دستورالعمل‌های نمایه کسب‌وکار Google برای شامل محصولات به‌روزرسانی شدند

درباره نویسنده

،ب‌وکارهای ،ده‌فروشی اکنون می‌توانند محصولات درون فروشگاهی را به فهرست‌های نمایه ،ب‌وکار Google خود اضافه کنند.

ادامه مطلب بخش محصولات جدید توسط استفان سومبوراک در توییتر مشاهده شد. می‌تو،د درباره راه‌اندازی محصولات در نمایه ،ب‌وکار Google خود اطلاعات بیشتری ،ب کنید اینجا.

نحوه افزودن محصولات دو راه برای افزودن محصولات به نمایه ،ب و کار شما وجود دارد.

Google دستورالعمل‌های نمایه‌های ،ب‌وکار را با بخش جدیدی به‌روزرس، کرد: محصولات.

برای پیش‌نمایش نحوه نمایش محصولات برای مشتریان در جستجوی Google، مدیران می‌توانند حدود یک یا دو دقیقه پس از آپلود، روی مشاهده آن در Google کلیک کنند.

دستورالعمل های مورد نیاز ،ده‌فروشان و تبلیغ‌کنندگ، که می‌خواهند محصولاتی را به نمایه‌های تجاری خود اضافه کنند، باید دنبال کنند سیاست های تبلیغات ،ید.

چگونه کار می کند. وقتی مشتریان نمایه ،ب‌وکار را جستجو می‌کنند، اگر از جستجوی Google استفاده می‌کنند، می‌توانند چرخ فلک محصولات (در برنامه تلفن همراه Maps) یا چرخ فلک و برگه «محصولات» را بیابند.

چرا ما اهمیت می دهیم. اجازه دادن به ،یداران برای مرور اقلام و قیمت‌ها قبل از ورود به فروشگاه می‌تواند به افزایش بازدید و فروش مشتریان جدید و بازگشت‌کننده کمک کند. با نزدیک شدن به فصل ،ید تعطیلات، ،ده‌فروشان و تبلیغ‌کنندگ، که می‌توانند محصولاتی را به نمایه‌های ،ب‌وکار Google خود اضافه کنند و می‌خواهند بیشتر دیده شوند، باید در اسرع وقت این کار را انجام دهند.


گوگل از شما می خواهد که اطلاعات محصول را به نمایه های تجاری خود اضافه کنید!

جدید در زمین موتورهای جستجو

علاوه بر این، Google به محصولات تحت نظارت مانند:

  • الکل
  • تنباکو
  • قمار
  • خدمات مالی
  • داروسازی
  • مکمل های تایید نشده
  • تج،ات بهداشتی و پزشکی

1/3

— استفان سومبوراک (@StefanSomborac) 30 آگوست 2022

یا:
1.) به صورت دستی محصولات را با ویرایشگر محصول (در نمایه ،ب و کار خود) اضافه کنید
– یا –
2.) محصولات را با استفاده از Pointy اضافه کنید

با برگه “محصولات”، مشتریان می توانند:

  • برای مشاهده جزئیات محصول، روی کارت محصول ویژه کلیک کنید.
  • برای مشاهده نمای کلی روی دسته بندی محصول کلیک کنید.
  • برای مشاهده جزئیات محصول، روی یک محصول در دسته بندی محصول کلیک کنید.
  • برای ،ب اطلاعات بیشتر چت کنید یا با شما تماس بگیرید یا برای سفارش آنلاین روی دکمه منتهی به وب سایت خود کلیک کنید.
  • در صورت وجود مشکلات حقوقی یا حق چاپ بازخورد ارائه دهید.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-business-profile-guidelines-updated-to-include-،ucts-387633

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است