چه چشم اندازهایی به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از پرسپکتیو در عمل آمده است:

گوگل همچنین جزئیات بیشتری در مورد سازندگان این محتوا مانند نام، ع، نمایه یا اطلاعاتی در مورد محبوبیت محتوای آنها نمایش می دهد.
در مورد این تصویر به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از این ویژگی در عمل آمده است:

بر،ب های تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی
به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از تصویری که توسط Midjourney ایجاد شده است، به نظر می رسد. میگوید «تصویر به،وان تولید هوش مصنوعی بر،بگذاری میشود».

گوگل تصاویر را به،وان الگوریتمی تولید شده توسط هوش مصنوعی بر،بگذاری نمیکند، زیرا گوگل هنوز برای تشخیص اینکه آیا تصویری توسط یک ماشین در مقابل یک انسان تولید شده است یا خیر، وجود ندارد. بنابراین گوگل برای استفاده از این بر،ب متا داده به سازندگان تصویر اعتماد دارد.
گوگل توضیح داد که وقتی روی فیلتر پرسپکتیو ضربه می زنید، ویدیوها، تصاویر و پست های نوشتاری طول، و کوتاه بیشتری خواهید دید که افراد در تابلوهای بحث، سایت های پرسش و پاسخ و پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند.
جستجوگران میخواهند پاسخهایی را از افرادی ببینند که دیدگاههای شخصی خود را به اشتراک میگذارند و این پاسخها در یک رابط کاربری ارائه میشوند که برای جستجوگر جوانتر دوستانهتر و قابل مصرفتر است.
گوگل همچنین نشانه گذاری جدیدی را برای صاحبان سایت منتشر می کند تا تصاویر خود را به ،وان تولید شده توسط هوش مصنوعی بر،ب گذاری کنند.
این هست راه اندازی در نتایج جستجوی ،یسی ایالات متحده
درست مانند گوگل درباره این نتیجه برای نتایج جستجوی معمولی مبتنی بر متن، گوگل نیز «درباره این تصویر» را راهاندازی میکند. در مورد این تصویر زم، که تصویر و تصاویر مشابه برای اولین بار توسط گوگل ایند، شده اند، به شما نشان می دهد که ممکن است ابتدا تصویر در کجا ظاهر شده باشد و در کجا می تو،د تصویر را ببینید، مانند سایت های خبری، اجتماعی یا سایت های دیگر.
همچنین، این نشانهگذاری فقط برای تصاویر کار میکند، نه برای متنهای تولید شده توسط هوش مصنوعی.
گوگل یک فیلتر دیدگاه جدید اضافه کرد که به جستجوگران امکان می دهد نتایج جستجوی خود را برای نمایش نتایج از ویدئوها، وبلاگ ها و انجمن ها فیلتر کنند. لیز رید، معاون جستجو در گوگل، به Search Engine Land گفت: این نتایج با هدف نشان دادن “تجربه زیسته” بیشتر به افراد در مورد جستجوهایشان انجام می شود.
گوگل چند ویژگی جدید را به جستجوی Google موجود در I/O، علاوه بر تجربه تولیدی جدید جستجوی Google، اعلام کرد. این ویژگی های جدید شامل پرسپکتیو، در مورد این تصویر و بر،ب های تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی است.
دیدگاه ها
ما در اوایل دیدگاههای آزمایش گوگل را دیدیم، اما این دو نمونه با آنچه در اینجا توضیح دادیم متفاوت است. من اینو دیدم تست هفته گذشته. گوگل گفت این در “هفته های آینده” منتشر می شود.
درباره این تصویر
این تغییرات رابط کاربری جدید ممکن است بر ترافیک و دید سایت شما تأثیر بگذارد. بنابراین مراقب باشید تا ببینید آیا سایت شما برای برخی یا همه این نتایج نشان داده می شود یا خیر.
پوشش بیشتر برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه Google امروز در I/O در جستجو اعلام کرد، به داستان های کوتاهتر همراه ما مراجعه کنید:
منبع: https://searchengineland.com/new-google-perspectives-about-this-image-and-ai-generated-image-labels-413665
این یک بر،ب متا داده جدید خواهد بود و باید به صورت دستی توسط صاحبان سایت و ناشران اضافه شود. در نتایج جستجوی تصویر، گوگل نشان خواهد داد که آیا تصویری با هوش مصنوعی تولید شده است یا خیر.
فنی. گوگل به ما گفت که نشانه گذاری برای بر،ب خودکار تولید شده توسط هوش مصنوعی بر اساس استانداردهای فنی خواهد بود IPTC. این شبیه به این خواهد بود که Google Images قبلاً اطلاعات خاصی را بر اساس فراداده تصویر نشان می دهد.