جرمی مایندل در مورد شکست در بازاریابی دیجیتال

امتحان ، چیزی جدید بسیار مهم است و مطمئن شوید که آن را اندازه گیری کنید.

جرمی مایندل

جرمی بارها توضیح داد، هر ش،تی یک فرصت است در مبدل. بنابراین، اگر با مشتریان کار می‌کنید، وقتی مشتریان شما به هم می‌ریزند، می‌تو،د آنها را به‌،وان فرصت‌های جدید تنظیم کنید. البته او یکی دیگر از تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه را در مورد سئو منفی با استفاده از لینک‌های سایت بزرگسالان کنار گذاشت. در هر صورت، ما از آن حرکت کردیم.

می‌تو،د با جستجوی او در گوگل یا در اینجا درباره جرمی مایندل اطلاعات بیشتری ،ب کنید ضریب هوشی هدف.

بخش اول و دوم با جرمی مایندل بیشتر در مورد موارد سئو کلاه سیاه بود و اکنون در ،مت سوم، ما به موضوعات کلاه سفید بیشتری در مورد هدف گذاری CRM صحبت می کنیم. سپس در ،مت آ، بیشتر درباره ناکامی های او در این سال ها صحبت کردیم.

بحث انجمن در یوتیوب.


منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-201-34502.html

همچنین در مورد بازاریابی وابسته و رقابتی بودن آن صحبت کردیم.

شما می تو،د در کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

او به شما توصیه می کند که به تلاش، آزمایش و ش،ت ادامه دهید زیرا در دراز مدت چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت و بهتر عمل خواهید کرد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است