ج، مقایسه زیر تفاوت های کلیدی بین تگ های ،وان و تگ های H1 را در قالبی قابل درک نشان می دهد. بعد از ج،، هر عامل را جداگانه توضیح می دهم.
پارامتر | بر،ب ،وان | روز H1 |
---|---|---|
تعریف | متن موجود در تگ <،le> در کد HTML وب سایت. | متن موجود در تگ
در کد HTML وب سایت. |
هدف اولیه | در SERP ها نمایش داده می شود و در تب مرورگر نشان داده می شود. | نمایش به ،وان ،وان مقاله و قابل مشاهده ترین سرصفحه صفحه. |
حد کاراکتر بهینه | 60 یا کمتر | 70 یا کمتر |
آیا می توان آن را بهینه کرد | آره | آره |
فاکتور رتبه بندی سئو | آره | آره |
تگ ،وان چیست؟
با این حال، هر دو ،صر HTML می توانند برای وب سایت شما مفید باشند، زم، که در کنار اه، مورد نظر خود استفاده شوند. به جای اینکه فقط تگ ،وان یا تگ H1 را برای بهینه سازی سئو انتخاب کنید، سعی کنید هر دو تاکتیک را برای کمک به بهبود تجربه کاربر و سیگنال های بهینه سازی موتور جستجوی صفحه برای رتبه های بالاتر در SERP ها پیاده سازی کنید.
این معمولاً در متن اصلی قابل خواندن توسط کاربر در وب سایت شما قرار دارد و ،وان مقاله را تشکیل می دهد که توسط کاربر خوانده می شود.
جزئیات بر،ب H1
هدف
تگ ،وان یک ،صر HTML است که برای تعیین ،وان یک صفحه وب استفاده می شود. بر،بهای ،وان در بخش <،le> کد HTML قرار دارند و در برگه مرورگر و در نتایج موتور جستجو برای لیستهای وبسایت نمایش داده میشوند.
جزئیات بر،ب ،وان
هدف
لینک های زیر بیشتر در مورد تگ های ،وان و تگ های H1 و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
خلاصه ای از تگ ،وان در مقابل تگ H1 در سئو
هدف اصلی تگ ،وان ارائه خلاصه ای از محتوای صفحه برای کاربران و ،نده های موتورهای جستجو است.
تگ H1 یک فاکتور رتبه بندی برای سئو است. موتورهای جستجو مانند گوگل محتوای داخل تگ h1 را می ،ند تا به درک زمینه صفحه وب کمک کنند.
آیا تگ ،وان و تگ H1 باید ی،ان باشند؟
هدف ثانویه تگ ،وان بهبود بهینه سازی موتورهای جستجو در سایت با گنجاندن کلمات کلیدی اولیه و ثانویه برای الگوریتم های موتورهای جستجو برای تجزیه و تحلیل برای اه، نمایه سازی و رتبه بندی است.
محدودیت کاراکتر
امیدوارم از این راهنمای بر،ب ،وان در مقابل H1 در سئو لذت برده باشید.
تگ H1 یک ،صر HTML است که ،وان اصلی یک صفحه وب را نشان می دهد. تگهای H1 برای علامتگذاری موضوع اصلی محتوا استفاده میشوند و معمولاً اولین قطعه متنی هستند که در صفحه برای خواندن کاربران ظاهر میشوند.
محدودیت کاراکتر
یک استراتژی خوب این است که کلمات کلیدی اولیه و ثانویه خود را بدون تکرار کلمات همپوش، در نظر بگیرید. به ،وان مثال، یک بر،ب ،وان که نوشته شده است: “15 نکات و تکنیک های سئو روی صفحه برای افزایش رتبه” بهتر از “15 نکات سئو درون صفحه و تکنیک های سئو درون صفحه برای افزایش رتبه” هم برای کاربران و هم برای الگوریتم های موتورهای جستجو.
آیا این یک عامل رتبه بندی است؟
تگ H1 متنی است که در یک بخش
در HTML صفحه وب شما وجود دارد.
تگ های H1 را می توان با قرار دادن کلمات کلیدی هدف در این زمینه برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه کرد. تگ های H1 که به درستی بهینه شده اند باید یک نمای کلی روشن از موضوع اصلی صفحه ارائه دهند و در عین حال کلیدواژه اصلی و حداقل یک کلمه کلیدی ثانویه را نیز شامل می شوند.
آیا این یک عامل رتبه بندی است؟
همانطور که در زیر متوجه خواهید شد، تگ H1 و تگ ،وان اه، جداگانه ای برای موتورهای جستجو و کاربران وب سایت دارند. و دانستن تفاوت بین تگ های H1 و تگ های ،وان برای سئو به شما کمک می کند تا نحوه استفاده صحیح از هر ،صر را برای افزایش ترافیک ارگ،ک سایت و رتبه بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) درک کنید.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تگ ،وان در مقابل تگ H1 را توضیح می دهد.
بر،ب های ،وان را می توان با قرار دادن کلمات کلیدی در این فیلد HTML برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه کرد. با این حال، شما باید از پر ، کلمات کلیدی خودداری کنید زیرا می تواند باعث جریمه رتبه بندی گوگل شود.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.