زم، که میخواهید ترافیک هدفمندی را از موتورهای جستجو دریافت کنید، کلمات کلیدی باید طول، باشند. زم، که میخواهید برای عبارات عمومی رتبهبندی کنید تا آگاهی برند را به جای تبدیلها افزایش دهید، باید از کلمات کلیدی کوتاه استفاده کنید.
در این مقاله، ما قصد داریم سوال کلیدواژه های دم بلند در مقابل دم کوتاه را بررسی کنیم.
یک استراتژی خوب برای دنبال ، سئو و PPC این است: هر چه وب سایت شما جدیدتر باشد، کلمات کلیدی باید طول، تر باشند زیرا به اعتبار زیادی برای رتبه بندی در موتورهای جستجو نیاز ندارند و هزینه به ازای هر کلیک (CPC) کمتری دارند.
برای راهنمایی ها و ایده های بیشتر در مورد انتخاب طول کلمات کلیدی خود، راهنمای من در مورد نحوه انتخاب کلمات کلیدی من، برای سئو را بررسی کنید.
درباره کلمات کلیدی Long Tail و S،rt Tail بیشتر بد،د
هر دو کلیدواژه s،rt tail و long tail مزایا و معایب خود را دارند، بنابراین شما باید گزینه ای را انتخاب کنید که برای وضعیت فعلی وب سایت شما منطقی تر باشد.
ارائه بهترین نکات سئو …
منبع: https://seochatter.com/long-tail-vs-s،rt-tail-keywords/
تحقیق کلمات کلیدی بخش مهمی از هر کمپین بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا پرداخت به ازای کلیک (PPC) است و انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای وب سایت شما برای رشد طول، مدت بسیار مهم است.
مثالهای کلیدواژه دم بلند شامل 4 یا چند کلمه مانند «جوراب دویدن ارزان ب،ید»، «هتلها در آستین تگزاس»، «رنگ علف چیست»، «اردکها چگونه میخورند»، «بهترین پودر پروتئین برای ،ن» و سایر عبارات کلیدی دم بلند که موضوعات خاصی را پوشش می دهد.
مثال های کلمه کلیدی دم کوتاه چیست؟
(برای جزئیات بیشتر، این لیست کامل از مزایای کلمات کلیدی دم بلند برای سئو را ببینید.)
معایب کلمات کلیدی دم بلند
- کمترین حجم جستجو
- شناخت برند کمتری ایجاد می کند
- صفحات وب بهینه شده برای کلمات کلیدی دم بلند معمولا فقط برای یک عبارت خاص و تغییرات نزدیک از آن رتبه بندی می شوند
- هنگام تمرکز بر استراتژی کلمه کلیدی طول،، به صفحات وب زیادی در یک سایت نیاز دارد
کلمات کلیدی باید بلند باشند یا کوتاه؟
(برای جزئیات بیشتر و نمونه هایی از کلمات کلیدی کوتاه به صفحه م،ی کلمات کلیدی عمومی مراجعه کنید.)
آیا کلمات کلیدی Long Tail بهتر هستند؟
پیوندهای زیر در مورد کلمات کلیدی طول، و دم کوتاه و نحوه استفاده موثر از آنها برای بهینه سازی موتور جستجو توضیح بیشتری می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوعات استفاده کنید.
خلاصه کلمات کلیدی دم بلند در مقابل دم کوتاه
یک کلمه کلیدی باید حدود 3-5 کلمه باشد تا بیشترین تأثیر را از تلاش های SEO و PPC خود داشته باشید. کلمات کلیدی در این طول دارای ،یب خوبی از حجم ترافیک، هدف جستجو، رقابت کمتر و تبدیل بیشتر نسبت به کلمات کلیدی با یک کلمه یا بیش از شش کلمه هستند.
همانطور که وب سایت شما پیر می شود، اعتبار ایجاد می کند و بک لینک های بیشتری تولید می کند، کلمات کلیدی کمتری را می تو،د دنبال کنید زیرا رتبه بندی در موتورهای جستجو برای شرایط رقابتی تر آسان تر می شود و ممکن است بودجه شما به شما اجازه دهد هزینه های CPC بالاتری را بپردازید.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
کلمات کلیدی دم بلند در مقابل دم کوتاه
مثال های کلیدواژه دم کوتاه شامل 1 یا 2 کلمه مانند “تخم مرغ”، “بازاریابی”، “کفش”، “سگ”، “غذای گربه”، “،ید لپ تاپ”، “فست فود”، “هتل های شیکاگو”، “آب و هوای میامی”. “، “عینک آفتابی ارزان”، “خفاش بیسبال” و دیگر اصطلاحات کلیدواژه دم کوتاه که موضوعات گسترده ای را پوشش می دهد.
کلمه کلیدی دم کوتاه مزایا و معایب
مزایای کلمات کلیدی دم کوتاه
- بالاترین حجم جستجو
- بیشترین آگاهی از برند را ایجاد می کند
- افراد را در بالای قیف بازاریابی جذب می کند
- صفحات وب بهینه سازی شده برای کلمات کلیدی دم کوتاه می توانند برای طیف گسترده ای از اصطلاحات رتبه بندی شوند
معایب کلمات کلیدی دم کوتاه
- بیشترین رقابت برای SEO و PPC
- موضوعات متمرکز به جای هدفمند
- کمترین نرخ تبدیل
- محتوای صفحه وب معمولاً باید طول، باشد (مثلاً 3000 کلمه یا بیشتر)
کلمه کلیدی دم بلند مزایا و معایب
مزایای کلمات کلیدی دم بلند
- کمترین رقابت برای SEO و PPC
- بالاترین نرخ تبدیل
- می تواند به سرعت در موتورهای جستجو بدون بک لینک زیاد رتبه بندی کند
- افراد را در انتهای قیف بازاریابی جذب می کند
- محتوای صفحه وب همیشه نباید طول، باشد (مثلاً 500-1000 کلمه)
کلمات کلیدی دم بلند هم برای کاربران و هم برای صاحبان سایت بهتر هستند زیرا نتایج بهتری را از موتورهای جستجو و کمپین های پرداخت به ازای کلیک (PPC) دریافت می کنند. کلمات کلیدی دم بلند نیز برای سئو بهتر هستند زیرا رقابت کمتری برای هر عبارت کلیدی وجود دارد.
همانطور که متوجه شدید، تفاوت اساسی بین کلمات کلیدی دم کوتاه و دم بلند، تعداد کلماتی است که هر عبارت یا عبارت را تشکیل می دهند. با این حال، بسته به سن وب سایت شما، بودجه تبلیغاتی و تجربه با سئو، تعیین می کند که آیا باید در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود بر روی کلمات کلیدی دم دراز در مقابل کلمات کلیدی دم کوتاه تمرکز کنید.