توییتر در هفته‌های آینده به تولیدکنندگان محتوای تایید شده پرداخت خواهد کرد

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


بر اساس تحقیقات Sensor Tower و Insider Intelligence، با ایجاد نگر، در مورد قرار دادن تبلیغات، هزینه تبلیغات ضربه بزرگی خورد و سالانه 20 درصد کاهش یافت.


توییتر قرار است طی چند هفته آینده به سازندگان محتوای تایید شده خود برای تبلیغات ارائه شده در پاسخ های آنها پرداخت کند. الون ماسک، که از اکتبر 2022 مالک این سایت شبکه اجتماعی است، اعلام کرد که اولین پرداخت بلوک در مجموع 5 میلیون دلار است – با این حال، او شرایطی را تعیین کرده است.

ج، زم،:

  • اکتبر 2022 – ماسک پس از ماه‌ها مذاکره، توییتر را به قیمت تقریباً 44 میلیارد دلار ،یداری کرد.
  • اکتبر 2022 – تعدادی از روسای ارشد توییتر از جمله پاراگ آگراوال، مدیر ارشد مالی، ند سگال، مدیر ارشد حقوقی ویجایا گاد و سم ادجت، مشاور عمومی، برکنار شده‌اند.
  • نوامبر 2022 – ماسک بزرگترین ا،اج کارکنان در تاریخ توییتر را با آغاز مذاکرات برای خلع ید تقریباً نیمی از کارکنان خود در سراسر جهان آغاز کرد.
  • نوامبر 2022 – توییتر سیستم تأیید تیک آبی را با هزینه 8 دلار در ماه به یک سرویس پولی تبدیل می کند. چهره‌های عمومی از بیانسه تا کریستین رونالدو یک شبه تیک آبی خود را از دست می‌دهند و در نتیجه تعداد زیادی از پروفایل‌های جعلی جعل شخصیت‌های عمومی به وجود می‌آیند.
  • فوریه 2023 – فرکانس پست ها 20 درصد در توییتر کاهش می یابد.
  • آوریل 2023 – توییتر از پلتفرم تبلیغات مایکروسافت حذف شد.
  • آوریل 2023 – ماسک تأیید اجباری را بر روی تبلیغ کنندگان اعمال می کند.
  • می 2023 لیندا یاکارینو به ،وان مدیرعامل جدید توییتر معرفی شد.
  • ژوئن 2023 – درآمد تبلیغاتی توییتر در ایالات متحده 59 درصد کاهش یافت.
  • ژوئن 2023 – ماسک اعلام کرد که توییتر شروع به پرداخت پول سازندگان محتوای تأیید شده برای تبلیغات ارائه شده در پاسخ های آنها می کند.




منبع: https://searchengineland.com/twitter-pay-verified-content-creators-elon-musk-428170

انتظار می رود جزئیات بیشتر به زودی منتشر شود.

توییتر چه گفته است؟ ماسک در توییتر نوشت:

  • “تا چند هفته دیگر، X/Twitter شروع به پرداخت به سازندگان برای تبلیغات ارائه شده در پاسخ‌هایشان می‌کند. مبلغ پرداخت بلوک اول 5 میلیون دلار است. توجه داشته باشید، سازنده باید تأیید شود و فقط تبلیغات برای کاربران تأیید شده به حساب می‌آیند.”

در ماه مارس، ماسک با وجود چالش‌های اخیر، امید زیادی به آینده فروش تبلیغات توییتر داشت. او در توییتر هدف خود را برای افزایش 5 تا 6 سنت در ساعت توجه کاربران به 15 سنت یا بیشتر فاش کرد. این میلیاردر توضیح داد که هدف او از طریق تبلیغات مرتبط تر و به موقع است.

چرا ما اهمیت می دهیم: این خبر به این م،ی است که تبلیغ‌کنندگان یک جریان بالقوه درآمد در توییتر خواهند داشت.

چه خبر: بر اساس قو،ن جدید ماسک، سازندگان محتوا برای تبلیغات در پاسخ‌های خود پول نقد دریافت می‌کنند، اما تنها در صورتی که تأیید شوند. علاوه بر این، این میلیاردر افزود: «فقط تبلیغاتی که برای کاربران تأیید شده ارائه می‌شوند، حساب می‌شوند».

چرا حالا؟ اعلام ماسک در حالی است که لیندا یاکارینو، مربی تبلیغات، خود را برای پیوستن به توییتر به ،وان مدیرعامل جدید آماده می کند. امید است که رهبری او به بازگرداندن اعتماد به این پلتفرم پس از کاهش شدید درآمد تبلیغاتی پس از برخی تصمیمات بازسازی ماسک – از جمله ا،اج تقریباً نیمی از نیروی کار 750 نفره توییتر- کمک کند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است