اکنون تبلیغکنندگان میتوانند برای درج توییتهای تبلیغاتی صرفاً در میان نتایج جستجوی خاص، پیشنهاد دهند که به افرادی با هدف بالا در زمان واقعی دسترسی پیدا کنند و ارتباط تبلیغات را بهبود بخشند.
— تجارت توییتر (@TwitterBusiness) 25 ژانویه 2023
اکنون تبلیغکنندگان میتوانند برای درج توییتهای تبلیغاتی صرفاً در میان نتایج جستجوی خاص، پیشنهاد دهند که به افرادی با هدف بالا در زمان واقعی دسترسی پیدا کنند و ارتباط تبلیغات را بهبود بخشند.
— تجارت توییتر (@TwitterBusiness) 25 ژانویه 2023
چگونه کار می کند. توییتر میگوید: «اکنون تبلیغکنندگان میتوانند برای درج توییتهای تبلیغاتی صرفاً در میان نتایج جستجوی خاص، پیشنهاد دهند، تا به افرادی با هدف بالا در زمان واقعی دسترسی پیدا کنند و ارتباط تبلیغات را بهبود بخشند.»
کلمات کلیدی جستجو تبلیغات یک «هدف کمپین» تبدیل جدید در رابط تبلیغات توییتر است.
امروز ما تبلیغات کلمات کلیدی جستجو را برای همه تبلیغکنندگان به،وان آزمایش بتا منتشر میکنیم.
— تجارت توییتر (@TwitterBusiness) 25 ژانویه 2023
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر شما یکی از معدود تبلیغ کنندگان باقی مانده در توییتر هستید، تبلیغات کلیدواژه جستجو را امتحان کنید. تبلیغات جدید می تواند راهی موثر برای بازاریابان برای دستیابی به مخاطبان هدف خود در زمان من، و با پیام من، باشد که به طور بالقوه منجر به نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه بهتر می شود.
توییتر به تازگی یک برنامه بتا راه اندازی کرده است که برای همه تبلیغ کنندگان به نام Search Keyword Ads در دسترس است. این اطلاعیه در توییتر منتشر شد.
«تبلیغات جستجوی کلمات کلیدی با سایر کمپینهای کلمات کلیدی توییتر تفاوت دارند زیرا فقط به افرادی دسترسی پیدا میکنند که در جستجوی عبارات هدفمند هستند و سیگنال قویتری از قصد ارائه میدهند.»
درباره نویسنده
![]()
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/twitter-has-launched-a-search-keyword-ads-beta-test-to-all-advertisers-392243
جدید در زمین موتورهای جستجو
هدف گذاری کلمات کلیدی موجود همچنان برای همه اه، دیگر مانند قبل عمل می کند.
علاوه بر این، این ویژگی گزینه های هدف گذاری خاص تری را برای دستیابی به مخاطبان ارائه می دهد، می تواند به بهبود اثربخشی کمپین ها و کاهش هزینه های دستیابی به مخاطبان هدف کمک کند.
در حال حاضر، این کمپینها فقط برای تبدیل به وبسایتهای آگهیدهنده بهینهسازی میشوند و برای به حدا،ر رساندن ارتباط، نیاز به ادغام Twitter Pixel یا Conversion API (CAPI) دارند. pic.twitter.com/xCowp8yvfL
— تجارت توییتر (@TwitterBusiness) 25 ژانویه 2023
ما به زودی این قابلیت را برای حمایت از سایر اه، کمپین گسترش خواهیم داد.
— تجارت توییتر (@TwitterBusiness) 25 ژانویه 2023
میلیون ها نفر در توییتر هر روز به دنبال اتفاقاتی هستند که در حال رخ دادن هستند.
تبلیغات کلمات کلیدی جستجو با سایر کمپینهای کلمات کلیدی توییتر تفاوت دارند زیرا فقط به افرادی دسترسی پیدا میکنند که در جستجوی عبارتهای هدفمند هستند و سیگنال قویتری از قصد ارائه میدهند.
— تجارت توییتر (@TwitterBusiness) 25 ژانویه 2023