درک سه مرحله آگاهی مخاطبان آنلاین شما

درک مراحل مختلفی که مشتریان بالقوه شما در آن قرار دارند و اینکه چگونه آنها محصولات/خدمات شما را جستجو می کنند (هم به طور مستقیم و هم غیرمستقیم) به شما دقت می کند تا آنها را بهتر هدف قرار دهید. این مراحل آگاهی، توجه و تصمیم گیری است. فقط دانستن این موارد کافی نیست، شما نیاز دارید تعادل.

این مقاله سه مرحله اصلی آگاهی از ترافیک آنلاین، نوع محتوای من، و روشی برای ممیزی محتوای موجود را به شما نشان می دهد. به یاد داشته باشید، هر مشتری به یک سفر می رود. این در مورد این است که مطمئن شوید وقتی آنها آماده تبدیل هستند در خط پایان هستید.

اهمیت دانستن مراحل آگاهی

حالا، ما را تحمل کنید، اما به این پاسخ دهید: آیا می خواهید اسکیت های غلتکی را به یک نوزاد تازه متولد شده یا والدینش بفروشید؟ کمی افراطی، بله، اما گاهی اوقات اینها بهترین نمونه ها را می سازند. نکته این است که کودک ممکن است به فردی تبدیل شود که به یک جفت اسکیت نیاز دارد یا می خواهد، اما هنوز در آن مرحله نیست.

از آنجایی که این مرحله می، است، باید از تمایل بیش از حد به سمت “آگاهی” و بیش از حد به سمت “تصمیم گیری” اجتناب کنید. شما نمی خواهید با خواننده صحبت کنید و پاراگراف هایی را صرف توضیح اصول اولیه کم شنوایی کنید. شما همچنین نمی خواهید در مورد فروش عالی جدید خود در مورد سمعک صحبت کنید.

این مرحله آگاهی زم، است که مشتری تازه شروع به درک مشکلی دارد و نیاز به راه حل دارد. قبل از این مرحله، آنها ممکن است حتی متوجه نشده باشند که مشکل آنها قابل حل است یا برای شروع یک مشکل است. محتوای خوب در این مرحله دانه هایی را در سر آنها می کارد که دیگر نیازی به ادامه این راه ندارند.

یک ترازو را با «اطلاع رس،» در سمت چپ و «فروش» در سمت راست تصویر کنید. شما می‌خواهید که این حالت کاملاً متعادل باشد، اما کمی به سمت چپ و به سمت «اطلاع‌رسان» متمایل شوید.

وب‌سایتی که دارای محتوایی است که فقط برای مرحله اول آگاهی من، است، برای تبدیل مشکل دارد، در حالی که سایتی که فقط بر روی تبدیل متمرکز است ممکن است در وهله اول برای جذب ترافیک برای تبدیل مشکل داشته باشد.

در مثال اینجا، از ایده هایی که برای ،ب و کار خود در من،تر استفاده کردیم استفاده خواهیم کرد:


محتوای مرحله آگاهی محتوای مرحله بررسی محتوای مرحله تصمیم گیری

در حالی که صفحات خود را بر روی این نقشه می‌گذارید، باید بتو،د به راحتی تشخیص دهید که شکاف‌ها کجا هستند و سپس استراتژی محتوای خود را برای پر ، آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. “نقشه برداری” یک اصطلاح عالی است زیرا همه سفرهای موفق شامل یک نقشه هستند.

برای تجارت سمعک فرضی ما، صفحات طراحی شده برای این مرحله ممکن است به شکل زیر باشند:

  • صفحات دسته بندی که بهترین مارک های خود را نشان می دهند
  • صفحات محصولی که می تو،د سمعک ب،ید
  • یک صفحه خدمات برای سازماندهی آزمایش شنوایی (با فرم تماس)

اگر صرفاً محتوای تصادفی و بدون هدف کلی منتشر می کنید، در تاریکی دست و پا می زنید و امیدوار هستید که به جایی که می خواهید برسید. یک استراتژی محتوای باکیفیت همه چیز در مورد درک ژورنال ها و حضور مشتری در هر مرحله از آن است.


اگر ما برای این شرکت تخیلی محتوا می نوشتیم، این مقالات را با “اکنون شما اینجا هستید، فروش عظیم ما در سمعک ها را مشاهده کنید!” باز نمی کردیم. در عوض، ما با مشکلاتی که خواننده ممکن است داشته باشد ارتباط برقرار می کنیم. در واقع، در تمام این مراحل، زبان شما باید تا حد امکان همدلانه، متمرکز بر راه حل، و قابل ارتباط با خواننده باشد.

پنج علامت رایج کم شنوایی

شش راه برای کمک به کاهش شنوایی صفحات دسته بندی که بهترین مارک های خود را نشان می دهند

چگونه شنوایی خود را در کنسرت ها تقویت کنیم؟

پنج سمعک برتر در بریت،ا صفحات محصولی که می تو،د سمعک ب،ید

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/05/05/understanding-the-three-awareness-stages-of-your-online-audience/

چه زم، برای شنوایی خود به دنبال کمک باشید

چرا حتی نوجوانان نیز باید سمعک را در نظر بگیرند یک صفحه خدمات برای سازماندهی آزمایش شنوایی (با فرم تماس)
در مثال ما از تجارت کوچک در من،تر که سمعک می فروشد، محتوای این مرحله ممکن است به این صورت باشد:

  • پنج علامت شایع کم شنوایی
  • “داده ها نشان می دهد که کاهش شنوایی در حال افزایش است”
  • “چه زم، برای شنوایی خود به دنبال کمک باشید”

خطر عدم تعادل در استراتژی محتوای شما این است که ممکن است تعداد زیادی پست وبلاگ در اولین مرحله آگاهی وجود داشته باشد، اما کاربران متوجه نمی شوند که شما می تو،د مشکلی را که اکنون متوجه شده اند حل کنید. از طرف دیگر، می‌تو،د بیشتر محتوایتان را روی مرحله نهایی متمرکز کنید، اما ممکن است برای جذب مشتری، که حتی متوجه نیازشان به شما نمی‌شوند، مشکل داشته باشید.

به همین دلیل است که توصیه می کنیم یک ممیزی محتوا در وب سایت خود انجام دهید تا ببینید ،وجی فعلی شما چقدر متعادل است. ج،ی مانند ج، زیر ایجاد کنید و محتوای موجود خود را به آن اضافه کنید.

زنی 40 ساله را تصور کنید که از جو، در یک گروه راک گیتار می‌نواخت. برای او، ناتو، در شنیدن نکات ظریف موسیقی تقریباً مانند قطع شدن ا،یژن است. او ممکن است مشکلات شنوایی داشته باشد، اما جستجوی او ممکن است بلافاصله با “سمعک های نزدیک من” شروع نشود. او سعی می کند در مورد مشکلات خود، اگر آنها رایج هستند و چگونه می توان آنها را برطرف کرد، یاد بگیرد. در این صفحات، ما به مشکلات شنوایی مربوط می‌شویم و در نهایت (اما بدون این‌که به نظر زیاد فروش برود) پیشنهاد می‌کنیم که سمعک‌ها تا پایان به میلیون‌ها نفر کمک کرده‌اند.

گزینه های خود را به خواننده نشان دهید و راه حل های موجود را به آنها آموزش دهید. سپس، اگر/وقتی آنها تصمیم گرفتند که آنچه شما ارائه می‌دهید راه‌حلی برای آنهاست، آنها در حال حاضر در وب سایت من، هستند! آنها فقط به صفحه ای نیاز دارند که در آن بتوانند تبدیل کنند و تصمیم نهایی را بگیرند. این ما را به خوبی به سمت …

مرحله 3: تصمیم گیری

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

در حالی که ،ب و کار فرضی ما ممکن است متخصص در کمک به کاهش شنوایی باشد، راه های دیگری به جز ارائه سمعک وجود دارد. ما نمی تو،م تصور کنیم که سمعک فورا گزینه ارجح برای هر بازدید کننده است. چالش در اینجا در مورد ایجاد تعادل بین دانش، همدلی و ارائه محتوایی است که عینی و واقعاً برای مصرف کننده مفید باشد. با این حال، در حالی که به مخاطبان هدف خود درباره گزینه‌هایشان آموزش می‌دهید، می‌تو،د CTA‌های هوشمندی اضافه کنید که فرد را به سمت صفحه فرود هدایت می‌کند که درآمد ،ب‌وکار شما را افزایش می‌دهد – این را بیشتر به انتخابی تبدیل می‌کند که مصرف‌کننده شما در مقابل آنچه می‌خواستید به زور حذف کنید. گلوی آنها

با پایبندی به مثال ما در مورد فروش سمعک SME در من،تر، محتوا در این مرحله ممکن است به این صورت باشد:

  • شش راه برای کمک به کاهش شنوایی
  • “پنج بهترین سمعک در بریت،ا”
  • چرا حتی نوجوانان باید سمعک را در نظر بگیرند؟

جک برد رهبر عملیات محتوا در آژانس سئو و بازاریابی دیجیتال مستقر در من،تر است. اضافه ، مردم.

همه ترافیک برابر نیست. ،ب‌وکارها اغلب فراموش می‌کنند که میزان بازدید از سایت و معیارهای موفقیت آن‌ها فقط اعداد نیستند – آنها افرادی زنده هستند که رفتارشان را هدایت می‌کند. با درک و ایجاد محتوای متن، با مراحل مختلف آگاهی آن «ترافیک»، نه تنها می‌تو،د بیشتر جلب کنید، بلکه می‌تو،د آن کلیک‌ها را به طور مؤثر به تبدیل تبدیل کنید. به هر حال، ،ب و کارها تنها بر اساس بازدیدها ساخته نمی شوند.

با در نظر گرفتن این موضوع، شما نمی خواهید در اینجا خواننده را تحت تأثیر قرار دهید. بله، آنها ممکن است اکنون متوجه شوند که راه حلی می خواهند، اما بسیار نادر است که یک قطعه محتوا بتواند هر سه کادر را در یک حرکت علامت بزند. ،، که هستند – آنها را می سازند آگاه مشکل، کمک به آنها در نظر گرفتن گزینه ها و سپس تصميم گرفتن با گزینه خود پیش بروید به همین دلیل است که برای مراحل مختلف محتوای متفاوتی داریم.

به همین دلیل است که صفحات اینجا از قالب وبلاگ/مقاله محتوای پیشنهادی برای مراحل دیگر دور می‌شوند. در عوض، صفحاتی را می خواهید که به طور خاص برای فروش خواننده طراحی شده باشند شما محصول یا خدمات، با گزینه تبدیل درست در آنجا.

برای بررسی بهتر این مراحل و نحوه اعمال آنها در محتوا، برای سه بخش بعدی به یک مثال می پردازیم. ما از کودکی با اسکیت های غلتکی حرکت می کنیم و به جای آن، بر یک شرکت SME فرضی مستقر در من،تر که سمعک می فروشد و به دنبال افزایش مشتریان خود است، تمرکز می کنیم.

مرحله 1: آگاهی

مانند هر مدل بازاریابی یا روانشناسی، انواع مختلفی از این با مراحل حتی بیشتر وجود دارد. با این حال، اگر آن را کم کنید، ما معتقدیم که تنها سه مرحله برای ا،ر مشاغل ضروری است. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که ممکن است همان کاربر کل این سفر را در وب سایت شما در یک جلسه طی نکند. استراتژی محتوای متعادل به این م،ی است که شما می تو،د هر مشتری بالقوه را در هر مرحله جذب کنید، مهم نیست که در کجای مسیر ،ید خود هستند.

تحقیق و نقش آفرینی در اینجا به شما کمک زیادی می کند. برای اینکه در ذهن مخاطبان خود قرار بگیرید و بفهمید سفر آنها چگونه است، باید تقریباً در هر گوشه از خود بپرسید “اگر … چه کار می کردم”.

با نوشتن محتوایی که این مرحله را هدف قرار می دهد، می تو،د درست در ابتدای سفر مصرف کننده در آنجا باشید. در حالی که آنها به احتمال زیاد تبدیل در پایان در آن سفر، یک استراتژی محتوای خوب همه چیز در مورد تعادل است. این ما را به مرحله بعدی می رساند.

مرحله 2: بررسی

اگر مرحله اول تمام این است که به آنها اطلاع دهید که مشکلی دارند، این تماماً برای نشان دادن نحوه رفع آن است. در اینجا، خواننده فعالانه به دنبال راه حل و بررسی گزینه های خود است.

در مورد شرکت سمعک فرضی ما، اینها ممکن است شامل تحویل رایگان، پایین ترین قیمت ها در من،تر یا حتی پنج سال بیمه رایگان باشد. همه USP های شما باید در این صفحات تصمیم محور خوانده شوند. به یاد داشته باشید، در این مرحله، آنها می‌دانند که هر آنچه را که شما می‌فروشید می‌خواهند، بنابراین نیازی نیست که برای توضیح اصول اولیه پیشنهادات خود به سختی زیاد بپردازید. فقط چرا شما تجارت برای آنها بهترین است. اطمینان حاصل کنید که برخی از نظرات مثبت در این صفحات پراکنده شده اند.

اگر فکر می‌کنید این چیزی است که مخاطبان شما به آن علاقه دارند، محتوای اینجا باید به راحتی قابل خواندن، اسکن و پشتیب، از تصاویر باشد (همیشه نگاه کنید تا ببینید رقبا چه می‌کنند).

درک سه مرحله آگاهی مخاطبان آنلاین شما

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • آیا از نحوه حرکت مصرف کننده هدف خود در سه مرحله، آگاهی، توجه و تصمیم مطمئن هستید؟
  • وب سایتی که دارای محتوایی است که فقط برای مرحله اول آگاهی من، باشد، برای تبدیل مشکل دارد، در حالی که سایتی که فقط بر روی تبدیل متمرکز است ممکن است در وهله اول برای جذب ترافیک برای تبدیل مشکل داشته باشد.
  • در اینجا نحوه ایجاد محتوای متعادل و هدفمند برای ارائه خدمات بهتر به مردم در هر مرحله از سفر آنها آمده است

قبلاً اشاره کردیم که چگونه محتوای آگاهی شما را در ابتدای سفر در مقابل مشتری قرار می دهد. در حالی که ارزش زیادی برای حضور در خط شروع وجود دارد، محتوای من، برای این مرحله است که کلیک ها را به مشتری تبدیل می کند.

خارج از کپی، برای ،ب و کارهای تجارت الکترونیک، مسیر ،ید این محصولات باید واضح باشد، با دکمه های بزرگ به کاربر نشان دهد که این جایی است که می تو،د آنها را ،یداری کنید. اگر شما یک ،ب و کار تولید سرنخ هستید، پس باید CTAهای زیادی وجود داشته باشد تا کاربر را به فرم های تماس، شماره تلفن یا آدرس ایمیل راهنمایی کند.

خوراکی های کلیدی

این صفحات بر روی فروش متمرکز لیزری خواهند بود، در حالی که همچنان به خوانندگان اطلاع می دهند که چرا ،ب و کار شما انتخاب بهتری برای آنها نسبت به همه رقبای شماست. این به م،ای تمرکز زیاد روی USP ها است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است