راهنمای SEO برای nofollow، UGC و لینک های حمایت شده

وقتی سایت تبلیغ‌کننده را بررسی می‌کنید، تخت‌های فوق‌العاده گربه را می‌بینید که مخاطبان شما آن را دوست خواهند داشت و پیوند حمایت شده را تأیید می‌کنند.

اگر از این دستورالعمل ها پیروی کنید، از سایت خود در برابر هر،مه محتوای تولید شده توسط کاربر محافظت خواهید کرد.

محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند اطلاعات زیادی را در اختیار جامعه شما قرار دهد.

<a rel="ugc" href=" blog</a>

اگر صفحاتی در سایت خود دارید که بررسی حمایت مالی از یک برند/محصول با پیوندهای وابسته را ارائه می دهند (و این تمام هدف صفحه است)، آیا پیوندهای داخلی به آن صفحات باید دارای ویژگی هایی باشند (rel=sponsored و غیره)؟

اگر سایت شما به خوبی کار می‌کند و تبلیغ‌کننده‌ای پیشنهاد می‌دهد که برای یک لینک یا تبلیغ در سایت شما هزینه کند، می‌تو،د موارد زیر را اضافه کنید:

TY 🙏🏽

– لیلی ری 😏 (@lilyraynyc) 4 ژانویه 2022

شناسایی محتوای تولید شده توسط کاربر

در چنین مواردی، از موارد زیر استفاده کنید:

“نه، در داخل سایت واقعاً مشکلی نیست، زیرا شما فقط از یک ،مت سایت خود به ،مت دیگر پیوند می دهید.”

در مورد بالا، ممکن است بخواهید این را نیز در نظر بگیرید rel="nofollow" بر،ب، به این م،ی که شما نمی خواهید اعتبار را به سایت منتقل کنید.

<a href=" Engine Land</a>

اگر شما یک سایت سازم، بزرگ دارید، مانند بسیاری از مشتری، که من با آنها کار می کنم، داشتن خط مشی ها و رویه هایی برای توسعه دهندگان و هر ،ی که محتوا را پست می کند ضروری است.

این یک نتیجه ناگوار از ارائه محتوای تولید شده توسط کاربر در سایت شما است.

هنگامی که شما اضافه کنید rel="ugc"، شما به موتورهای جستجو می گویید که این محتوای تولید شده توسط کاربر است.

برای صاحب سایت آسان است که یک تغییر مسیر از صفحه خود به صفحه دیگر ایجاد کند، و حتی می تواند کارهای دستکاری انجام دهد، مانند:

  • آدرس IP خود را به سایت گربه هدایت کنید.
  • هر چیزی که به ،وان آدرس IP شما علامت گذاری نشده است را به یک سایت هر،مه ارسال کنید.

پیوندهای منظم با استفاده از HTML ساده ایجاد می شوند، مانند:

به ،وان یک مالک یا مدیر سایت، شما بر دامنه خود کنترل دارید اما دیگران را کنترل نمی کنید.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.




منبع: https://searchengineland.com/rel-nofollow-ugc-sponsored-links-seo-413534

با گذشت زمان، وقتی شروع به اعتماد به یک کاربر خاص می‌کنید و متوجه می‌شوید که مشارکت‌های او ارزش بسیار زیادی برای جامعه شما ایجاد می‌کند، می‌تو،د ارزش UGC را حذف کنید.

با این حال، هنگامی که محتوا حمایت مالی یا توسط کاربر تولید می شود، این ویژگی ها به ،وان ابزار مفیدی برای کنترل نحوه واجد شرایط بودن لینک ها توسط موتورهای جستجو عمل می کنند.

بیایید فرض کنیم پیوندهای ایجاد شده توسط کاربر دارید اما نمی تو،د اعتدال را مدیریت کنید.

سلام @JohnMu – سوال در مورد ویژگی های پیوند:

در نهایت، اگر پیوندی دارید که نمی‌خواهید موتورهای جستجو ب،ند، می‌تو،د از آن استفاده کنید rel="nofollow" درست مانند نمونه های قبلی.

شما باید خودتان قضاوت کنید و ویژگی های پیوند را بر این اساس پیاده سازی کنید.

استفاده صحیح از این ویژگی ها به شما کنترل بیشتری بر نحوه شناسایی و دسته بندی لینک های خاص توسط موتورهای جستجو می دهد. بیاموزید که چگونه به هر سه این مقادیر مسلط شوید تا پیوندهای موجود در سایت خود را “واجد شرایط” کنید.

اگر این پیوند “معمول” را در سایت خود دارید، می تو،د از گوگل انتظار داشته باشید که پیوند را دنبال کرده و صفحه را بدون واجد شرایط تجزیه و تحلیل کند. این یک لینک استاندارد است که گوگل در مورد آن قضاوت خواهد کرد.

استفاده كردن rel="sponsored" به شما این امکان را می دهد که به موتورهای جستجو بگویید که پیوند اسپم نیست، بلکه حمایت مالی می شود. مرور خط مشی هر،مه گوگل مطمئن شوید که سایت شما به ،وان هر،مه برای کاربرانش دیده نمی شود.

در طول سال ها، من بسیاری از بهترین روش ها را برای استفاده از nofollow یاد گرفته ام ویژگی، مانند:

زم، که ذینفعان ویژگی های پیوند را اضافه می کنند، می تو،د قو،ن و مواردی را ایجاد کنید.

شما می خواهید از آن استفاده کنید rel="ugc" تگ برای:

اگر پیوندی که به آن پیوند می دهید خارجی است، ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید rel="nofollow" ویژگی به ربات‌های جستجوگر می‌گوید که پیوند را دنبال نکنند.

جان مو، از گوگل، که در بخش‌های آینده به او بسیار اشاره خواهم کرد، می‌گوید:

به جای اینکه حرف من را قبول کنید، به بینش مو، در مورد این موضوع گوش دهید:

پیوندها کاربران را به سایت های خارجی می فرستند یا می توانند به صورت داخلی برای نگه داشتن افراد در سایت شما و کمک به موتورهای جستجو برای یافتن بیشتر صفحات شما استفاده شوند.

من توصیه می کنم پیوندهای حمایت شده را به ،وان شناسایی کنید rel="sponsored" زیرا موتورهای جستجو ترجیح می دهند شما این کار را انجام دهید.

<a rel="sponsored" href=" ad</a>

به ،وان مثال، اگر یک بررسی محصول حمایت شده در سایت خود بنویسید، آیا آن را اضافه می کنید rel="sponsored" به لینک؟

وقتی از این پارامتر استفاده می‌کنید، به موتورهای جستجو می‌گویید که «اعتبار رتبه‌بندی» را به صفحه منتقل نکنند.


به ،وان مثال، فرض کنید شما یک وب سایت در مورد گربه ها راه اندازی می کنید، و شخصی به شما پیشنهاد می دهد که 500 دلار تخت گربه خود را در سایت خود تبلیغ کنید.

وی موارد زیر را بیان می کند:

  • گوگل بین آنچه شما می نویسید و آنچه کاربران در سایت شما می نویسند تفاوتی قائل نمی شود.
  • اگر محتوا در سایت شما منتشر شود، برای اه، رتبه بندی استفاده می شود.
  • مدیران وب که محتوای تولید شده توسط کاربر را منتشر می کنند باید قبل از اجازه انتشار آن را تعدیل کنند.
  • مدیران وب‌سایت‌ها می‌توانند قبل از تعدیل، محتوا را فهرست‌بندی کنند <meta name="robots" content="noindex">.
  • قبل از تعدیل پست نمی تو،د پیوندها را تضمین کنید، بنابراین از آن استفاده کنید rel="ugc" صفت.

بسیاری از مردم تمایل دارند در این مورد بحث کنند، اما مو، این را در یک توضیح داد توییت 2022.

اگر اجازه دهید این پیوندها بدون مقدار “rel” من، ،یده شوند، ممکن است شخصی به سایت شما اسپم کند که منجر به کاهش رتبه شود.

دیگران می توانند از هر محتوای تولید شده توسط کاربر برای اسپم ، سایت شما استفاده کنند.

شما می تو،د این سوال و همه پاسخ ها را در توییت زیر مشاهده کنید:

اگر در سناریویی هستید که ممکن است این اتفاق بیفتد، الف rel="sponsored" بر،ب پیوند را به ،وان یک قرارداد پولی شناسایی می کند.

توجه به این نکته نیز ضروری است “nofollow” یک عامل کاهش دهنده نیست. حتی اگر این ویژگی را به یک لینک اضافه کنید، ارزش پیوند را کاهش نمی دهد. در عوض، پیوند دارد نه ارزش.

لینک های داخلی و خارجی موضوعات ضروری هستند که هر سئو باید یاد بگیرد.

اگر نیازی به آنها در سایت خود نمی بینید، نیازی به استفاده از این ویژگی های پیوند ندارید. بسیاری از پست‌های وبلاگ من این ویژگی‌ها را ندارند زیرا به سایت‌های با کیفیت بالا پیوند می‌دهم.

اما دلیلی وجود دارد که می بینید بسیاری از وبلاگ ها بخش نظرات خود را حذف می کنند: هر،مه خارج از کنترل است.

با این حال، بسیاری از کارشناسان صنعت ادعا می کنند که حتی اگر لینک یک nofollow باشد، متوجه افزایش رتبه بندی می شوند.

با گذشت زمان، پیوندهایی را پیدا خواهید کرد که می خواهید برای موتورهای جستجو “توضیح دهید”، مانند:

  • لینک های حمایت شده
  • پیوندهای محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC).
  • لینک های Nofollow

یک یا دو ماه می گذرد و وقتی برگشتید، به وب سایت تورنتی هدایت می شود که نمی خواهید با آن مرتبط شوید.

یک قانون کلی این است که اگر مشخصه‌ای را اضافه می‌کنید که در دسته UGC یا حمایت‌شده قرار نمی‌گیرد، از nofollow استفاده کنید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است