تو عمیق تر می تو،د سایت Meta Investor Relations را با اسلایدها و پخش مجدد وب،ت بررسی کنید اینجا.
متا امروز درآمدهای سه ماهه سوم سال 2022 خود را به اشتراک گذاشت و همانطور که انتظار می رفت، عملکرد چیزهای زیادی را به خود اختصاص داد. درآمد تبلیغاتی به 27.2 میلیارد دلار رسید که تقریباً 4 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت.
خبری نیست وقتی صحبت از عملکرد ضعیف درآمد به میان می آید، متا تنها نیست. این هفته گوگل و مایکروسافت نیز نتایج بدتر از حد انتظار را منتشر ،د که باعث ناامیدی سرمایه گذاران شد. اسنپ همچنین هفته گذشته کندترین رشد سه ماهه خود را گزارش کرد، اما تعداد کاربران ماهانه 6 درصد افزایش یافت.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.