ویژگی های جستجو
صنعت و تجارت
لینک ها و بازاریابی محتوا
گوگل گفت که لینک ها در آینده به اندازه یک فاکتور رتبه بندی مهم نیستند. مدیر نمایه ،ب و کار Google در حال هدایت کاربران به جستجوی Google است. گوگل گفت نوشتن محتوا بر اساس لیست های حجم کلمات کلیدی بهترین ایده نیست. مایکروسافت بینگ در حال آزمایش تبلیغات جستجوی متحرک است. گوگل گفت اندازه تگ هدر شما برای رتبه بندی مهم نیست. و من خلاصه ویدیوی هفتگی SEO را پست کردم – آن را تماشا کنید، مش، شوید و نظر دهید.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
- گوگل: لینک ها به ،وان یک عامل رتبه بندی در آینده اهمیت کمتری خواهند داشت
گوگل در پاد،ت Search Off The Record منتشر کرده است، که ضبط شده از جلسه brightonSEO بود، جایی که جان مو، از گوگل گفت که او معتقد است که با گذشت زمان، لینک ها به ،وان یک عامل رتبه بندی به اندازه یک فاکتور رتبه بندی مهم و بزرگ نیستند. همانطور که امروز است. - گوگل: نوشتن محتوا از فهرستهای حجم جستجوی کلیدواژه منجر به محتوای متوسط میشود
جان مو، از گوگل می گوید که اگر تصمیمات خود را برای ایجاد محتوا بر اساس لیست های حجم جستجوی کلمات کلیدی بگیرید، در بهترین حالت آن قطعات محتوا متوسط خواهند بود. جان در توییتر گفت: «روی کلمات کلیدی و فهرستهای «حجم جستجو» مانند این تمرکز نکنید، آنها شما را به سمت متوسط سوق خواهند داد. - جستجوی تصویر بینگ تبلیغات متحرک را آزمایش می کند
به نظر می رسد مایکروسافت بینگ در حال آزمایش تبلیغات متحرک در رابط جستجوی تصویر بینگ است. تبلیغات بر اساس درخواست شما شبیه یک بنر تبلیغاتی تعاملی است. - مدیر نمایه ،ب و کار Google در حال تغییر مسیر به جستجوی Google
Google اکنون برخی (یا همه) ،، را که سعی در ویرایش نمایه های ،ب و کار خود در مدیر نمایه ،ب و کار Google دارند به رابط جستجوی Google هدایت می کند. همچنان میتو،د وارد آنجا شوید، اما با اولین کلیک، برای مدیریت ،بوکارتان به جستجوی Google هدایت میشوید. - گوگل: اندازه فونت های H1 و سربرگ شما برای سئو مهم نیست
جان مو، از گوگل گفت که اندازه تگ های هدر شما، ی،ی H1s، H2s و غیره برای اه، سئو یا رتبه بندی اهمیتی ندارد. جان گفت که ممکن است برای کاربران و تبدیل ها مهم باشد، اما برای SEO، خیر. - خلاصه ویدیوی Buzz News Search: یکی دیگر از بهروزرس،های الگوریتم Google، یک اشکال جستجوی تأیید شده، اه، هر،مه، پیوندهای با ارزش کمتر، کلمات کلیدی در نظرات برای محلی و موارد دیگر
برای شروع کار، به سرعت گزارش ماهانه وب مستر گوگل را پوشش دادم. گوگل همچنین در تاریخ 28 اکتبر یا حوالی آن یک بهروزرس، بزرگ تأیید نشده داشت. گوگل یک اشکال جستجو با داستان های برتر را تایید کرد… - لوگوی گوگل بیش از حد رشد کرده است
در اینجا اتاقی در دفتر Google Poland از یک منطقه گیاهی بسیار رشد یافته است که لوگوی Google، علامت گوگل را می پوشاند. این فقط به کمی اصلاح نیاز دارد، فکر نمی کنید؟
سایر موضوعات جستجوی عالی:
- اگر رقبای شما صلاحیت داشته باشند، برای سایت های دیگر لینک ایجاد نمی کنند. اگر رقبای شما ناتوان باشند، لینک هایی که ایجاد می کنند بی ربط خواهند بود، جان مو، در توییتر
- در Google Analytics 4، اکنون می تو،د ابعاد و معیارهای سفارشی را به ،وان ابعاد اصلی در گزارش های ذخیره شده اضافه کنید. یاد بگیرند که چگونه، گوگل آنالیتی، در توییتر
- در سه ماهه اول و سه ماهه دوم، تحول CPC “Big Bicture” را از صورتهای درآمد GOOGL $ به اشتراک گذاشتم. این سوال مطرح شد: خوب، اما CPC ها به طور خاص برای ecomm چگونه به نظر می رسند؟ بنابراین این بار، داده ها را جمع آوری کردم. #PPCchat چند فکر زیر: https://t.co، مایک رایان در توییتر
- به یاد دیوید با،تر، انجمن جستجوی محلی
- کلمه کلیدی Stuffing Anc،r TextWebmasterWorld
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
محلی و نقشه ها
PPC
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.
منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-04-2022-34361.html
جستجوی دیگر
بازخورد:
سئو
در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.
تجزیه و تحلیل
موبایل و صدا