داده ها تفاوت را ایجاد می کنند: اپیزود اول

حامی مالی

لوگوی DunBradstreet

Dun & Bradstreet، ارائه دهنده پیشرو جه، داده های تصمیم گیری تجاری و تجزیه و تحلیل، شرکت ها را در سراسر جهان قادر می سازد تا عملکرد تجاری خود را بهبود بخشند. ابر داده Dun & Bradstreet راه‌حل‌ها را تامین می‌کند و بینش‌هایی را ارائه می‌دهد که مشتریان را برای تسریع درآمد، کاهش هزینه، کاهش ریسک و تغییر ،ب‌وکارشان توانمند می‌سازد. از سال 1841، شرکت‌ها با هر اندازه به Dun & Bradstreet برای کمک به مدیریت ریسک و آشکار ، فرصت‌ها متکی بودند. برای اطلاعات بیشتر در مورد Dun & Bradstreet، لطفاً بازدید کنید www.dnb.com.


منبع: https://searchengineland.com/data-makes-the-difference-episode-one-416124

کیم دیویس، مدیر تحریریه MarTech و کریس گارزا، معاون منطقه‌ای، فروش مید، و داخلی در Dun & Bradstreet، درباره چگونگی تغییر چشمگیر سفر ،یدار در سال‌های اخیر بحث می‌کنند و بازاریابان/فروشندگان را مجبور می‌کنند به روش‌های جدیدی به مشتریان دست یابند.

داده ها کلید دستیابی به موفقیت در این واقعیت جدید خواهند بود.

کریس گارزا

کریس گارزا یک رهبر فروش با تجربه با بیش از 12 سال رهبری موفق تیم های فروش متمرکز بر B2B از طریق تحول و رشد است. تجربه او در رهبری تیم‌های فروش داخلی، می، و سازم، به او چشم‌انداز وسیعی از آنچه برای موفقیت در یک محیط فروش داخلی نیاز است، می‌دهد و همچنین درک می‌کند که چگونه خط لوله و روابط با بزرگترین و استراتژیک‌ترین مشتریان ایجاد کند. گارزا 15 سال گذشته را در Dun & Bradstreet گذرانده است، جایی که او نقش های مختلف رهبری ارشد فروش را بر عهده داشته است. او در حال حاضر رهبری سازمان فروش تجاری جدید در Dun & Bradstreet را بر عهده دارد که بر فروش در کانال های D&B Field و Inside Sales متمرکز است.

مجری

هدشات کیم دیویس 1

آبجو صنایع دستی، تحویل غذا و ،یداران B2B چه مش،اتی دارند؟ فراخو، برای شخصی سازی بیشتر به دلیل ،یداران بومی جوان تر و دیجیتالی تر. این مضامین در ،مت اول از سری MarTech Podcast: Data Makes the Difference بررسی شده است.

حمایت شده توسط:

لوگوی DunBradstreet

کیم دیویس

کیم دیویس مدیر تحریریه MarTech است. دیویس که در لندن متولد شد اما بیش از دو دهه نیویورکی بود، ده سال پیش شروع به پوشش نرم افزارهای سازم، کرد. تجربه او شامل SaaS برای سازم،، برنامه‌ریزی شهری مبتنی بر داده‌های تبلیغات دیجیتال، و کاربردهای SaaS، فناوری دیجیتال و داده‌ها در فضای بازاریابی است. قبل از کار در رو،مه نگاری فناوری، دیویس دستیار سردبیر یک سایت خبری فرامحلی نیویورک تایمز، The Local: East Village بود و قبلاً به ،وان سردبیر یک نشریه دانشگاهی و به ،وان یک رو،مه نگار موسیقی کار کرده است.

پاد،ت را تنظیم کنید و یاد بگیرید:

  • جایی که تیم های فروش و بازاریابی در این چشم انداز در حال تحول موفقیت پیدا می کنند
  • نقشی که داده ها در راهبردهای محوری برای دستیابی به مشتریان بالقوه بازی می کنند
  • سفر ،یدار به کجا می‌رود و چه تأثیری بر شما خواهد داشت

مهمان

کریس گارزا هدشات

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است