محتوای فصلی بیشتر یک نیاز فوری است که می تواند ویروسی شود یا تعامل سریع در رسانه های اجتماعی ایجاد کند، در حالی که همیشه سبز به بازی طول، کمک می کند. هر دو را می توان به روز کرد که بعداً در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.
چرا محتوای فصلی اهمیت دارد؟
یک موضوع محتوای فصلی تر می تواند «آنچه باید در مورد آنفولانزا در سال 2022 بد،د» باشد، جایی که می تو،د در مورد فصل آنفولانزا در آن سال خاص، علائم و هر گونه اطلاعات مهم دیگر در مورد سویه خاصی از آنفولانزا صحبت کنید.
ویکتوریا شپرد در چهارده سال گذشته در بازاریابی دیجیتال کار کرده است و بر صنایعی مانند تجارت الکترونیک، مراقبت های بهداشتی، تن، اندام، SaaS و آموزش الکترونیکی تمرکز کرده است. او در حال حاضر معاون بازاریابی در سرمایه بیمه، یک شرکت مشاوره مالی و تخصصی، با ،ید هر هفته کمیسیون های آتی آنها به صورت نقدی، باعث رشد آژانس های مدیکر می شود.