دکوراسیون مغازه ظرف فروشی

اگر لباس های سرگرم کننده و رنگارنگی می فروشید ، نور شما می تواند کل صفحه نمایش را روشن کند تا رنگ پاپ شود. دکوراسیون بوتیک و فروشگاه در فروش آن تاثیر بسیار زیادی می گذارد که حتما باید به آن توجه کنید ، اول اینکه مدرن بودن و به روز بودن مغازه ی شما بسیار مهم است که باید به آن متناسب با نوع محصولی که میفروشید هماهنگ کنید به عنوان مثال اگر فروشگاه پوشاک رسمی برای آقایان است پس باید دکوراسیون و سبک خود را رسمی تر و کلاسیک طراحی کنید و اگر لباس زنانه ی مجلسی می باشد از دکور های باشکوه استفاده کنید یا برای دکور مغازه شورت و سوتین به علت محدودیتی که دارد از رنگ بندی متنوع همراه با سادگی استفاده کنید . ۲۰- در طراحی دکوراسیون داخلی این مغازه نیز شاهد طراحی یک سقف خاص و منحصر به فرد هستیم که توجه مشتریان را به خود جلب می کند . امنیت فیزیکی فروشگاه برنج فروشی خود را می توانید با استفاده از ابزار امنیت الکترونیک تکمیل کنید. ۱۳- مدل دیگری از دکوراسیون عینک فروشی که آرشیتکت از لوسترهای باشکوهی برای دیزاین این فضا استفاده کرده است . همچنین علاوه بر اینکه فضا باید مرتب و سازماندهی شده باشد، باید در نظر داشته باشید که وجود یک انبارکوچک برای نگهداری لوازم و محصولات اجباری است.

دکوراسیون تجاری با جذب مشتری و میزان فروش ارتباط مستقیمی دارد و تاثیر زیادی در شهرت و موفقیت های برند و کار و تجارت مورد نظر دارد. طراحی ویترین و یا دکوراسیون مغازه یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت تجاری یک کسب و کار می باشد. یکی از مهم ترین شاخصههای صنعت پوشاک ایران، صنعت تولید شال و روسری است. سعی کنید لباس هارا طوری در مغازه قرار دهید تا مشتری ها در هنگام ورود به مغازه نیاز شدید به لباس در خود احساس کنند.بعد از چیدن مناسب لباس ها در مغازه نور پردازی مناسب مغازه تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون مغازه دارد.سعی کنید اطراف لباس هارا با نورپردازی مناسب شیک و زیباتر نشان دهید.همچنین نورپرددازی کل دیوار های مغازه یک محیط شیک درست میکند که مشتری را به خوبی جذب میکند.بهترین و شیک ترین لباس ها را در بهترین جای مغازه قرار دهید تا بهتر در دید مشتری ها باشد. یکی از عوامل بسیار مهم که باعث جلب توجه مشتریان و زیباتر به نظر رسیدن طلا و جواهرات میشود، نور زیاد و البته انعکاس نور است. برای راحتی مشتریان و اینکه احساس کنند به جای خرید به یک هتل 5 ستاره آمدهاند که قرار است با خیال راحت به تماشای جواهرات ارزنده بنشینند، بهتر است از مبلمانها و یا صندلیهای راحتی با رنگ خاص و زیبا استفاده کنید.

تکنیکهای ذکر شده در طراحی دکوراسیون فضای تجاری باید به طوری استفاده شود که مشتری متوجه تاکید بر یک محصول یا قسمت مخصوصی از فروشگاه شود؛ در نتیجه توجه مشتری به صورت از پیش برنامه ریزی شده به کالا یا نقطه مورد نظر مجموعه تجاری جلب خواهد شد. از دیگر ویژگی های دکوراسیون مغازه همان طور که در بالا هم به آن اشاره شد این است که متناسب با شرایط و موقعیت مغازه و نیاز مشتریان به نوع محصول یا اجناس فروشی طراحی می شود و این هماهنگی و تناسب در بازار تجارت بسیار حائز اهمیت است که طراحان دکوراسیون مغازه به آن توجه بسیار زیادی می کنند. طراحی داخلی هر مغازهای مثلا مغازه لباس فروشی (بوتیک) هرچه قدر گیراتر و جذابتر باشه، آدما بیشتر دوست دارن اونجا بمونن و وقت بیشتری رو برای بازدید از کالاها یا خدمات شما بذارن. در این مقاله قصد داریم انواع چیدمان دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید. حتمی لباس هارا به خوبی در مغازه بچینید تا بتواند مشتری را به خوبی جذب کند. هر چه قنادی شما ظاهر زیباتری داشته باشد، افراد بیشتری جذب مغازه شما شده و به طور قطع فروش شما نیز افزایش خواهد یافت.

شما با این کار حرفه ای و متفاوت در بین هم صنفی خود به نظر میرسید. آشپزخانه و پذیرایی در مدل های چوبی. اگر دکور چوبی طراحی شود، نیاز به یک رنگ ثابت برای ویترین پاکت های خرید و حتی قاب آیینه که بسیار ضروری است و… استفاده از محصولات چوبی در کافی شاپ ها باعث حس آرامش بیشتری به مخاطب می شود. جالب است بدانید که بهترین نوع ویترینها، ویترینهای یک طبقهای هستند زیرا میتواند شیرینیها و کیکها را به خوبی در معرض نمایش قرار دهند. همانطور که پیشتر گفتیم، انعکاس نور بحث زیباییشناسی دیگری است که استفاده از آن در دکوراسیون طلا فروشی میتواند باعث جلب توجه مشتریان شود. طراحیهای مدرن بسیاری وجود دارند که میتواند حالوهوای فروشگاه را تغییر دهند. اگر قرار باشد از یک قفسه بندی قدیمی یا همان گونی و پلاستیکهای بسته بندی محصولات برای ارائه محصولات بهره ببرید، خب فضای زیادی از فروشگاه را به همین شکل اشغال خواهید کرد.

برای اجرای این نورها با توجه به سلیقه ای که دارید بهتر است از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا نتیجه عکس به همراه نداشته باشد.برای اینکه با نکات طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و رنگ آمیزی آن آشنا شوید شما را به تماشای این ویدئو دعوت می کنیم. مثلا در تصویر زیر قفسهها شش ضلعی و مانند کندوی عسل هستند که فضا را خاصتر کرده است. علاوه بر این رعایت این نکته باعث می شود آرامش را در آنجا حکم فرما کنید. همچنین لازم است که بدانید، چیدمان اجناس در فروشگاه تاثیر بسزایی در جذب مشتری خواهد داشت.

بهتر است قبل از هر گونه اقدامی به بخش های مختلف خانه سری بزنید و اگر وسیله ای بلا استفاده دارید از خانه خارج نمایید. در واقع می توان اینگونه گفت که دکوراسیون ویترین فروشگاه دقیقاً همان قلابِ جذب مخاطب است در نتیجه باید در تزیین این قلاب هر اندازه می توان حرفه ای تر عمل طراحی دکوراسیون داخلی مغازه با چوب کرد. قیمت این محصولات با توجه به تاثیر نرخ ارز و دلار و همچنین تورم موجود در جامعه افزایش و یا کاهش می یابد در نتیجه برای اطلاع از قیمت روز این محصولات می توان از طریق فضای مجازی اقدام کرده و بهترین انواع کالاها را خریداری نمود. به دلیل اینکه لازم است در برخورد اول جلب توجه بسیاری از مشتریان را به همراه داشته باشد. رعایت اصول مهم در طراحی دکوراسیون مغازه ها و مراکز تجاری بسیار مهم است و تنها کسانی که از دانش، آگاهی و تجربه ی کافی برخوردار باشند، می توانند این کار را به بهترین شکل انجام دهند و آنچه ایده آل است را فراهم آورند. انتخاب دکوراسیون مغازه شیک و مناسب یکی از مهم ترین مواردی است که باید همه کسانی که به این شغل مشغول هستند به آن توجه نمایند و برای داشتن بهترین و مناسب ترین دکوراسیون همه موارد و اصول را رعایت نمایند.

بهترین اجناس هم اگر به شکلی مناسب به مشتری ارائه نشوند فروش خوبی نخواهند داشت. بنابراین، طراحی دیوار سمت راست در دکوراسیون مغازه، نقش بسزایی در درک کلی مشتری از مغازه شما خواهد داشت. ۲- در طراحی این مغازه از پارچه های رنگی برای دیزاین ویترین استفاده شده است . معمولا طراحی دکوراسیون مغازه به سبک معماری مدرن هزینه کمتری نسبت به سبک هایی چون معمری کلاسیک دارد . مشتریان و خریدارانی که در مغازه ها و پاساژها به دنبال جنس و محصول مورد نیاز خود می گردند، معمولا کشش و گرایش خاصی نسبت به مغازه هایی که دکوراسیون شیک وزیباتری نسبت به بقیه مغازه ها دارند، پیدا می کنند و در وهله ی اول به داخل مغازه هایی با دیزاین و دکوراسیون زیبا و محصولات لوکس می روند. همچین در زمان های تعیین شده نسبت به شارژ نمودن این کپسول ها اقدام کنید تا همیشه فروشگاهی ایمن داشته باشید.

در مورد انعکاس نور در موارد بعدی توضیح خواهیم داد اما در مورد نور بهتر است به نسبت ابعاد فضای خود نوری را انتخاب کنید که در عین زیباتر کردن فضا، چشم مشتریان را اذیت نکند. شعار خلق طرح هایی جدید است و نه الگو برداری از طرح های دیگران به همین سبب معتقد هستیم با ما می توانید بهتر و سریع تر دیده شوید چرا که طرح هایی که برایتان انتخاب خواهیم کرد را تا به حال نمونه ان در جایی اجرا نشده است و در واقع شما اولین نفری هستید که از طرحی که برایتان پیاده سازی می کنیم استفاده خواهید کرد.در این خصوص و برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۰۰۹۱۲۸۹۳۷۹۳۸ و یا ۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.ما پیشنهاد می کنیم حتما یک بار به دفتر شرکت آرک مایان مراجعه کرده و از آخرین طرح های اجرا شده ودستاوردهای شرکت بازدید به عمل آورید. تمامی این موارد در کنار ایده های جذاب و زیبا که با فضای داخلی و اجناس فروشی هم خوانی داشته باشد، به روند فروش و حتی برند سازی محصول کمک بسیار زیادی کرده و حتی صاحبین مشاغل را در عرصه ی رقابتی پیشتاز خواهد کرد. طراحی دکوراسیون مغازه باید تا حدی زیبا و با کیفیت باشد که علاوه بر چیدمان صحیح و زیبا، بتواند حس خوبی را به مشتریان انتقال داده و آن ها را به درون مغازه جذب نماید و این طراحی باید با توجه به موقعیت مغازه ها و نیاز های مشتریان انجام شود تا بتواند مغازه داران را در پیشبرد اهداف خود کمک نماید.

به خصوص اگر از نور مخفی نیز در این فضاها به شکل مناسبی استفاده شود . پیشنهاد میشود منابع نور را متعدد انتخاب کنید و از تجمع نور در یک نقطه جلوگیری کنید. بهتر است میز پیشخوان مغازه پوشاک کنار درب ورودی نباشد زیرا که هنگام ورود حس خوبی نمی دهد ، پس سعی کنید میز را در گوشه و دور از درب ورودی قرار دهید و در انتخاب سایز و اندازه ی آن هم دقت کنید که متناسب برای فضای مغازه باشد ، اگر مغازه ی کوچکی دارد هرگز از پیشخوان های بزرگ یا پیشخوان با طول زیاد استفاده نکنید. تصور کنید اگر قرار باشد برای خودتان یک ملک تجاری یا یک مغازه خریداری کنید، ترجیح می دهید نمای زیبایی داشته باشد یا نمای نامطلوب؟ استفاده از اشکال هندسی دیگر میتواند زیبایی فضا را چندین برابر کند. هرکسی که به قصد خرید به لباس فروشی برود با دیدن لباس ها میتواند برای خود لباس انتخاب کند و یا اصلا قصد خرید ندارد با دیدن لباس ها جذب آن ها شده و میخرد. در مغازه هایی از جمله عینک فروشی رنگ بندی سفید بهتر از هر رنگ دیگری ، عینک ها را به نمایش ، برای مشتری میگذارد . نکته ی بسیار مهم برای دکوراسیون بوتیک ها نورپردازی می باشد که به شدت در انتخاب مشتری تاثیر گذار است هرگز مغازه ی خود را کم نور و تاریک نکنید ، مغازه باید با نورپردازی درست پر از انرژی و روشن باشد که برای این موضوع به نورپردازی و تزیین اتاق پرو هم دقت کنید ، نکته ی بعدی قرار دادن فضایی برای استراحت و نشستن مشتری می باشد که با این کار حس بهتری به آن ها می دهید که باعث می شود با حال بهتری بتوانند انتخاب کنند .

یک – ویترین، مهم ترین ابزار تبلیغات کسب و کار شماست. فروشگاه برنج مکانی است که در آن یکی از محصولات غذایی مهم عرضه می شود و به همین دلیل باید در حین دریافت پروانه کسب، مجوز بهداشت را برای این مورد نیز تهیه نمود. ارائه ی ایده های جذاب و خلاقانه در دنیای تجارت و کسب و کار بسیار حائز اهمیت است و امروزه دکوراسیون مغازه عامل اصلی برای جذب مشتری بیشتر و فروش بیشتر صاحبان مشاغل و حتی ایجاد ارتباط بهتر بین فروشنده و مشتری می باشد. نظم یکی از موضوعهایی است که باعث جذب مشتری به ویترین و داخل مغازه میشود. پس سعی کنید دکوراسیون مغازه را طوری انتخاب کنید که همه ی لباس ها در دید مشتری ها باشد تا بتوانند به خوبی آن هارا انتخاب کنند. برای پوشش دیوارها شما میتوانید از انواع متریال های مختلف استفاده بفرمایید که انتخاب بین آن ها هم بستگی به سلیقه شما داشته و هم نوع باری که میخواهید در این فضا نمایش بدهید .بنا به نورپردازی و سبک اجناس میتوان طراحی های مختلفی را برای فضای شما با کمک تنوع بالای متریال های موجود اعم از دیوارپوش های سنگی یا پی وی سی و یا آجری انجام داد که هر کدام نیز زیبایی های خاص خود را داشته و در نهایت باید به این موضوع دقت کنید که کدامیک بهتر کار شمار ا نمایش یا به عبارتی پرزانت خواهد کرد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است