خوراکی های کلیدی:
- با آ،ین روند تکامل فناوری جستجو به روز باشید.
- بینش مهمی در مورد دنیای پردازش زبان طبیعی به دست آورید (برای اینکه از رقابت جلوتر بم،د).
- یاد بگیرید که تجربه جستجوی خود را با کمک یادگیری ماشینی افزایش دهید (آسانتر از آن چیزی است که فکر می کنید!)
با تکامل تجربیات جستجو که توسط اساتید شخصی سازی مانند گوگل، آمازون و نتفلی، ارائه شده است، مشتریان می خواهند در هر وب سایتی که بازدید می کنند، تجربه شخصی ی،، داشته باشند.
وینسنت برنارد، مدیر تحقیق و توسعه، Coveo
جستجوی زبان طبیعی برای ارائه جستجوی مربوطه به کاربران ضروری است. فراتر از تطبیق کلمات کلیدی و قو،ن دستی خسته کننده برنامه نویسی است. از هوش مصنوعی برای استنتاج م،ا از پرس و جوهای پیچیده استفاده می کند. از داده ها و ال،ای جستجو یاد می گیرد تا یک تجربه جستجوی شخصی منحصر به فرد را برای هر مشتری ارائه دهد.
جدید در زمین موتورهای جستجو
سخنرانان:
کورت کاگل، مدیر ویرایشگر، مرکز علوم داده
ه،ه دیلمصالحی، محقق یادگیری ماشین، Adobe
درخلال این وبینار، ارائه دهندگان در مورد اینکه چرا NLP شتاب می گیرد و چرا شرکت ها باید سرمایه گذاری در ابزارهای NLP را شروع کنند تا به سازمان ها کمک کنند تا هدف را بهتر پیش بینی کنند، محتوا را ارائه دهند و تجربیات دیجیتال را برای همه سفارشی کنند، بحث می کنند.
درباره نویسنده

ما بر این باوریم که ارتباط و شخصیسازی برای ،بوکارها برای برنده شدن در اقتصاد تجربه دیجیتال جدید، خدمت به مردم همانطور که انتظار دارند، حیاتی است و هوش مصنوعی کاربردی یک امر ضروری است. Coveo یک پلتفرم مرتبط با هوش مصنوعی پیشرو در بازار است. پلتفرم چند مستاجر بومی SaaS ما جستجو، توصیهها و راهحلهای شخصیسازی را به تجربیات دیجیتال تزریق میکند. ما راه حل هایی را برای برنامه های کاربردی تجارت، خدمات، وب سایت و محل کار ارائه می دهیم. راه حل های ما به گونه ای طراحی شده اند که از طریق کمک به ایجاد تبدیل و رشد درآمد، افزایش سودآوری، کاهش هزینه های پشتیب، مشتری، افزایش رضایت مشتری و تعامل وب سایت، و بهبود مهارت و رضایت کارکنان، ارزش ملموسی را برای مشتریان خود فراهم کنند.