از آنجایی که افزودن یک CDP نیز اساساً نحوه کار شرکتها را تغییر میدهد، گرین بر اهمیت همسویی با اه،، موارد استفاده (اولویتهای فوری و نقشه راه بلندمدت)، زمانبندی و نتایج مورد انتظار برای اجرای CDP در همه سطوح تأکید میکند. سازمان.

درباره نویسنده

گرین و تیمش از آن زمان از BlueConic برای افزایش تلاش های تست A/B خود استفاده کرده اند. ما مجموعه ای از چیزها را داریم که می خواهیم در این مرحله آزمایش کنیم. در بیشتر موارد، هر زمان که یک آزمون را به پایان میرس،م، معمولاً سؤال دیگری را ایجاد میکند.» اما او همچنین به دیگران هشدار می دهد که از کوچک شروع کنند، زیرا آزمایش ها می توانند پیچیده شوند. او برای انجام تست های موفقیت، توصیه می کند:
- آزمایش چیزی که به اندازه کافی ترافیک داشته باشد تا آنچه را که میخواهید پاسخ دهید به خوبی مطالعه کنید.
- اطمینان حاصل کنید که در مورد فرضیه خود و آنچه در تلاش برای حل آن هستید شفاف هستید.
- تعریف معیارهای شفاف موفقیت
حرکت از نقاط تماس به سفرها
برای دیگر، که در حال شروع سفر خود برای تغییر تعامل با مشتری هستند، گرین توصیه هایی دارد: «فقط مطمئن شوید که شریکی را انتخاب کرده اید که به مشکلات ،ب و کار شما و آنچه که به ،وان یک ،ب و کار در تلاش برای رسیدن به آن هستید گوش دهد. تنها در این صورت است که می تو،د واقعاً پتانسیل کامل سرمایه گذاری خود را باز کنید.”
BlueConic، پلتفرم پیشرو دادههای مشتری خالص، دادههای شخص اول شرکتها را از سیستمهای متفاوت آزاد میکند و آن را در هر کجا و هر زمان که برای تغییر روابط با مشتری و هدایت رشد ،بوکار لازم باشد، در دسترس قرار میدهد. بیش از 350 شرکت در سراسر جهان، از جمله فوربس، هاینکن، ماتل، میشلین، شرکت تلیا و VF Corp، از BlueConic برای یکپارچه سازی داده ها در پروفایل های دائمی و در سطح فردی استفاده می کنند و سپس آن را در نقاط تماس مشتری و سیستم ها برای پشتیب، از طیف وسیعی از موارد فعال می کنند. ابتکارات متمرکز بر رشد، از جمله هماهنگی چرخه زندگی مشتری، مدل سازی و تجزیه و تحلیل، محصولات و تجربیات دیجیتال، ،ب درآمد مبتنی بر مخاطب، و موارد دیگر. BlueConic یک شرکت جه، با دفاتر در ایالات متحده و اروپا است.
منبع: https://searchengineland.com/the-comoto-family-of-،nds-accelerates-omnichannel-marketing-with-first-party-data-388482
گرین گفت: «ما فقط با دعوت از افراد بیشتری در سراسر ،بوکار به بررسیهای فصلی خود در مورد آنچه روی آن کار میکنیم، به برخی از آنها دست مییابیم. او ادامه داد: «ما قبلاً طوری تنظیم شده بودیم که تیمهای ایمیل و در محل به طور جداگانه با BlueConic ملاقات کنند. اکنون، ما با هم ملاقات می کنیم تا بتو،م روی استراتژی های ،یبی خود در هر دو کانال کار کنیم. بنابراین فقط اطمینان از اینکه ارتباط بین تیمها متصل است، یک برد واقعا آسان و ساده بوده است.»
کوموتو به،وان بزرگترین ،دهفروش پسبازار ورزشهای قدرتی آمریکا، خانه Cycle Gear، J&P Cycles و RevZilla.com است. این شرکت با بیش از 150 فروشگاه در سراسر کشور و سایت های تجارت الکترونیک برای هر سه برند، ا،یستم پیچیده ای از داده های مشتری را که در سیستم های متعددی قرار دارد، مدیریت می کند.
او خاطرنشان کرد که حتی تست های ساده A/B نیز می تواند برنده های بزرگی باشد. «مشتریان ما در مورد سوارکاری فرهنگ علاقه مندان واقعی دارند، اما ،ید آنها اغلب به سبک سواری آنها بستگی دارد. بنابراین، تصمیم گرفتیم یک ماژول فروشگاه به دسته را در صفحه اصلی خود آزمایش کنیم که منجر به افزایش افزایشی بسیار مثبت شد. فقط داشتن توانایی ارائه یک تجربه سفارشی بر اساس دستههایی که بیشتر به آنها علاقه دارند، برای ما یک پیروزی آسان است که تأثیر شگفتانگیزی دارد.»
ما وبلاگی به نام Common Tread داریم که دارای محتوای شگفت انگیز است. دادههای موجود در BlueConic نه تنها ما را قادر میسازد تا بفهمیم مصرفکنندگان چگونه و چه زم، با ما در Common Thread درگیر میشوند، بلکه ارتباطات خود را بر اساس علایق فردی آنها تنظیم میکنند. اگر آنها یک سوار ماجراجو هستند و ما فقط یک مقاله در مورد یک دوچرخه ماجراجویی پست کردهایم، میتو،م مقاله را تبلیغ کنیم و آنها را با تجربه موضوع مش، آشنا کنیم.
عملیاتی ، یک CDP
وقتی صحبت از بهینهسازی سایتهای تجارت الکترونیکی به میان میآید، گرین و تیمش بهطور سنتی به تیمهای UX و Research Comoto برای ارائه یک طرح آزمایشی مبتنی بر تحقیقات کیفی مشتری متکی هستند. با استفاده از تست A/B و قابلیت های بهینه سازی BlueConic، این شرکت می تواند روش های کمی و کیفی را برای درک عمیق تری از مشتریان خود با هم تطبیق دهد.
،دهفروشی یک صنعت دائماً در حال تغییر است، اما چند سال اخیر بهویژه م،ب بوده است. همهگیری کووید-19 باعث تغییرات چشمگیری در رفتار مصرفکننده شد که باعث شد بسیاری از ،دهفروشها در تلاش برای نگهداشتن آنها باشند. این عوامل، همراه با نفوذ فزاینده آمازون، افزایش مقررات حفظ حریم خصوصی مصرفکننده و بیاعتبار ، کوکیهای شخص ثالث، تنها نیاز به تغییر در ،دهفروشی را تشدید میکنند که بر روابط با مشتری تأکید دارد.
این درک کوموتو را به سفری دروننگر سوق داد تا نحوه دسترسی و استفاده از دادههای مشتری را برای باز ، پتانسیل کانالهای بازاریابی خود تغییر دهد. پلت فرم داده های مشتری BlueConic (CDP) یکی از اجزای اصلی در تحول آن بوده است.
انتخاب استراتژی بهینه سازی من،
او همچنین خاطرنشان کرد که گاهی اوقات مولفههای به ظاهر ساده، مانند تطبیق با محل زندگی شخصی یا حوزههای مورد علاقه اصلی آنها، میتواند راهی واقعاً قانعکننده برای ایجاد ارتباط با مشتریان باشد.
گرین و تیم او همچنین توانستهاند از آموختههای آزمایش A/B به،وان بلوکهای سازنده برای تجربه مشتری بزرگتر و سرتاسری استفاده کنند. «قدرت واقعی که ما روی آن کار کردهایم، انتقال به ایجاد چرخههای حیات است. بنابراین، نه تنها سایت خود را بهینه کنیم، بلکه مطمئن شویم که این تجربه را با کانال های دیگر خود مرتبط می کنیم.
در جلسه اخیر MarTechدانا گرین از کوموتو به جکی روسو اندرسون بلو،ک پیوست تا درباره نحوه استفاده از پلتفرم دادههای مشتری برای ی،ان ، دادههای مشتری در چندین برند و سیستم و فعال ، آن در کانالها برای ارائه تعاملات جذابتر با مشتری صحبت کند.
قرار دادن داده ها در قلب تعامل با مشتری
زم، که بهروزرس،های بزرگی را برای وبسایت خود انجام میدهیم، معمولاً نظریهای داریم که به دنبال بهبود آن هستیم. با BlueConic، ما میتو،م تست A/B را در سایت خود انجام دهیم تا تحقیقاتی را که با مشتریان خود انجام دادهایم تایید کنیم و آن را با دادههای سخت تکمیل کنیم.
جدید در زمین موتورهای جستجو