این ویژگی در iOS و Android در برخی کشورها به زبان ،یسی در دسترس خواهد بود.

چرا ما اهمیت می دهیم. توییتر با اتخاذ زیبایی شناسی مشابه TikTok راه اینستاگرام را دنبال می کند. برندهایی که از توییتر استفاده می کنند باید محتوای ویدیوی خود را برای مکان های جدید و ویژگی تمام صفحه بهینه کنند. آنها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که محتوای آنها مرتبط، به موقع و دقیق است.
توییتر به تازگی دو محصول ویدیویی جدید را برای کمک به کاربران برای تماشا و کشف محتوای جدید در برنامه راه اندازی کرده است.
1. مشاهده همهجانبه و کشف آسان
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
2. نمایش ویدیوهای بیشتر در Explore
این ویژگی در iOS و Android در برخی کشورها به زبان ،یسی در دسترس خواهد بود.

این ویژگی جدید تنها با کلیک ، بر روی ویدیو در برنامه توییتر، ویدیوها را به حالت تمام صفحه گسترش می دهد. هنگامی که ویدیو در حالت تمام صفحه است، کاربران می توانند برای مرور محتوای ویدیوی اضافی به بالا حرکت کنند.
چرخ فلک ویدیویی جدید یافتن ویدیوهای بیشتری را که به آنها علاقه دارید در کنار توییتها و گرایشهایی که ممکن است برای شما جالب باشد، آسانتر میکند. با باز ، تب Explore می تو،د به این ویدیوها دسترسی داشته باشید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.