جابجایی از Google Analytics—در اینجا چیزی است که باید بدانید

اگر می خواهید در مورد آن بیشتر بد،د جایگزین های گوگل آنالیتی، یا اطلاعات بیشتری در مورد Piwik PRO Analytics Suite دریافت کنید، مراجعه کنید piwik.pro.


منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/06/07/swit،g-from-google-،ytics-heres-what-you-need-to-know/

در یک مدل داخلی، زیرساخت توسط شرکت یا سازمان ساخته و مدیریت می شود و کارکنان به تمام منابع دسترسی فیزیکی دارند. این شرکت داده ها را در سرورها یا سرورهای خود که از اشخاص ثالث اجاره یا اجاره می کنند ذخیره می کند.

هدف ما از Piwik PRO Analytics Suite همیشه این بوده است که به مشتریان قابلیت های تجزیه و تحلیل قدرتمند همراه با ویژگی های کلیدی حریم خصوصی و امنیتی ارائه دهیم.

علیرغم پیشرفت‌های پلتفرم‌های جایگزین، برخی از سازمان‌ها برای دور شدن از Google Analytics مردد هستند. برای کمک به از بین بردن ترس‌های رایج و آگاهی دادن به دیگر پلتفرم‌ها، در اینجا تصورات غلط رایج در مورد تغییر وجود دارد:

داده های تاریخی را از دست خواهم داد

درست است. یکپارچگی عمیق با Google Analytics و Google Ads/Google Marketing Platform وجود دارد که امکان دسترسی به مجموعه گسترده ای از داده ها را فراهم می کند.

رتبه خود را در جستجوی گوگل از دست خواهم داد

برخی از شرکت‌ها باید از پروتکل‌های سخت‌گیرانه داده‌های داخلی یا مقررات اقامت داده پیروی کنند. با Piwik PRO، بازاریابان می‌توانند بین چهار گزینه میزب، ابری را انتخاب کنند – آلمان، هلند، ایالات متحده و سنگاپور.

ابر خصوصی

این یک افسانه است. گزینه های جایگزین برای کار یکپارچه با سایر راه حل های Google و محصولات شریک طراحی شده اند.

دلم برای برخی از قابلیت های گزارش گیری تنگ شده است

ابر عمومی پرکاربردترین مدل موجود در بازار است. فضای ذخیره سازی بین تمام سازمان هایی که محیط را از یک شرکت اجاره می کنند مش، است. ابرهای عمومی برای سازمان‌های کوچک و متوسط ​​توصیه می‌شوند زیرا نسبت به سایر گزینه‌ها مقرون به صرفه‌تر و سریع‌تر هستند.

این یک واقعیت است، اما نه برای مدت طول،. برخی از گزینه‌های جایگزین، واردکنندگان داده را در پی منسوخ شدن Universal Analytics ایجاد کرده‌اند.

گزینه های جایگزین با Google ادغام نشده اند

ذخیره داده ها در سرورهای داخلی استاندارد طلایی برای اجرای ایمن و ایمن تجزیه و تحلیل بود. اگرچه، پلتفرم های تحلیلی مبتنی بر ابر به طور پیوسته سهم بازار را به دست آورده اند.

این دروغ است. هر جایگزین دارای قابلیت‌های گزارش‌دهی منحصربه‌فردی است، و برخی از آن‌ها بسیار انعطاف‌پذیر هستند و امکان تغییرات و صادرات داده‌های بیشتری را نسبت به Universal Analytics فراهم می‌کنند.

تغییر از GA4

اجرای کمپین های تبلیغاتی با Universal Analytics آسان تر است

همه چیز به سازش ها و محدودیت هایی برمی گردد که می تو،د بسته به پروژه خود بپذیرید. در اینجا چند تفاوت اصلی وجود دارد:

طرح رایگان

ذخیره داده ها در یک مکان انتخابی و دسترسی فیزیکی کامل به زیرساخت به شرکت ها اجازه می دهد تا داده های شخصی را به صورت ایمن پردازش کنند. با این حال، هزینه های مربوط به راه حل داخلی قابل توجه است و ساخت و راه اندازی مرکز داده خود یک فرآیند طول، و پیچیده است.

افسانه ها در مقابل حقایق در مورد تعویض پلت فرم های تجزیه و تحلیل

در حالی که نمی‌تو،م دقیقاً به شما بگوییم که چه پلتفرمی برای سازمان شما من، است، می‌تو،م به تحقیقات شما کمک کنیم.

اگر به اینجا رسیدید، احتمالاً قبلاً تحقیقات خود را در مورد مشکلات و محدودیت‌های جانشین Universal Analytics، Google Analytics 4 انجام داده‌اید. اگر نه، ارزش خواندن را دارد.Google Analytics 4: معایب و محدودیت‌ها – آیا ارزش آن را دارد که در آن جا بم،م؟.

پلتفرم‌های خاص ارتقای آسان از نسخه رایگان به نسخه‌های پولی و پیشرفته‌تر را تضمین می‌کنند. آنها همچنین به شما اجازه می دهند تنظیمات، داده ها، بر،ب ها و غیره را حفظ کنید، بنابراین مجبور نیستید از ابتدا شروع به جمع آوری داده ها کنید. دیگران فقط محدودیت ها را از بین می برند و قیمت را بالا می برند.

جایگزین های پولی

به احتمال زیاد، به لیست مشکلات مربوط به خشکشویی Google Analytics 4 توجه کرده اید و در حال بررسی کشتی پرش هستید. این می تواند به دلیل کیفیت یا محدودیت داده ها، فقدان ویژگی های سازگار با حریم خصوصی، یا شفافیت در مدیریت داده ها باشد.

جایگزین های پولی بر محدودیت های پیشینیان رایگان خود غلبه می کنند و گزینه های بیشتری را برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها ارائه می دهند. این شامل عملکرد پلت فرم تجزیه و تحلیل، حفاظت از داده ها و پشتیب، گسترده از مشتری است.

نوع دیگری از استقرار از طریق ابر خصوصی است. این مدل اغلب به ،وان “ابر شرکت” یا “ابر سازمان” نامیده می شود زیرا منحصراً برای یک سازمان ساخته شده است. شرکت هایی که می خواهند یا باید داده های خود را از سایر کاربران ابری که ابر خصوصی را انتخاب می کنند جدا کنند. این به آنها راحتی استفاده از یک ابر عمومی با امنیت داده بهتر را می دهد.

ما اینجا هستیم تا به بازاریابان اطمینان دهیم که اینطور نیست – تغییر هرگز آسان‌تر نبوده است. به خصوص از آنجایی که گوگل اخیراً اعلام کرده است که پلتفرم Universal Analytics خود را غروب خواهد کرد.

پلتفرم‌های رایگان تجزیه و تحلیل وب همیشه دارای محدودیت‌هایی هستند – چه کاهش عملکرد، فقدان ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی یا داده‌های نمونه‌برداری شده باشد. با این وجود، یک پلت فرم رایگان تجزیه و تحلیل وب می تواند به شما در اجرای موفقیت آمیز پروژه ها کمک کند.

به ،وان یک بازاریاب یا تحلیلگر، باید تصمیمی آگاهانه بگیرید و پلتفرمی را انتخاب کنید که مجموعه ویژگی های آن متن، با نیازهای سازمان شما باشد تا ضمن ایجاد اعتماد بین بازدیدکنندگان، داده های سطح کاربر را پردازش کند. این مقاله به رفع برخی از ناهماهنگی‌های شناختی که ممکن است تجربه می‌کنید کمک کند. بیایید وارد آن شویم:

طرح رایگان یا پولی کدام بهتر است؟

از آنجایی که اهمیت رعایت مقررات در حال افزایش است، بازاریابان باید پلتفرم های تحلیلی را در نظر بگیرند که مجموعه کاملی از ویژگی های حفظ حریم خصوصی را ارائه می دهند.

تفاوت آنها در اینجا این است:

ابر عمومی

نقطه ضعف یک ابر خصوصی این است که هزینه آن به طور قابل توجهی بیشتر از یک ابر عمومی است زیرا نیاز به ایجاد زیرساخت های جدید دارد. علاوه بر این، زمان نصب برای ابر خصوصی معمولاً بیشتر از ابر عمومی است. به ،وان مثال، با Piwik PRO، نصب فنی برای مشتریان ابر خصوصی حدود دو هفته طول می کشد.

در محل (خود میزبان)

Piwik PRO هم یک طرح رایگان و هم پولی ارائه می‌کند تا انواع مختلف سازمان‌ها بتوانند خدمات متن، با نیازهای خود را دریافت کنند.

ابر عمومی، خصوصی یا ابر میزبان خود کدام بهتر است؟

گوگل برای مدت طول، بر بازار تجزیه و تحلیل داده ها تسلط داشته است که ممکن است تغییر آن را ،ره آور کند. ممکن است در مورد یک پلتفرم جایگزین رزرو داشته باشید، زیرا به این فکر می کنید که هیچ ابزار دیگری وجود ندارد که بتواند مطابق با Universal Analytics عمل کند.

برای بسیاری از سازمان ها، حفاظت از داده های استاندارد ابرهای عمومی کافی است. با این حال، ،، که در حوزه‌های قضایی با مقررات سخت‌گیرانه حفظ حریم خصوصی داده‌ها یا صنایع بسیار تحت نظارت، مانند امور مالی یا مراقبت‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند، ممکن است به یک ابر خصوصی یا میزب، داخلی نیاز داشته باشند. این زم، است که داشتن یک برنامه پولی ضروری است.

این یک افسانه است. مشتریان جایگزین رتبه پایین تری را در جستجوی گوگل گزارش نمی کنند. مطمئن شوید که سایت شما سریع، سازگار با موبایل، محبوب (پیوندها) و دارای ابرداده کامل است.

از اینجا کجا باید رفت؟

یک اشکال ابرهای عمومی ذخیره داده ها در سرورهای ارائه دهنده خارجی است. مسئولیت امنیت داده ها بر عهده ارائه دهنده است. اگرچه این ممکن است راحت باشد، اما نحوه محافظت از داده های خود را محدود می کند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است