خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 3 مه 2023

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

ممکن است در حال حاضر به روز رس، الگوریتم گوگل دیگری رخ دهد، ما سیگنال هایی را می بینیم. گوگل اسناد متعارف خود را به روز کرد. Google Discover معمولاً محتوای پرچم‌گذاری شده توسط SafeSeaerch را نشان نمی‌دهد. گوگل متن را در بخش “چیزهایی که باید بد،د” برجسته می کند. Microsoft Advertising مجموعه ای از به روز رس، های جدید را اعلام کرد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به روز رس، الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل در 1 و 2 می – تایید نشده
    طی چند روز گذشته، من نشانه‌هایی از به‌روزرس، احتمالی الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google را مشاهده کرده‌ام. ممکن است از اول ماه مه شروع شده باشد، با گپ زدن در جامعه سئو در سراسر دیروز، دوم می.
  • سند راهنمای Canonicalization به روز رس، Google: از Canonicals برای محتوای همبسته استفاده نکنید
    گوگل اسناد کمکی خود را برای متعارف سازی به روز کرده است. یک خط در مورد محتوای سندیکایی را حذف کرد و همچنین یک خط در مورد noindex را به روز کرد تا از انتخاب یک صفحه متعارف در یک سایت منفرد جلوگیری کند.
  • Google می‌گوید Google Discover محتوای فیلتر شده توسط SafeSearch را نشان نمی‌دهد
    Google Discover معمولاً نباید محتوا یا تصاویری را که فیلتر جستجوی ایمن Google مسدود می‌کند، نشان دهد. دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، این را چند هفته پیش در توییتر بیان کرد، اما اظهارات قبلی سایر کاربران گوگل طی سال‌ها به این موضوع اشاره داشت.

  • گوگل همچنین متن را در بخش چیزهایی که باید می‌داند برجسته می‌کند
    گوگل مدتی پیش، پس از آزمایش های فراوان، برجسته سازی متن در قطعه های ویژه را راه اندازی کرد. ما آن را در افراد نیز مشاهده کردیم و اکنون در بخش “چیزهایی که باید بد،م” آن را مشاهده می کنیم.

  • تاریخچه تغییرات در سطح کمپین تبلیغاتی مایکروسافت، تبدیل‌های بدون کد و CPC افزایش یافته را به تعویق می‌اندازد
    Microsoft Advertising تغییرات و اطلاعات جدید زیادی را دیروز اعلام کرد، از جمله گزارش تاریخچه تغییرات جدید در سطح کمپین، تبدیل‌های جدید بدون کد برای حساب‌های Smart Campaigns با چند پلتفرم، به تعویق انداختن تغییر CPC پیشرفته و موارد دیگر.

  • مقوا من
    چه چیزی بهتر از حضور من در کنفرانس شما؟ داشتن نسخه مقوایی از من. منظورم این است که سهم خود را در کنفرانس های بازاریابی جستجو شرکت کرده ام و هرگز ندیده ام این تعداد از مردم اینقدر خوشحال باشند

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-05-03-2023-35330.html

لینک ها و بازاریابی محتوا

ویژگی های جستجو

محلی و نقشه ها

PPC

سئو

جستجوی دیگر

بازخورد:

موبایل و صدا

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است