آپلود یک CSV با داده های مشتری تنها اولین قدم در ایجاد استراتژی مخاطب است.
من روی Google Analytics 4 (GA4) تمرکز می کنم زیرا Universal Analytics (UA) در 1 ژوئیه 2023 غروب می کند. داده های تجزیه و تحلیل تاریخی از UA به حساب GA4 جدید شما منتقل نمی شود.
امیدواریم الگوریتم هایی که موضوعات مورد علاقه یک فرد را تعیین می کنند، بهبود یافته باشند. Google Ads نسخه قبلی هدفگیری موضوعات/علاقه را در شبکه نمایش ارائه میکرد و عملکرد در آن کمپینها معمولاً بسیار ضعیفتر از سایر گزینههای هدفگیری مبتنی بر مخاطب بود.
شروع به ساخت چارچوب مخاطبان PPC شخص اول خود کنید
مستقیم ترین راه برای ایجاد داده های مخاطب از طریق پی،ل ردیابی هر پلتفرم است. کوکی های شخص ثالث در حال حاضر حدود دو سال ماندگاری دارند. من شما را تشویق می کنم که شروع به ایجاد یک چارچوب جدید متمرکز بر حریم خصوصی کنید. اما در حال حاضر، اگر میخواهید به پی،لهای ردیابی تکیه کنید، میتو،د – اما ساعت در حال تیکک ، است.
حتی اگر UA برای مدتی بیشتر منبع حقیقت شما باقی بماند، باید از همین الان شروع به ساخت سابقه عملکرد در GA4 کنید.
این دو نوع بخش مخاطب مشابه هستند اما عملکرد متفاوتی دارند. اگر این نوع مخاطبان بخشی از استراتژی شما نیستند، باید هر کدام را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک برای کمپین شما مفید است.
مخاطبان پیشگوی GA4
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
بسیاری از تبلیغ کنندگان هنوز از این روش برای ایجاد مخاطب در PPC استفاده نمی کنند. آنها همچنان در حال ایجاد بخش های مخاطبین و لیست های بازاریابی مجدد بر اساس پی،ل های وب سایت خود هستند.
هنگامی که دادههای مخاطب را در پلتفرمهای تبلیغاتی منتشر کردید، باید بخشهای مخاطب ایجاد کنید تا تبلیغات خود را برای افراد من، هدف قرار دهید.
مطابقت مشتری در گوگل و مایکروسافت
گوگل برای آماده شدن من، برای بازنشستگی کوکی ها به زمان بیشتری نیاز داشت. آنها هنوز روی چارچوبی برای دنیای پس از کوکی کار می کنند. همچنین، با آنها نوسانات قیمت سهام، من فکر می کنم آلفابت (شرکت مادر گوگل) نمی خواست تأثیر منفی بر محصول (Google Ads) بگذارد که نزدیک به 80٪ از درآمد عملیاتی آنها را به همراه دارد.
گوگل به تازگی نسخه جدیدی از تگ گوگل را منتشر کرده است. نسخه جدید تگ جه، به ،وان پی،ل پیاده سازی اصلی برای تمام ویژگی های بازاریابی Google از جمله Google Ads، Google Analytics و SA360 عمل می کند. در حال حاضر، میتو،د از Google Ads و Google Analytics برای پیکربندی بر،ب Google خود استفاده کنید.
در اینجا لیست فعلی مخاطبان پیشگویانه موجود در GA4 آمده است.
- احتمالاً ،یداران 7 روزه سرگردان هستند.
- احتمالاً کاربران 7 روزه دچار مشکل می شوند.
- ،یداران احتمالی 7 روزه
- ،یداران احتمالی برای اولین بار 7 روزه.
- پیشبینیشده 28 روز بیشترین هزینهها.
موضوعات API و حریم خصوصی-اول آینده
بخشهای مخاطب نیز میتوانند در GA4 ایجاد شوند. تبلیغکنندگان میتوانند بر اساس رفتار کاربر وبسایت که در GA4 ردیابی شده است، مخاطب ایجاد کنند. این بخشهای مخاطب را میتوان به Google Ads منتقل کرد که دو سکو به هم وصل شده اند.
تاکتیک های گسترش مخاطب
درباره نویسنده
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
هدف گذاری مخاطبان شخص اول
دادههای جستجو در حال حاضر کمیاب هستند، انواع تطابق کلمات کلیدی در ملغمهای از تطابق گسترده ،یب میشوند، و از دست دادن سیگنال همچنان بر دادههای عملکرد و مدیریت مخاطبان تأثیر میگذارد.
جوزف کرشبام، معاون ارشد آزمایشگاه جستجو و رشد برای 3Q Di،al است. جوزف در طول 20 سال تجربه خود در بازاریابی دیجیتال، با مشاغلی در هر اندازه از SMB ها گرفته تا مقیاس سازم، کار کرده است. جوزف بیش از یک دهه است که به طور منظم در کنفرانس های بازاریابی دیجیتال سخنران بوده است. جوزف یکی از نویسندگان کتاب Wiley/Sybex، “پرداخت به ازای کلیک SEM: یک ساعت در روز” است، که در سال 2010 منتشر شد. در چهار سال گذشته، جوزف میزبان پاد،ت، دانلود دیجیتال 3Q بود که در آن بحث کرد. استراتژی های بازاریابی دیجیتال با رهبران صنعت.