خدمات قرار شخص ثالث که اغلب در پانل‌های نمایه کسب‌وکار محلی Google ظاهر می‌شوند


Google Maps و پانل‌های محلی برای سال‌ها راه‌حل‌های رزرو، قرار، رزرو و سایر راه‌حل‌های سفارش را از اشخاص ثالث نشان داده‌اند. و در حالی که ما راهی برای انصراف داریم، هنوز هم باعث سردرگمی و ناامیدی زیادی برای این مشاغل کوچک می شود.

ما سال‌ها پیش این موضوع را با رستوران‌هایی پوشش دادیم که نمی‌خواستند سفارش‌ها به شخص ثالث تصادفی که ممکن است پشتیب، کنند یا ندهند ارسال شود.

اما کولان نیلسن اخیراً در این پست پست کرده است توییتر در مورد یک مطب دندانپزشکی که باید با این آشفتگی مق، کند. او گفت: “من واقعاً اصلاً از این خوشم نمی‌آید. گزینه‌های قرار ملاقات Zocdoc در پانل دانش ،ب و کار قرار می‌گیرند. این کلینیک دندانپزشکی این را نمی‌خواهد و باید هر بار که کاربر از طریق آن قرار ملاقات می‌گیرد، به Zocdoc کمک می‌کند. “

او درست می‌گوید، این فوق‌العاده ناامیدکننده است و من شرط می‌بندم که ا،ر این دفاتر هیچ سرنخی درباره سیستم‌های قرار شخص ثالث در فهرست محلی Google خود ندارند.

در اینجا توییتی که این مثال را نشان می دهد:

من واقعا این را اصلا دوست ندارم. گزینه های قرار ملاقات Zocdoc در پانل دانش ،ب و کار کشیده می شوند. این کلینیک دندانپزشکی این را نمی‌خواهد و باید هر بار که کاربر از طریق آن وقت رزرو می‌کند، به Zocdoc یک رشوه بدهد. آیا قبلا این را دیده اید @rustybrick ? pic.twitter.com/joQM8oQTIt

— کولان نیلسن (@ColanNielsen) 19 اکتبر 2022

بنابراین من این موضوع را به اطلاع دنی سالیوان رساندم و او سند کمکی را برای آن ارائه داد حذف لینک های شخص ثالث. اما همانطور که ابتدا می گوید “با تیم پشتیب، ارائه دهنده شخص ثالث یا تماس فنی تماس بگیرید.”

گوگل به کولان گفت که تنها راه برای حذف این پیوندها تماس با شخص ثالث است.

ما قبلاً مرحله پشتیب، GBP را انجام دادیم و آنها به ما گفتند که هیچ کاری نمی توانند انجام دهند و به ما دستور دادند که مستقیماً با Zocdoc تماس بگیریم.

— کولان نیلسن (@ColanNielsen) 19 اکتبر 2022

متوجه شدم که Google می‌داند این ،ب‌وکارها و دفاتر آنقدر شلوغ هستند که نمی‌توانند فهرست‌های نمایه ،ب‌وکار Google خود را با جزئیات به‌روزرس، کنند، چه رسد به پیوندهای قرار ملاقات. بنابراین گوگل به دنبال راه هایی برای خودکارسازی آن است، اما گاهی اوقات ممکن است خیلی زیاد باشد. من رستوران های زیادی را می شناسم که سفارش های خود را از فروشنده شخص ثالثی می بینند که با آنها کار نمی کنند. بنابراین منجر به مشتریان ناامید و بررسی های بالقوه منفی می شود. مثل کشیدن دندان است – ببخشید، مجبور شدم…

بحث انجمن در توییتر.

به روز رس،:

به نظر می رسد که ZD توانسته است سوئیچ را در backend بچرخاند که قرار است این را خاموش کند. من هنوز آن را در طبیعت می بینم، اما تصور کنید که گوگل باید قبل از ناپدید شدن، نوعی تازه سازی انجام دهد. فکر می کنم دندانپزشک این قابلیت را دارد که آن را در داشبورد خود نیز خاموش کند.

— کولان نیلسن (@ColanNielsen) 21 اکتبر 2022




منبع: https://www.seroundtable.com/third-party-appointment-services-google-local-business-profile-panels-34281.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است