توییتر در حال راه اندازی سه گزینه تبلیغاتی جدید است که برای ترغیب مردم به بازدید و اقدام در وب سایت های تجاری طراحی شده اند.
محصولات تبلیغاتی جدید توییتر عبارتند از:
- بهینه سازی تبدیل وب سایت
- تبلیغات محصول پویا
- تبلیغات مجموعه
توییتر در یک پست وبلاگی میگوید واحدهای تبلیغاتی جدیدش «نتایج متوسط تا پایینتری را برای تبلیغکنندگان و ارتباط بهتری برای افراد در توییتر ایجاد میکند».
در اینجا آمده است که چگونه گزینه های تبلیغات جدید می توانند بازدید و تبدیل وب سایت را در این فصل تعطیلات و فراتر از آن افزایش دهند.
1. بهینه سازی تبدیل وب سایت
توییتر گزینه تبلیغاتی بهینه سازی تبدیل وب سایت (WCO) را به ،وان “بازسازی عمده” هدف تبدیل توصیف می کند.
WCO تبدیل های وب سایت با قیف پایین تر را بهبود می بخشد، مانند افزودن یک کالا به سبد ،ید یا تکمیل ،ید.
تبدیل قیف پایین تر به هر چیزی فراتر از کلیک اولیه یک تبلیغ اشاره دارد. تبلیغات جدید توییتر برای آن دسته از تبدیل ها با استفاده از الگوریتم هایی بهینه می شود که کاربران را با ارتباط بیشتر هدف قرار می دهد.
در آزمایشهای اولیه، توییتر دریافته است که WCO میتواند به طور متوسط با ۲۵ درصد هزینه کمتر به ازای هر تبدیل، اه، بیشتری را تکمیل کند.
2. تبلیغات محصول پویا
تبلیغات محصول پویا برای نمایش محصولات مرتبط به کاربران توییتر در زم، که احتمال ،ید آنها زیاد است، طراحی شده است.
توییتر می گوید این به سه روش کار می کند:
- هدف گذاری مجدد: تبلیغاتی را ارائه می دهد که شامل محصولاتی می شود که کاربر قبلاً با آنها درگیر بوده است.
- اکتشاف: تبلیغات محصول مرتبط را به افرادی ارائه می دهد که از وب سایت شما بازدید نکرده اند.
- ادغام: کاتالوگ محصولات خود را از طریق ادغام با شرکای بازاریابی توییتر در توییتر دریافت کنید.

توییتر در آزمایشهای اولیه دریافت که تبلیغات محصول پویا میتواند هزینه هر ،ید را 30 تا 88 درصد بهبود بخشد.
3. تبلیغات مجموعه
تبلیغات مجموعه به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که چندین تصویر محصول را از طریق یک تصویر قهرمان اصلی و تصاویر کوچکتر در زیر آن به نمایش بگذارند.

این واحد تبلیغاتی ،یبی از یک آگهی تصویری ثابت و یک چرخ فلک است. کاربران می توانند در حالی که تصویر قهرمان در جای خود باقی می ماند، انگشت خود را از میان تصاویر کوچکتر در پایین بکشند.
در آزمایش، توییتر میگوید تبلیغات مجموعهای میتوانند نرخ کلیک را به طور متوسط 42 درصد افزایش دهند و به طور متوسط 54 درصد، تبدیلها را از طریق نمایش افزایش دهند.
دسترسی
واحدهای تبلیغاتی جدید توییتر اکنون برای همه تبلیغکنندگان در دسترس است.
برای بهینه سازی رفتار سایت شما، WCO و تبلیغات محصول پویا نیاز به Twitter Pixel یا Conversion API دارند.
منبع: توییتر
تصویر برجسته rafapress/Shutterstock
window.addEventListener( 'load', function() { setTimeout(function(){ striggerEvent( 'load2' ); }, 2000); });
window.addEventListener( 'load2', function() {
if( sopp != 'yes' && addtl_consent != '1~' && !ss_u ){
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMet،d? n.callMet،d.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,do،ent,'script', '
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'twitter-rolls-out-3-new-ways-to-advertise', content_category: 'news twitter' }); } });
منبع: https://www.searchenginejournal.com/twitter-rolls-out-3-new-ways-to-advertise/472446/