راهنمای یک بازاریاب PPC برای رسانه های خرده فروشی

بازاریابان برای 30 سال در حال جمع‌آوری داده‌های مصرف‌کنندگان بوده‌اند و در این مدت، صنعت شاهد سه موج دیجیتال بزرگ بوده است.

  • اولین موج بزرگ تقریباً در سال 2002 زم، که Google Ads همراه با محصولات مشابه از شرکت هایی مانند مایکروسافت و یاهو شروع به انتشار کرد. 14 سال طول کشید تا غول های فناوری به 30 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی برسند.
  • موج بزرگ دوم در سال 2008 با ظهور رسانه های اجتماعی شروع به جلب توجه کرد. برندهایی مانند متا، توییتر و ردیت 11 سال طول کشید تا 30 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی به دست آورند.
  • موج سوم در سال 2016 با ورود رسانه های ،ده فروشی آغاز شد. این بخش تنها پنج سال طول کشید تا به هدف 30 میلیارد دلاری برسد.
اسکرین شات 2023 06 23 در 14.07.59 800x444

رسانه ،ده فروشی اساساً نوعی جستجوی پولی است. هر ،ب‌وکاری دارای نوعی پیشنهاد جستجوی پولی است که در آن می‌تواند تقاضای موجود را جمع‌آوری کند.

رسانه ،ده فروشی چندین اتصال به مایکروسافت دارد، از جمله:

  • سخت افزار: صفحه نمایش در فروشگاه و ای، با،
  • فعال سازی: IQ، Microsoft Ads، Xander و Netflix را ارتقا دهید
  • اتوماسیون / تحقیق: ChatGBT
  • بینش: PowerBI
  • داده ها: لاجوردی / پروژه او،
  • CDP: بینش مشتری Dynamics 365

درک این موضوع برای بازاریابان PPC بسیار مهم است زیرا رسانه‌های ،ده‌فروشی (معروف به رسانه تجارت) مشتریان را به سمت سایت‌های ،ده‌فروشی سوق می‌دهند که می‌توانند چندین برند و کالا را در یک معامله انجام دهند.

الیزابت مارستونمعاون خدمات استراتژیک بازرگ، در شرکت بازاریابی Tinuiti، بینش خود را در مورد چشم انداز رسانه ،ده فروشی سال 2023 و همه موارد ضروری در جلسه خود در SMX Advanced به اشتراک گذاشت.

با این حال، رسانه های ،ده فروشی با جستجوی پولی تفاوت دارند به این م،ا که به دو دسته در محل و خارج از سایت ت،یم می شوند:

  • در سایت
    • جستجوی حمایت شده (تبلیغات محصول)
    • نمایش بنرها
    • مرور، صفحات دسته بندی
    • کوپن
    • ارائه می دهد
  • خارج از سایت
    • نمایش برنامه ای (به طور ایده آل از طریق یک شبکه انتخاب شده)
    • رسانه های اجتماعی
    • ایمیل / خبرنامه
    • پیامک / اعلان های فشار
    • Google S،pping PLAs
    • OTT

بازاریابی ،ده فروشی چگونه کار می کند؟

رسانه‌های ،ده‌فروشی نیز به روش‌های زیر با گوگل همکاری نزدیکی دارند که مایکروسافت از آن عقب نمانده است:

  • سخت افزار: Pixel and Nest.
  • فعال سازی: DV360، YouTube، Google Ads و SA360.
  • اتوماسیون / تحقیق: Bard and Trends.
  • بینش: Google Analytics و Looker.
  • داده ها: Google Cloud and Pair.
  • CDP: پلتفرم های داده های مشتری و Google Cloud.

بنابراین می تو،د اساساً با Target Roundel برای افزایش فروش در فروشگاه از طریق جستجوهای Google کار کنید تا بودجه بازاریابی خود را پر کنید. این یک انتخاب محبوب برای بسیاری از ،ده فروشان بزرگ مانند Best Buy و Home De، است، اما جزئیاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • محصولی که می فروشید باید در فروشگاه باشد.
  • در اواسط پرواز (فقط ماهانه) از طریق Roundel استفاده کنید.
  • فروش در فروشگاه گنجانده شده است.
  • می تواند مکمل یا رقابتی باشد.
  • “از نظر گزارش دهی یک دقیقه طول می کشد. اما شما در فروش فروشگاه قرار می گیرید. اگر شخصی موجودی محلی را جستجو کند، به فروشگاه می رود و آن را می ،ند زیرا به صورت آنلاین می بینند که در انبار موجود است، آنها فقط به فروشگاه می روند. و آن را ب،ید. و برای آن اعتبار دریافت خواهید کرد. بسیار جالب است. می توانم بگویم از نظر قابلیت ها و آنچه می تواند باشد به آن توجه داشته باشید. من بسیار هیجان زده هستم که نقشه راه آنها برای چه شکلی است. سال آینده.”

ا،ر مردم می دانند که آمازون، والمارت و اینستاکارت در وب سایت های خود مکان های جستجوی پولی دارند. با این حال، ممکن است در مورد مشارکت آنها در برنامه نویسی، نمایش، رسانه های اجتماعی و ،ید گوگل ند،د.

بازاریابان ،ده فروشی این گزینه را دارند که تبلیغات ،ید گوگل را از طریق Target Roundel ،یداری کنند که در SERP های گوگل ظاهر می شود. مشتری، که کلیک می کنند به تجربه target.com منتقل می شوند – اما این توسط شما تامین می شود.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


بازاریابان جستجوی پولی باید چه چیزهایی را بدانند؟

بازاریابی ،ده فروشی ریشه در داده های شخص اولی دارد که توسط شرکت ها در سه دهه گذشته جمع آوری شده است. این داده‌ها بازاریابان را قادر می‌سازد تا مشتریان را بهتر درک کنند، چگونه رفتار می‌کنند و شکلی از آنچه ما می‌د،م بازاریابی ،ده‌فروشی است را شکل داده است.


مارستن در ادامه درباره والمارت صحبت کرد که سال گذشته 3 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی داشت. این شرکت برنامه های بزرگی برای گسترش رسانه های ،ده فروشی در آینده دارد و یک مزیت قابل توجه نسبت به رقبایی مانند فروشگاه های آمازون دارد.

  • او گفت: “این بیش از 4700 نقطه لمسی تنها در ایالات متحده است. به این فکر کنید که مردم چند وقت یکبار برای دریافت م،ومات مراجعه می کنند – من هر بار در خارج و داخل با قابلیت های دیجیتال خود آنجا خواهم بود.”

مسرتن در مورد رابطه رسانه های ،ده فروشی با گوگل افزود:

  • مانند مایکروسافت، اگر شما یک ،ده‌فروش بودید و احتمالاً یک پشته گوگل داشتید که با مجموعه‌ای از قابلیت‌های مختلف در Google کار می‌کردید، می‌تو،د ورود و فعال‌سازی یک برند در چندین کانال یا پلتفرم‌های مختلف را برای یک برند بسیار آسان کنید. اما همچنین، امیدوارم، در نهایت، به نقطه‌ای برسیم که در آن بینش‌ها به روشی قابل هضم و عملی ارائه شوند. من می‌توانم بگویم که ما هنوز روی آن کار می‌کنیم. این یک موج بزرگ است و ما همچنان ادامه می‌دهیم. !”

خوراکی های کلیدی

مارستن در توضیح اینکه چرا رسانه های ،ده فروشی به سرعت تکامل یافته اند، گفت:

  • “اگر در 10 سال گذشته یا بیشتر برای گوگل یا مایکروسافت کار می کردید، احتمالا متوجه شده اید که تغییرات بزرگ زیادی وجود ندارد – برای مثال، ممکن است برخی از شما زم، را به یاد بیاورید که گوگل نام شبکه محتوا را به شبکه نمایش تغییر داد. اینها تغییرات بسیار چشمگیری هستند که در طول زمان نسبت به تبلیغات دیجیتال رخ می دهند.
  • اکنون، وقتی صحبت از رسانه‌های ،ده‌فروشی به میان می‌آید، ما هر شش ماه یا بیشتر یکی از این‌ها را تجربه می‌کنیم. بنابراین به این ترتیب است که با پیش‌روی همه چیز سریع پیش می‌آید و تغییر می‌کند و تغییر می‌کند.»

چرا در فروشگاه هنوز مهم است

فروشگاه هنوز برای رسانه های ،ده فروشی بسیار مهم است زیرا این بخش متفاوت از وب سایت های D2C عمل می کند.

  • “من به فروش در فروشگاه اهمیت می دهم، به فروش در قفسه اهمیت می دهم و به فروش در صندوق خودداری اهمیت می دهم زیرا به آن نقاط لمس دیجیتال اهمیت می دهم.” آنها به ما می گویند که چگونه می خواهیم با مشتری در ارتباط باشیم. و دوباره، “مارستن گفت

مارستن صحبت خود را با بیان چهار نکته کلیدی که می‌خواهد بازاریابان در مورد رسانه‌های ،ده‌فروشی در نظر داشته باشند، به پایان رساند:

  • بسیاری از گزینه های مشابه: شباهت های زیادی از نظر اینکه چه ،ی با چه ،ی کار می کند وجود دارد.
  • کمی درهم ریخته: ما هنوز در حال ساختن هستیم و شباهت هایی با گوگل و مایکروسافت در مورد چگونگی ایجاد قابلیت هایشان وجود دارد.
  • مغازه ها. مغازه ها. مغازه ها: فرصت زیادی برای گره زدن باقی مانده است. به مقدار پولی که از طریق یک فروشگاه انجام می شود و قابلیت های بالقوه از دیدگاه تجربه در فروشگاه فکر کنید.
  • تقاطع PPC (Google و Microsoft) و رسانه های ،ده فروشی را برای همپوش، تماشا کنید: بهتر است باور کنید که وقتی صحبت از رسانه های ،ده فروشی به میان می آید، آنها کنار گذاشته نمی شوند.


منبع: https://searchengineland.com/ppc-marketers-guide-retail-media-428579

این امر به ویژه در ،ده‌فروش، که اقلام ضروری روزمره را نگهداری می‌کنند صادق است و مسیری را برای بازدیدهای منظم چه آنلاین و چه آفلاین فراهم می‌کنند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است