
بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1404
دیدگاه های جدید گوگل، در مورد این تصویر و برچسب های تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی
همچنین، این نشانه گذاری فقط برای تصاویر کار می کند، نه برای متن های تولید شده توسط هوش مصنوعی.
ما در اوایل دیدگاه های آزمایش گوگل را دیدیم، اما این دو نمونه با آنچه در اینجا توضیح دادیم متفاوت است. من اینو دیدم تست هفته گذشته. گوگل گفت این در "هفته های آینده" منتشر می شود.
درباره این تصویر
جستجوگران می خواهند پاسخ هایی را از افرادی ببینند که دیدگاه های شخصی خود را به اشتراک می گذارند و این پاسخ ها در یک رابط کاربری ارائه می شوند که برای جستجوگر جوان تر دوستانه تر و قابل مصرف تر است.
این یک بر،ب متا داده جدید خواهد بود و باید به صورت دستی توسط صاحبان سایت و ناشران اضافه شود. در نتایج جستجوی تصویر، گوگل نشان خواهد داد که آیا تصویری با هوش مصنوعی تولید شده است یا خیر.
در مورد این تصویر به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از این ویژگی در عمل آمده است:

بر،ب های تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی
این تغییرات رابط کاربری جدید ممکن است بر ترافیک و دید سایت شما تأثیر بگذارد. بنابراین مراقب باشید تا ببینید آیا سایت شما برای برخی یا همه این نتایج نشان داده می شود یا خیر.
گوگل همچنین نشانه گذاری جدیدی را برای صاحبان سایت منتشر می کند تا تصاویر خود را به ،وان تولید شده توسط هوش مصنوعی بر،ب گذاری کنند.
گوگل توضیح داد که وقتی روی فیلتر پرسپکتیو ضربه می زنید، ویدیوها، تصاویر و پست های نوشتاری طول، و کوتاه بیشتری خواهید دید که افراد در تابلوهای بحث، سایت های پرسش و پاسخ و پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند.
پوشش بیشتر برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه Google امروز در I/O در جستجو اعلام کرد، به داستان های کوتاهتر همراه ما مراجعه کنید:
منبع: https://searchengineland.com/new-google-perspectives-about-this-image-and-ai-generated-image-labels-413665
به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از تصویری که توسط Midjourney ایجاد شده است، به نظر می رسد. می گوید «تصویر به ،وان تولید هوش مصنوعی بر،ب گذاری می شود».

گوگل یک فیلتر دیدگاه جدید اضافه کرد که به جستجوگران امکان می دهد نتایج جستجوی خود را برای نمایش نتایج از ویدئوها، وبلاگ ها و انجمن ها فیلتر کنند. لیز رید، معاون جستجو در گوگل، به Search Engine Land گفت: این نتایج با هدف نشان دادن "تجربه زیسته" بیشتر به افراد در مورد جستجوهایشان انجام می شود.
چه چشم اندازهایی به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از پرسپکتیو در عمل آمده است:

درست مانند گوگل درباره این نتیجه برای نتایج جستجوی معمولی مبتنی بر متن، گوگل نیز «درباره این تصویر» را راه اندازی می کند. در مورد این تصویر زم، که تصویر و تصاویر مشابه برای اولین بار توسط گوگل ایند، شده اند، به شما نشان می دهد که ممکن است ابتدا تصویر در کجا ظاهر شده باشد و در کجا می تو،د تصویر را ببینید، مانند سایت های خبری، اجتماعی یا سایت های دیگر.
گوگل تصاویر را به ،وان الگوریتمی تولید شده توسط هوش مصنوعی بر،ب گذاری نمی کند، زیرا گوگل هنوز برای تشخیص اینکه آیا تصویری توسط یک ماشین در مقابل یک انسان تولید شده است یا خیر، وجود ندارد. بنابراین گوگل برای استفاده از این بر،ب متا داده به سازندگان تصویر اعتماد دارد.
فنی. گوگل به ما گفت که نشانه گذاری برای بر،ب خودکار تولید شده توسط هوش مصنوعی بر اساس استانداردهای فنی خواهد بود IPTC. این شبیه به این خواهد بود که Google Images قبلاً اطلاعات خاصی را بر اساس فراداده تصویر نشان می دهد.
چرا ما اهمیت می دهیم
گوگل همچنین جزئیات بیشتری در مورد سازندگان این محتوا مانند نام، ع، نمایه یا اطلاعاتی در مورد محبوبیت محتوای آنها نمایش می دهد.
این هست راه اندازی در نتایج جستجوی ،یسی ایالات متحده
گوگل چند ویژگی جدید را به جستجوی Google موجود در I/O، علاوه بر تجربه تولیدی جدید جستجوی Google، اعلام کرد. این ویژگی های جدید شامل پرسپکتیو، در مورد این تصویر و بر،ب های تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی است.