ویژگی های جستجو
محلی و نقشه ها
PPC
گوگل در حال آزمایش جایگزین هایی برای «مردم هم می پرسند» است. Google Explore فهرستهای محلی را اضافه میکند. Google Datasets یک دکمه بیشتر اضافه می کند. گوگل می گوید خط تیره در نام دامنه کیفیت پایینی در نظر گرفته نمی شود. محصولات نمایه ،ب و کار Google اکنون می توانند در نتایج جستجوی Google S،pping نشان داده شوند. اوه و بهروزرس، بررسیهای محصول فوریه منتشر شد. فردا بیشتر در مورد آن
داستان های میزگرد موتور جستجو:
- محصولات نمایه ،ب و کار Google در نتایج ،ید گوگل نمایش داده می شود
Google اکنون محصولاتی را که ،بوکارها از طریق مدیر نمایه ،بوکار Google اضافه میکنند مستقیماً در نتایج جستجوی Google S،pping نشان میدهد. مطمئن نبودم که این جدید است یا نه، اما به نظر میرسد که ا،ر سئوکاران محلی فکر میکنند که چنین است، بنابراین من آن را در اینجا به اشتراک میگذارم. - جستجوی گوگل بیشتر برای پرسیدن تست میکند و جایگزینهای دیگر افراد نیز میپرسند؟
ممکن است گوگل در حال آزمایش جایگزینی عبارت “Pople also ask” با کادر “Personal More to ask” باشد. من مطمئن نیستم که این فقط یک تغییر ،وان است یا تفاوت عملکردی وجود دارد. - Google Explore در جستجو نتایج محلی را اضافه می کند
Google Explore همان ویژگی عجیبی است که هنگام پیمایش و پیمایش در نتایج جستجو به دست می آورید. سپس Google با این ویژگی کاوش به شما ضربه می زند تا پرس و جو شما را به روشی بسیار بصری گسترش دهد. خوب، به نظر می رسد گوگل لیست های محلی را به بخش Google Explore اضافه کرده است. - نتایج جستجوی مجموعه دادههای Google اکنون با دکمه بیشتر
گوگل هفته گذشته اعلام کرد که جستجوی گوگل “اکنون جستجوی مجموعه های داده” را با نمایش “مجموعه داده های بیشتر” و کاوش ویژگی های بیشتر برای مجموعه داده ها در جستجوی Google آسان تر می کند. - گوگل: خط تیره در نام های دامنه با کیفیت پایین در نظر گرفته نمی شود
از جان مو، گوگل پرسیده شد که آیا داشتن خط تیره در نام دامنه شما، مانند www.my-site-goes-here.com، می تواند باعث مشکلات رتبه بندی در جستجوی گوگل شود. جان مو، گفت خیر، دامنه های دارای خط تیره توسط الگوریتم های گوگل کیفیت پایینی ندارند. - مبل گوگلی
در اینجا ع،ی از دفتر گوگل آتلانتا از یک اتاق با ظاهر جالب با مبل یکپارچهسازی با سیستمعامل است. البته مبل در رنگ های گوگلی است.
سایر موضوعات جستجوی عالی:
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
لینک ها و بازاریابی محتوا
در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.