جستجوی گوگل نام های تجاری کمتری را در عناوین نتایج جستجو نشان می دهد

ممکن است گوگل نام سایت و نام تجاری کمتری را در ،وان قطعه نتایج جستجو نشان دهد. من چند شکایت در این مورد دریافت کردم و اکنون تیم Screaming Frog نیز متوجه آن شده است. بنابراین فکر می‌کنم این کار قانونی است و شاید باقی بماند، شاید هم نباشد، اما سئوکاران و صاحبان سایت متوجه نبود نام سایت در ،وان قطعه هستند.

آیا این فقط یک عارضه جانبی نشان دادن نام سایت یک خط بالای ،وان نیست؟ https://t.co/v1RMUGoPyK

– جانمو لایک 🥚 منگنه 🥚 (@JohnMu) 28 مارس 2023

برای اندازه واقعی کلیک کنید

مشابه این قطعه هواپیمایی آمریکایی، “پروازهای نیویورک به میامی را پیدا کنید” را نشان می دهد، اما بر،ب ،وان می گوید “American Airlines® – پروازهای نیویورک به میامی را پیدا کنید.”

مارک های گوگل روی دیوارها

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در هر صورت، این ممکن است عمدا اتفاق بیفتد و سئوکاران متوجه شوند.

ممکن است گوگل نام سایت و نام تجاری کمتری را در ،وان قطعه نتایج جستجو نشان دهد. بله، گوگل یک تغییر نام سایت و فاوی، برای نتایج جستجو دارد، بنابراین ممکن است گوگل به دلیل طرح بندی جدید نتایج جستجو، نام سایت را در ،وان قطعه نتیجه جستجو تکرار کند؟

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-fewer-،nd-names-in-search-result-،les-35141.html

جان مو، فکر می کند به همین دلیل است:

در اینجا چیزی است که Screaming Frog پست کرده است:

به نظر می رسد در هفته گذشته، گوگل شروع به نشان دادن نام های تجاری کمتری در پایان ،اوین SERP کرده است. با نام های سایت در حال حاضر منطقی است. pic.twitter.com/blh0d4Thd4

– قورباغه جیغ (@screamingfrog) 28 مارس 2023

به ،وان مثال، کفش های ایر جردن را جستجو کنید Nike.com بازگشت و همانطور که از قطعه مشاهده می کنید، فقط در ،وان عبارت “Jordan S،es” نوشته شده است. بله، فاوی، و نام سایت در بالا هستند، اما بر،ب ،وان می گوید “Jordan S،es. Nike.com” اما گوگل فقط “Jordan S،es” را در قطعه نشان می دهد.

منطق منطقی است:

بله، واقعاً به نام های سایت نیازی نیست!

– قورباغه جیغ (@screamingfrog) 28 مارس 2023

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است