در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.
ممکن است در اوا، هفته گذشته یک بهروزرس، تأیید نشده در بررسیهای محصول Google وجود داشته باشد. کد منبع یاند، لو رفت و سئوکاران در حال بررسی کد منبع موتور جستجو هستند. گوگل گفت که انجام یک طراحی مجدد ممکن است رتبه شما را ضعیف کند. گوگل همچنین گفته است که باید از URL های مطلق در rel-canonials خود استفاده کنید. گوگل ادز بیش از دو ماه است که اعلامیه های جدیدی ارسال نکرده است. به علاوه، من یک وبلاگ با جف فرگوسن ارسال کردم.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
- بهروزرس، تأیید نشده Google بر سایتهای بررسی محصولات تأثیر میگذارد در پنجشنبه، 26 ژانویه؟
در روز پنجشنبه، 26 ژانویه، نشانههایی از بهروزرس، احتمالی الگوریتم رتبهبندی جستجوی گوگل مشاهده شد. سیگنال ها و صحبت هایی که من دنبال می کردم، صادقانه، در سطح فوق العاده بالایی نبودند. با این حال، اکنون که گلن گیب را می بینم نمودارهای واقعا تکان دهنده ای از سایت هایی که قبلاً تحت تأثیر به روز رس، های گوگل قرار گرفته بودند را به اشتراک گذاشت اما اکنون شاهد یک نوسان بزرگ هستیم. این ،وماً بهروزرس، بررسیهای محصول نیست، بلکه سایتهایی در فضای بررسی محصول هستند که نوسانات عظیمی را در 26 ام مشاهده میکنند. - فاکتورهای رتبه بندی جستجوی Yandex فاش و فاش شد
Yandex دارای یک قایق از کد منبع خود در تمام فناوری خود بود که گفته می شود توسط یک کارمند ناراضی لو رفته بود و بخشی از آن کد منبع بزرگترین موتور جستجوی روسیه – Yandex بود. همانطور که می تو،د تصور کنید، سئوکاران و دیگران در حال غواصی هستند و می بینند که چه چیزی می توانند از کد منبع بیاموزند. - گوگل: اگر سایت خود را دوباره طراحی کنید، رتبه شما ممکن است ضعیف شود
گری ایلیس از تیم Google Search Relations PSA دیگری را در لینکدین پست کرد. این بار او گفت: “وقتی یک سایت را دوباره طراحی می کنید، ممکن است رتبه آن در موتورهای جستجو ضعیف شود.” - Google: از مسیرهای نسبی در rel-canonical خود استفاده نکنید
Gary Illyes از تیم Google Search Relations PSA دیگری را در LinkedIn پست کرد، این یکی می گوید: «از مسیرهای نسبی در rel-canonical خود استفاده نکنید». گری از شما میخواهد که از URL کامل و مطلق، زم، که به Re-canonical میرسد، استفاده کنید. - آگهیهای اخبار و ویژگیهای Google Ads خشک میشوند
تیم Google Ads برای حدود دو ماه و نیم، از 17 نوامبر 2022، اعلامیه ویژگی جدید یا هیچ اعلان جدیدی را در صفحه ویژگیها و اطلاعیههای جدید خود پست نکرده است، و از اواسط دسامبر هیچ بهروزرس، خطمشی Google Ads را ارسال نکرده است. - وبلاگ شماره 208: جف فرگوسن در راه راه اندازی آژانس بازاریابی دیجیتال خود
در بخش اول، تاریخچه طول، جف فرگوسن در بازاریابی جستجو را مرور می کنیم. در اینجا، در ،مت دوم، با او شروع به راه اندازی آژانس خود می کنیم… - دیوار نمایش در Google Pier 57
اینجا یکی از دیوارهای متعدد در مکان جدید Google Pier 57 است. میتو،د ببینید که آنها یک دیوار نمایشی راهاندازی میکنند که یک صفحه موجسواری گوگل، حروف گوگل، مجسمه اندروید و موارد دیگر را در خود جای داده است.
سایر موضوعات جستجوی عالی:
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
PPC
سئو
تجزیه و تحلیل
جستجوی دیگر
بازخورد:
صنعت و تجارت
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.
منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-30-2023-34816.html
لینک ها و بازاریابی محتوا
موبایل و صدا
محلی و نقشه ها