفاده از سایت های خبری با دامنه بالا
«از برخی جهات، ما شانس بهتری برای رسیدن به صفحه 1 نسبت به یک شرکت بزرگ داریم – و در نتیجه، شرکتهایی با هر اندازهای را مجبور میکنیم که با ما شریک شوند. آنها ممکن است متوجه شوند که موانع داخلی زیادی برای انجام سئوی خوب برای خودشان وجود دارد، اما ما آماده همکاری هستیم.
استفاده از 10 لیست برتر
جاستین گری، بنیانگذار کارگزار وام مسکن آنلاین، Deedle، توضیح می دهد: «به ،وان یک کارگزار، ما در انجام سئو بسیار آزادتر از سایر برندها و موسسات بزرگ هستیم.
ریچارد آلن، بنیانگذار پلتفرم تامین مالی، توضیح میدهد: «وقتی به سایتهای خبری مهم نگاه میکنید، اینها معمولاً به دلیل اقتدارشان، آهنرباهای پیوندی هستند – و اغلب پیوندهای زیادی را از سایر مقامات مانند مدارس، دانشگاهها، شوراها و ،تها میگیرند. Capital Bean.
ما شما را با یک سوال پای، ، می کنیم: چرا در صفحه 1 یک موضع بگیرید در حالی که می تو،د چندین موقعیت داشته باشید؟
در این مقاله، ما با برخی از متخصصان صنعت و استارت آپ ها صحبت می کنیم تا بفهمیم که چگونه می تو،د به ترافیک SEO دسترسی داشته باشید، چه رتبه سایت شما داشته باشد یا نه.
بررسی کنید چه ،ی قبلاً در صفحه 1 است
سایتهایی هستند که در این کار بسیار خوب هستند مانند CNet و Forbes که از اعتبار و دامنه قوی خود استفاده میکنند – و دلیلی وجود ندارد که شما نتو،د فهرستهای متعددی را در صفحه 1 داشته باشید و ترافیک سئو را پا،ازی کنید، صرف نظر از اینکه در کجا رتبهبندی میکنید. ”
استفاده از سایت های مقایسه قیمت
“من فکر می کنم گوگل این پیشنهاد بی طرفانه تر به مشتری و توانایی دیدن و مقایسه محصولات مختلف را دوست دارد. بنابراین، اگر تازه وارد به بازار هستید یا به دنبال ،ب ترافیک سئو هستید، باید به سادگی به شخصی که قبلاً در صفحه 1 رتبه بندی شده است با لیست 10 رتبه برتر مراجعه کنید یا سعی کنید از طریق یک سایت معتبر دامنه بالا ایجاد کنید.
وقتی آن را با سایر منابع ترافیک آنلاین از جمله PPC، شرکتهای وابسته، ایمیلها و پیامک مقایسه میکنید، معمولاً متوجه میشوید که وقتی صحبت از میانگین زمان در سایت، نرخ پرش پایین و نرخ تبدیل به میان میآید، سئو برتر است. ،، که در جستجوی ارگ،ک سئو جستجو میکنند معمولاً وقت خود را صرف میکنند و تصمیمات آگاهانه و دقیقتری میگیرند – این همان چیزی است که منجر به تبدیلشدن بالاتر و مشتریان واجد شرایط بیشتر میشود.
«شرکتها و بانکهای بزرگ بسیار عصبی هستند و با رعایت قو،ن خود مجبورند محتوای زیادی را در سایت خود قرار دهند و مرتباً بهروزرس، کنند. اما برای تیم کوچکی مثل ما، این کار بسیار آسان است.»
صنایع خاصی وجود دارد که گوگل واقعاً از 10 لیست برتر نسبت به یک سایت سنتی ترجیح می دهد. اگر بخواهید هر چیزی مرتبط با کازینو یا چیزهای فنی مانند ایمیل مارکتینگ یا بهترین نرمافزارها را جستجو کنید، معمولاً سایتهای فردی را در صفحه 1 پیدا نمیکنید، بلکه سایتها یا سایتهای انباشتهای را که 10 گزینه مختلف را فهرست میکنند، مرور نخواهید کرد.
بیایید با آن روبرو شویم، وقتی صحبت از ایجاد ترافیک آنلاین می شود، کیفیت ترافیک SEO بی نظیر است.