جستجوی Google Central Live Tokyo دارای هوش مصنوعی زیادی بود

بارد چند ماه یا یک ربع دیگر در مرحله آزمایشی خواهد بود. ویژگی های جالبی خواهد آمد. #SearchCentralLive@روش

— Kenichi Suzuki💫Kenichi Suzuki (@suzukik) 16 ژوئن 2023

الگوریتم‌ها و سیگنال‌های رتبه‌بندی مبتنی بر ML بر روی محتوا توسط انسان برای انسان آموزش داده می‌شوند.
آنها محتوای طبیعی را بهتر “درک” و ترویج می کنند.
#SearchCentralLive@روش pic.twitter.com/jNsPIZ5vGa

— Kenichi Suzuki💫Kenichi Suzuki (@suzukik) 16 ژوئن 2023

گوگل در روز جمعه رویداد Google Search Central Live را در توکیو برگزار کرد، آنها این رویداد را در سراسر جهان انجام می دهند و آ،ین ایستگاه گوگل توکیو بود. موضوع، حداقل از توییت‌هایی که من دیدم، در مورد هوش مصنوعی و جستجو بود – که حدس می‌زنم هیچ‌، را شگفت‌زده نمی‌کند.

رویداد جستجوی گوگل برای اولین بار در 4 سال، جالب بود! با تشکر از همه میزبانان! با وجود اینکه بازنشسته شده ام، از اینکه به ،وان مجری دعوت شده ام سپاسگزارم. دیدار با افراد قدیمی و جدید بسیار لذت بخش بود. بسیاری از افرادی که چهره خود را می دیدند اما نمی توانستند صحبت کنند. به من،ت دیگری می بینمت!#SearchCentralLive pic.twitter.com/D4525r9r97

— Takeaki Kanaya ★ Takeaki Kanaya (@jumpingknee) 16 ژوئن 2023

کنیچی سوزوکی روی زمین در حال توئیت ، پوشش زنده از این رویداد بود و بر اساس توییت‌های او، به نظر می‌رسد که گوگل‌کنندگ، که صحبت ،د، دستورالعمل‌های محتوای هوش مصنوعی را از اوایل امسال تکرار ،د. او همچنین یک پست وبلاگ مفصل، به زبان ژاپنی، در آنچه او آموخت از رویداد، ارزش ترجمه و خواندن را دارد.

بله، این نیست که محتوا چگونه ایجاد شده است، بلکه در مورد اینکه محتوا با کیفیت است یا نه. هم انسان ها و هم هوش مصنوعی می توانند محتوای بی کیفیت ایجاد کنند و هر دو می توانند محتوای با کیفیت بالا تولید کنند.

جستجوی Google Central Live Tokyo

(4) موارد بیشتر از Google Bard:

بحث در انجمن در توییت های بالا.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-central-live-tokyo-ai-35571.html

(2) گوگل الگوریتم هایی برای درک اینکه آیا محتوا برای انسان ایجاد شده است یا خیر، ی،ی به روز رس، محتوای مفید دارد.

وقتی صحبت از هوش مصنوعی به میان می آید، کیفیت مهم تر از نحوه ایجاد محتوا است. #SearchCentralLive
از طریق گی،

— Kenichi Suzuki💫Kenichi Suzuki (@suzukik) 16 ژوئن 2023

(5) چند ع، از این مراسم:

و نقل قول دیگری از گوگل که توضیح می دهد که این بیشتر در مورد کیفیت است و نه اینکه به سادگی توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است. همانطور که قبلا توضیح دادم، گوگل با محتوای هوش مصنوعی موافق است… فقط محتوای هوش مصنوعی *کیفیت پایین* ندارد. https://t.co/pleZScjJhj

– گلن گیب (@glenngabe) 17 ژوئن 2023

(3) چرا صحبت ، در مورد هوش مصنوعی برای گوگل سخت است (اگرچه، صحبت ، در مورد آن برای من برای گوگل سخت به نظر نمی رسد…)

گوگل می داند که آیا محتوا توسط انسان برای انسان نوشته شده است یا خیر. بنابراین اگر از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا استفاده می کنید، حتی اگر با کیفیت باشد، ممکن است گوگل بداند که آیا هوش مصنوعی / ماشین ها آن محتوا را نوشته اند یا خیر. یادگیری ماشینی گوگل خود را بر روی محتوای نوشته شده توسط انسان برای انسان آموزش می دهد. آیا هوش مصنوعی می تواند به نظر برسد که توسط انسان نوشته شده است؟

نقل قول دیگری که می گوید چه ،ی محتوا را نوشته مهم نیست:

به طور خلاصه، گوگل با محتوای هوش مصنوعی مشکلی ندارد تا زم، که برای انسان نوشته شده است و شما در محتوا “چه ،ی، چگونه و چرا” را منتقل می کنید.

چند توییت جالب از @suzukik از Search Central Live در توکیو. به ،وان مثال، الگوریتم‌ها و سیگنال‌های یادگیری ماشینی بر روی محتوا توسط انسان برای انسان آموزش داده می‌شوند. https://t.co/HqKOIYmwI2

– گلن گیب (@glenngabe) 17 ژوئن 2023

AI موضوعی سخت برای صحبت است زیرا هنوز در مرحله آزمایشی است. #SearchCentralLive @من pic.twitter.com/YLncO2pjxu

— Kenichi Suzuki💫Kenichi Suzuki (@suzukik) 16 ژوئن 2023

نه از رویداد، بلکه ع، معمولی گری:

در اینجا چند توییت از کنیچی آمده است:

س. آیا Google محتوای تولید شده با هوش مصنوعی (در داخل) را حاشیه نویسی می کند؟
پاسخ: نه. مهم نیست که چه ،ی محتوا را ایجاد کرده است، اما کیفیت محتوا مهم است. #SearchCentralLive @روش

— Kenichi Suzuki💫Kenichi Suzuki (@suzukik) 16 ژوئن 2023

(1) در مورد اینکه محتوا با کیفیت است و نه اینکه آن محتوا چه ،ی یا چگونه ایجاد شده است:

الگوریتم‌ها و سیگنال‌های رتبه‌بندی مبتنی بر ML بر روی محتوا توسط انسان برای انسان آموزش داده می‌شوند.
آنها محتوای طبیعی را بهتر “درک” و ترویج می کنند.
#SearchCentralLive@روش pic.twitter.com/jNsPIZ5vGa

— Kenichi Suzuki💫Kenichi Suzuki (@suzukik) 16 ژوئن 2023

Cherry از Search Relations همه چیز را درباره چیزهای جدید در جستجوی Google به ما می گوید! شاید چیزی در مورد تسومن؟ 🤔 pic.twitter.com/h1pSinefCP

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 16 ژوئن 2023

و ما شروع خوبی داریم @piropiroanna توضیح همه چیز و @jumpingknee، MC محبوب ما، مخاطب را جذاب می کند! pic.twitter.com/WWGHWDFwFR

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 16 ژوئن 2023

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است