راهنمای شما برای بازاریابی محتوای فصلی

محتوای فصلی بیشتر یک نیاز فوری است که می تواند ویروسی شود یا تعامل سریع در رسانه های اجتماعی ایجاد کند، در حالی که همیشه سبز به بازی طول، کمک می کند. هر دو را می توان به روز کرد که بعداً در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

چرا محتوای فصلی اهمیت دارد؟

به غیر از تعطیلات، فصلی بر صنایع منتخب تأثیر می گذارد – جایی که زمان های خاصی از سال محبوب تر از سایرین هستند. فضاهای تن، اندام، مراقبت های بهداشتی و تجارت الکترونیک تنها چند صنعت با فصل هستند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


مزایا

برای ا،ر مشاغل، تعطیلات درآمد را به همراه دارد – و مقدار زیادی از آن. در ایالات متحده، کل هزینه ،ده فروشی در طول فصل تعطیلات 2021، 1.221 تریلیون دلار بوده است. هوش درونی.

همچنین می تو،د از محتوای فصلی موجود بهره ببرید. در حالی که همیشه سبز نیست، محتوای فصلی در یک صفحه قدیمی نمایه شده به راحتی می تواند به روز شود و دوباره مورد استفاده قرار گیرد تا برند شما را ارتقا دهد.

زم، که محتوای فصلی به درستی انجام شود، می تواند افراد جدیدی را به سمت برند شما جذب کند، تعامل را افزایش دهد و آنها را به چرخه کاری یا چرخه فروش شما سوق دهد.

اگر صنعت شما دارای فصل است، این به شما کمک می کند تا تقویم محتوای خود را از قبل برنامه ریزی کنید و به شما زمان برای توسعه و پیاده سازی می دهد. انجام این کار به محتوای فصلی شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو نمایه شود و در خبرنامه ها به اشتراک گذاشته شود. همچنین می تو،د در این زمان از سال تبلیغات ایجاد کنید.

همیشه سبز در مقابل محتوای فصلی

درک تفاوت بین محتوای همیشه سبز و محتوای فصلی بسیار مهم است.

به ،وان مثال، فرض کنید شما یک ارائه دهنده بیمه درم، هستید. در این صورت، ارائه محتوای مفید در طول دوره ثبت نام سالانه (AEP) ضروری است، زیرا زم، از سال است که فردی که قبلاً در یک برنامه ثبت نام کرده است می تواند برنامه خود را تغییر دهد یا فردی که 65 ساله می شود می تواند برنامه ای را انتخاب کند.

مزایای زیادی برای داشتن محتوای فصلی به ،وان بخشی از استراتژی بازاریابی کلی شما وجود دارد، از جمله:

  • اجازه دادن به برند شما برای تبلیغ چیزی خاص، مانند فروش یا عرضه محصول دیگر.
  • به مخاطبان خود در مورد موضوعات مهم آموزش دهید. به این فکر کنید که چگونه صنعت سلامت و تندرستی شروع به عادات سالم جدید در سال جدید را ترویج می کند.
  • مشتریان فعلی خود را وفادار نگه دارید، به خصوص اگر آنها بدانند که شما معمولاً در زمان های خاصی از سال تبلیغات انجام می دهید (ی،ی Amazon Prime Day). همچنین می تواند افراد جدیدی را وارد چرخه فروش شما کند.
  • ارجاعات را افزایش دهید، به خصوص اگر بازاریابی ارجاعی را به ،وان بخشی از استراتژی خود داشته باشید.
  • پاسخ های مثبت و احساسی مخاطبان شما (درست مانند ع، زیر!).

چالش ها

اگر در صنعتی کار می کنید که فصلی بودن یک عامل مهم است، برند شما باید مشارکت کند. در غیر این صورت، ممکن است فرصت های درآمد قابل توجهی را از دست بدهید.

در این مقاله، یاد خواهید گرفت که چرا محتوای فصلی مهم است و نکاتی را برای کمک به برنامه ریزی استراتژی محتوای فصلی خود برای سال دریافت خواهید کرد.

محتوای فصلی چیست؟

درباره نویسنده

در اینجا چند نکته برای تعیین موضوعات محتوای فصلی برای کار وجود دارد.

  • به ترندهای مرتبط یا هشتگ های برتر در رسانه های اجتماعی نگاه کنید تا محتوایی را پیدا کنید که می تو،د در تبلیغات فصلی خود از آنها استفاده کنید.
  • بررسی Google Trends برای اینکه ببینید آیا محتوایی وجود دارد که می تواند شما را الهام بخشد یا به محتوای تاریخی نگاه کنید.
  • جمع آوری اطلاعات در مورد جمعیت شناسی هدف. ممکن است محتوای شما برای «همه بازار هدف ما هستند» من، نباشد، بنابراین خاص باشید.
  • از ابزارهایی مانند Semrush برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی برای یافتن و تجزیه و تحلیل تغییرات کلمات کلیدی استفاده کنید.
  • به داده های تاریخی نگاه کنید تا ببینید محصولات، پست ها یا ترافیک سایت شما در سال های گذشته چگونه تحت تاثیر قرار گرفته است. ممکن است فرصت هایی پیدا کنید که بتو،د بازیافت کنید.
  • توصیفات را مرور کنید یا از مشتریان خود در مورد آنچه که می خواهند ببینند بازخورد دریافت کنید، سپس کپی تهیه کنید.

محتوای فصلی موجود خود را تازه کنید

در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • اگر در تلاش‌های محتوایی خود س، دارید، به گذشته نگاه کنید و محتوای قدیمی را در مورد موضوعات فصلی تجزیه و تحلیل کنید و شروع به توسعه روش‌هایی کنید که می‌تواند در آینده به شما کمک کند.
  • همانطور که قبلا ذکر شد، با این محتوای فصلی پیش بروید. شروع به ساخت محصولات خود کنید و دریابید که چگونه محتوای فصلی می تواند به افزایش تعامل و فروش کمک کند.
  • از افزودن تاریخ به URL های پیرامون محتوای فصلی خودداری کنید. اجتناب از سال ها یا تاریخ ها در URL ها به شما امکان می دهد محتوا را بدون هیچ مشکلی بازیافت کنید.
  • محتوای فصلی تازه شده را به ،وان جدید منتشر کنید. شما مجبور نیستید یک صفحه کاملا جدید ایجاد کنید. به سادگی پست یا صفحه وبلاگ موجود را به روز کنید.

یک موضوع محتوای فصلی تر می تواند «آنچه باید در مورد آنفولانزا در سال 2022 بد،د» باشد، جایی که می تو،د در مورد فصل آنفولانزا در آن سال خاص، علائم و هر گونه اطلاعات مهم دیگر در مورد سویه خاصی از آنفولانزا صحبت کنید.

محتوای فصلی بر موضوعات، روندها و رویدادهایی تمرکز دارد که در همان زمان از سال اتفاق می‌افتند. این نوع محتوا باید سبک زندگی برند شما و صنعتی که در آن هستید را تجسم کند.

محتوای فصلی نیز با چالش هایی همراه است:

  • این امر مست،م سازماندهی شما و تیمتان است – از قبل برنامه ریزی کنید و اطمینان حاصل کنید که محتوا به موقع تولید و اجرا می شود تا مخاطبان شما آن را پیدا کنند.
  • رقابت بر سر تبلیغات وجود دارد. شما باید مطمئن شوید که محتوای شما به اندازه کافی برجسته است تا مردم آن را ببینند و کلیک کنند.
  • ارسال در شبکه های اجتماعی کافی نیست. تمام جنبه های بازاریابی شما، از جمله ایمیل، وبلاگ ها، ویدیوها، و هر چیز دیگری که روی آن سرمایه گذاری می کنید نیز باید به این محتوای فصلی کمک کند.
  • تعیین اه، درست از قبل. اگر می‌خواهید در طول فصل تعطیلات درآمد خود را افزایش دهید، داده‌های خود را جستجو کنید تا محصولات پرفروش خود را بیابید و آن‌ها را تبلیغ کنید، یا شاید یک فروش بسته‌ای در اطراف رویداد فصلی برای جشن گرفتن انجام دهید.
  • خلاق بودن. با این حال، به یاد داشته باشید که تعطیلات معمولی تنها مواردی نیستند که باید روی آنها تمرکز کنید. تعداد زیادی تعطیلات کوچک دیگر وجود دارد که می تو،د تبلیغ کنید، مانند روز پیشتازان فضا یا هفته ملی سگ.

چگونه محتوای فصلی را پیدا کنید که برای برند شما مفید باشد

مثال دیگر تجارت الکترونیک است. بازاریابان می توانند برای بسیاری از تعطیلات، مانند روز پرایم آمازون، روز کارگر، جمعه سیاه و غیره محتوا تولید کنند.

محتوای فصلی نشان می دهد که برند شما نیز مرتبط است و به روز می ماند. نداشتن محتوای فصلی، به خصوص زم، که صنعت شما می تواند از آن استفاده کند، ممکن است به این م،ی باشد که نام تجاری شما کهنه یا نامربوط است.


جدید در زمین موتورهای جستجو

ویکتوریا شپرد در چهارده سال گذشته در بازاریابی دیجیتال کار کرده است و بر صنایعی مانند تجارت الکترونیک، مراقبت های بهداشتی، تن، اندام، SaaS و آموزش الکترونیکی تمرکز کرده است. او در حال حاضر معاون بازاریابی در سرمایه بیمه، یک شرکت مشاوره مالی و تخصصی، با ،ید هر هفته کمیسیون های آتی آنها به صورت نقدی، باعث رشد آژانس های مدیکر می شود.


منبع: https://searchengineland.com/seasonal-content-marketing-guide-387771

محتوای همیشه سبز بیشتر یک بازی طول، مدت است و عمدتاً همیشه مفید است، صرف نظر از زمان سال. یک موضوع همیشه سبز می تواند “آنچه باید در مورد آ،ژی بادام زمینی بد،د” باشد. مهم نیست در چه فصلی از سال آن را تبلیغ می کنید، زیرا افرادی که از آ،ژی به بادام زمینی رنج می برند در تمام طول سال رنج می برند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است