حداکثر عملکرد، واردات، حذف داده، برنامه‌های افزودنی خودکار و موارد دیگر

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/new-in-microsoft-advertising-34192.html

Microsoft Advertising مجموعه ای از ویژگی های جدید را در برنامه انتشار اکتبر 2022 خود اعلام کرده است. اینها شامل توانایی وارد ، حدا،ر داده‌های عملکرد Google شما، ویژگی‌های جدید حذف داده، کنترل‌های خودکار بیشتر برنامه‌های افزودنی و موارد دیگر می‌شود.

در اینجا یک لیست سریع از ویژگی ها وجود دارد اما می تو،د بیشتر بیاموزید اینجا.

  • راه حل واردات گوگل برای Performance Max به طور کلی در دسترس است
  • بازاریابی مبتنی بر هدف با Microsoft Audience Network
  • تبلیغات ویدیویی جدید در Microsoft Audience Network
  • شبکه مخاطبان مایکروسافت در حال گسترش به 66 بازار جدید است
  • کمپین های هوشمند اکنون در شش بازار جدید در دسترس هستند
  • مناقصه خودکار و تبلیغات جستجوی پویا (DSA) اکنون در بازار ژاپن موجود است
  • استثناهای داده برای مناقصه خودکار اکنون در نسخه بتا باز است
  • به روز رس، خودکار برنامه های افزودنی: ردیابی URL اکنون فعال شده است
  • کتابخانه دارایی اکنون در سطح جه، در دسترس است
  • آگهی‌های پزشکان و کلینیک‌ها اکنون در نسخه بتا بسته در دسترس هستند

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است